Gość PatiGubin Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Witam Wszystkich ! Mój problem z primerką z 2003r jest taki, gdy jeżdżę jest wszystko OK pali normalnie, nie kopci nic podejrzanego się nie dzieje gdy zatrzymam się i zejdzie na niższe obroty (700 ob nieraz falują) po paru nieraz parunastu sekundach, gdy ruszam nie ma mocy obroty tak do 3000 i muł słychać jak by chciała się turbina załączać, wystarczy wyłączyć auto i włączyć i jest OK i tak za każdym razem. Dodaję ze paliwo OK wszystkie filtry wymienione, macie jakiś pomysł co może być ? Z góry dzięki Witam Widze że nikt się nie wypowiedział w tej sprawie, podaję przyczyne tej usterki, dla innych posiadaczy takiej oto Primerki. Po podłączeniu pod kąpa wyskoczył błąd P0091 w programie ScanMaster i P0089 w programie SkanXL. Chodzi o czujnik ciśnienia paliwa tylko nie wiem jeszcze czy na listwie czy pompie sprawdze to i napisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yarcyk Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Witam Wszystkich ! Mój problem z primerką z 2003r jest taki, gdy jeżdżę jest wszystko OK pali normalnie, nie kopci nic podejrzanego się nie dzieje gdy zatrzymam się i zejdzie na niższe obroty (700 ob nieraz falują) po paru nieraz parunastu sekundach, gdy ruszam nie ma mocy obroty tak do 3000 i muł słychać jak by chciała się turbina załączać, wystarczy wyłączyć auto i włączyć i jest OK i tak za każdym razem. Dodaję ze paliwo OK wszystkie filtry wymienione, macie jakiś pomysł co może być ? Z góry dzięki Witam Widze że nikt się nie wypowiedział w tej sprawie, podaję przyczyne tej usterki, dla innych posiadaczy takiej oto Primerki. Po podłączeniu pod kąpa wyskoczył błąd P0091 w programie ScanMaster i P0089 w programie SkanXL. Chodzi o czujnik ciśnienia paliwa tylko nie wiem jeszcze czy na listwie czy pompie sprawdze to i napisze. Najprawdopodobniej jest to problem zwiazany z SCV (zawór na pompie paliwa). Spróbuj zrobic reset pompy. Dosyc proste bez podlaczania sprzetu. Z siedzenia kierowcy. W moim przypadku pomoglo. Czasem moze sie powtórzyc ale mozna z tym zyc. Podejrzewam ze wymiana zaworu SCV nie jest bardzo kosztowna. Jakbys chcail wiedziec jak zresetowac to pisz yarcyk@hotmail.com. Najprawdopodobniej jest to problem zwiazany z SCV (zawór na pompie paliwa). Spróbuj zrobic reset pompy. Dosyc proste bez podlaczania sprzetu. Z siedzenia kierowcy. W moim przypadku pomoglo. Czasem moze sie powtórzyc ale mozna z tym zyc. Podejrzewam ze wymiana zaworu SCV nie jest bardzo kosztowna. Jakbys chcail wiedziec jak zresetowac to pisz yarcyk@hotmail.com. Aha i tymczasowym rozwiazaniem jest jazda z walczona klima, wolne obroty sa troche wyzsze wiec problem raczej sie nie powinien pojawic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.