Gość Jackmount Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Witam, 3 miesiące temu padł mi silnik w Patrolu Y61 3.0 td, przejechane ca. 260 tys. Diagnoza - wypalona dziura w tłoku. Dwa kolejne lekko nadpalone no i rysy na cylindrach - na dwóch stanęły pierścienie. Pomimo licznych głosów z tego forum zdecydowałem się na remont. Szlif cylindrów nowe tłoki (zamienniki), pierścienie kpl. Panewki czyste bez przebarwień. Czy macie jakieś doświadczenia z silnikami po remoncie - jakieś ograniczenia co do eksploatacji, obrotów, no i żywotności po remoncie tzn. ile udało się przejechać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.