Gość zielony94 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Witam mam 2 problemy mianowicie zamontowałem nowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera (po wypadku) i moduł czy jak tam niektórzy mówią sensor i zrobiłem ten trik z kluczykiem (on-acc-on-acc-on-acc) żeby komputer sobie wszystko sprawdził i myślałem ze wszystko będzie ok ze kontrolka air bagu zgaśnie , a ona sie dalej pali tylko teraz w takim trybie 1 długi i 2 krótkie i tak w kółko co to może być jakiś kod usterki? 2 problem to już po tym wszystkim jak zamontowałem poduszki na odłączonym aku wtedy go podłączyłem, włączyłem zapłon wrzuciłem 1 bieg i samochód piszczy coś pod maska nie mogę dojść co i tak jest na każdym biegu , na luzie tak nie robi jak wyłączę zapłon to jest taki dźwięk jakby głośniczek za pierdział nie potrafię tego inaczej opisać. może ktoś potrafi powiedzieć co to może być proszę o pomoc. http://www.youtube.com/watch?v=8yBFb4Bsldc tutaj macie filmik z tym piszczeniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 poduszki musisz wykasować kompem, sposób na kluczyk nie zadziała, a w przypadku piszczenia to może był jakiś brzęczyk do wstecznego ale teraz zwiera na wszystkich biegach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony94 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 poduszki musisz wykasować kompem, sposób na kluczyk nie zadziała, a w przypadku piszczenia to może był jakiś brzęczyk do wstecznego ale teraz zwiera na wszystkich biegach kurde wiec muszę jechać na komputer ale kiszka, wiesz może gdzie ten brzęczyk się znajduje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 a to auto to Twoje?? czy dopiero kupiłeś?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony94 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 a to auto to Twoje?? czy dopiero kupiłeś?? moje juz rok mam a co do tego brzęczyka to tam jest jakiś brzęczyk ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dynamit75 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Witam. Mam troche podobny problem do kolegi. W mojej P12 2.2 Dci kilka dni temu (sam z siebie) zaczol piszczec w sposob ciagly zaraz po przekreceniu kluczyka brzeczyk tem przy zagarach. Po wlaczeniu kierunku lub swiatel awaryjnych piszczenie ustaje i slychac prawidlowe "pykanie" po wylaczeniu kierunkow piszczy nadal. Pisk taki sam jak przy niezapietych pasach tyle tylko ze bez przerw. Kontrolka pasow dziala prawidlowo, rejestr bledow czysty, numer z kluczykiem opisywany wyzej oraz odlaczenie akumulatora na kilka godzin nie przyniosly zadnego efektu. Ma ktos jakies pomysly co sie moze dziac??? Biore juz pod uwage uszkodzenie komputera ( nie dajace sie diagnozowac przez zlacze serwisowe) oraz opcje odciecia buzzera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielR Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Witam, Jakieś dwa miesiące temu miałem ten sam problem co kolega Dynamit75. Nissan WP12 2003r. Pojechałem na serwis ASO, stwierdzili, że wiedzą co i jak. Wymienili klameczkę od klapy - skasowali mnie na 400PLN. I dalej piszczało. Przyjechałem z reklamacją. Pogrzebali jeszcze raz i stwierdzili, że sprawdzili/wymienili wiązkę przewodów tam z tyłu. Od tego momentu jest już OK. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.