Gość mefi1977 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Witam mam taką zagadkę.Przejeżdżając na przykład przez próg zwalniający(Policjanta) tylne koła zachowują się jakby amory nie trzymały koła normalnie spadają zero amortyzacji. Byłem na stacji diagnostycznej wszystko ok amory 65% wymieniłem poduszki sprężyn i sprężyny i nic. Mechanik się już poddał chociaż sam widzi problem a mnie to bardzo denerwuje .Może ktoś miał taki kłopot. Z góry dzięki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Jak wali zawieszenie to mogą to tez być któreś tuleje belki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umahel Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 podłączam sie do pytania. mam tak samo! tylne zawieszenie wali jak młotem. wizualnie autko jest nizej a sprawnosc sprezyn i amrotyzatorow na poziomie 75% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Ja mam sedana i taka sama historia - jakby zwieszenia wcale nie było,,, Wychodzi że ten model tak ma bo amory ok 72-75%.... Znajomy były serwisant Nissana jak mu powiedziałem o problemie to się śmiał.... nie pierwszy co mam z tym problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Takie badanie nie pokaże sprawności amortyzatorów .Tak naprawdę jest to dynamiczny test zawieszenia.Możesz zamontować nowe a i tak pokaże ok 80%.Ja mam przednie do wymiany a mądra maszyna pokazuje 70%.Żeby sprawdzić amory trzeba je wymontować i sprawdzić na specjalnym stanowisku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bossmen Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Dokładnie jak napisał logis, a stukanie może być tak samo z amorków bo mogą stukać zaworki w nich (miałem tak w innym aucie) maszyna pokazała 70% a auto na nierównościach latało tyłem po drodze stukając przy tym delikatnie,po wymianie amortyzatorów problem zniknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.