Gość etnies77 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 Witam! Moja Alma dobiła do 90 tys. i zapalił się Check. Sprawa dotyczy EGR. Czytałem chyba wszystkie wątki dotyczące problemu. Wpierw udałem się do warsztatu, komp potwierdził problem. Tłok został wyczyszczony z sadzy, check wyskoczył ponownie, ale okazało się, że padły trzy świece, wymienione na NGK D-power. Miało być już dobrze, może tłok się przyblokował jakimś resztkowym syfem. Check nie odpuścił, reset oprogramowania, obniżenie obrotów biegu jałowego, aby dał radę przepalać. Spokój. Trasa 80 km, równe trzymanie na 2,5 tys. obrotów, uczymy kompa. Nic nie dało. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu na stacji benzynowej Check pojawił się ponownie. Pozostaje wymiana, żaden syf nie dokucza, tylko prawdopodobnie zawór wysyła już niezgodne dane do czujnika i pewnie zdechnie śmiercią naturalną lada czas... Pytanie zatem krótkie po tym przydługim wstępie. Szukałem zaworu, dla samego Nissana jakby mało dedykowanych, bo silnik przecie francuski. Czy zatem zawór Pierburga dedykowany dla silników Renault k9k 722 będzie mimo wszystko dobry dla Almy N16 1.5 dCi, czy może pogryzie się z kompem Nissana? Czy są ewentualne zamienniki Boscha lub Delphi, o ile szukanie ich jest w ogóle uzasadnione? Pozdrawiam noworocznie! Igor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mcrow Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 podpinam się pod pytanie ... ,mnie też to może kiedyś czekać a autko mam identyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 to jest zawór od renówki komp silnika też jest renault,ot taki mezalians nyski z żabą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.