Gość Telek Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Witam posiadam almera N16 2.2dci mam problem z wibracjami na kierownicy. Wszystko zaczyna się powyżej 110km/h im szybciej jady tym bardziej drży kierownica. Koła były wyważone, przerzuciłem dzisiaj opony z tyłu na przód ale nic nie pomogło. Zauważyłem ze po prawej stronie ciężko wchodzą felgi na piastę i ciężko schodzą. Wydaje mi się że to tarcze ale przy hamowani aż tak źle nie jest a tarcze kupiłem 3 miesiące temu tz. mechanik je zamówił miały być dobre ale jak zobaczyłem cenę to była zbyt niska zęby tarcze były dobre. Myślicie że to tarcze, czytałem inne posty ale nadal ma wątpliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Jak bije w czasie jazdy to bród mógł osiąść na feldze, któryś odważnik mógł odpaść. Jeśli bije przy jeździe (nie przy hamowaniu) to tarcze bym wyeliminował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Telek Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Dzisiaj przerzuciłem koła z tyłu do przodu i to samo jest, zbieg okoliczności ze tylnych też coś odpadło. 3 miesiące wymieniał mi mechanik tarcze i urwał z przodu szpilkę zakładał też amorki czy mógł coś źle zrobić i dlatego trzepie kierownicą. Jak odebrałem auto wszystko było ok, te tarcze kosztowały 80zł za sztukę więc może to jest przyczyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Jak przy hamowaniu nie bije na kierownice to tarcze ok. Wymien szpilke bo to ma duzy wplyw na wywazenie( koszt ok 20zl). Poczytaj na forum jest sporo o wywazaniu n16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Telek Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Przed chwilą przyjechałem z testu i wydaje mi sie że to tarcze. Rozpędziłem kilka razy auto do 130km i zacząłem dość ostro hamować i zaczęła drgać kierownica. Zrobiłem to kilka razy i zauważyłem ze im bardziej są rozgrzane tarcze tym gorzej sie zachowują czy to możliwe? I jeszcze jedno na piaście jak się dokręci śrubę to jest zawsze taka spinka a ja z jednej strony nie miałem i włożyłem śrubę dość długą i ja zagiąłem ale teraz przed testem ja zdjąłem i wydaje mi się ze się poprawiło to też mogło działać na niekorzyść? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slivka Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 a ja stawiam nie tyle na zla jakosc tarczy co na ich montaz. tarcza jest dociskana sruba lacznie z kolem.. kazdy montaz i demontaz kola powoduje odchylenie sie tarczy pod ktora moze wpasc "smiec" proponowal bym zdjac kola i tarcze wyczyscic drucianka na wiertarce piaste nastepnie tarcze i skrecic raz jeszcze. u mnie POMOGLO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Telek Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 ale zaraz po założeniu było ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mllodzian Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 to rozbierz, przeczyść i złóż. jeśli zasyfione jest to pomoże taki zabieg. taka pora roku,ze mogło się tam dostać coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.