Gość 13robert13 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Witam! Jestem "szczęśliwym" posiadaczem p10 2.0 i mam problem. Pompa paliwa pracuje, filtr paliwa wymieniony, rozrusznik kręci, iskra jest (nowe świeczki), a ona nic! Gdzie szukać przyczyny tego stanu rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 a wtryski działają?? to, że pompa pracuje nie znaczy, że wtryski otwierają, zasilane są (+) powinien być cały czas a sterowane (-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 13robert13 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Możeśż mieć rację DINO, ale jak mam to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 sprawdź czy jest (+) na wtryskach a następnie podczas rozruchu sprawdź czy idzie (-) na wtryski, w nissmo podczas rozruchu jest fullgrupa czyli powinny wszystkie podawać naraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 13robert13 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Dzięki! Co prawda jest już ciemno i dzisiaj nic nie zrobię, ale mam pytanie - gdzie i czego szukać, jeżeli na wtryskach nie będzie napięcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 piny do sprawdzenia to: 101, 103, 110, 112 dla poszczególnych wtrysków bo mam nadzieję, że mówimy o wielopunkcie?? bo jak o jednopunkcie to wtedy trzeba sprawdzić jeden wtryskiwacz i 101 i 110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 13robert13 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 to jest wielopunkt. Sprawdziłem te piny, tam nie ma żadnego napięcia. Gdzie dalej szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 tam nie ma być napiecia tylko ma być przejście do wtrysku na przewodzie i pojawiać się (-) podczas odpalania spróbuj wyjąć listwę i wtedy odpalić zobacz czy wtryski sikają, tylko ma być wszystko podłączone i pod wtryski podłóż jakieś słoiki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 13robert13 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 ok, posprawdzałem jeszcze raz wszystko dokładnie. Do każdego wtrysku dochodzą dwa przewody, które potem łączą się w jedną kostkę. Na każdym czerwonym przewodzie jest napięcie dodatnie o prawie takiej samej wartości jak na akumulatorze. Na drugim przewodzie napięcia brak. Podczas rozruchu napięcie na czerwonych przewodach spada o 3-4 wolty, ale nie przechodzi na ujemne, na drugim przewodzie nic się nie dzieje. Po czym przyjechał "magik" z serwisu co prawda Opla, ale ponoć miał oprogramowanie do nissana. Podpioł komputer i stwierdził, że z tej strony jest wszystko dobrze. Jak wyjąć tą listwę z wtryskami. Sorry, że tak się doputuję, nie mam garażu, a wszysto robię pod "chmurką" i boję się, że to mnie przerośnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 jak zdejmiesz wtyczkę i podłączysz do niej miernik, to powinieneś mieć 0V, (miernik podłączony do wtyczki) i teraz jak kręcisz to powinno się pojawiać tam 12V, czyli z ECU idzie (-) do zamknięcia obwodu, jak to nie idzie to trzeba gdzieś tam szukać, sprawdź wszystkie wtyczki, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rys64 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 A sprawdź sobie klemy od akumulatora:) Konkretnie chodzi mi o przewód masy. U mnie też nie chciała zapalić, wszystko wymieniłem tak jak ty. Wkońcu przy zmianie akumulatora zobaczyłem że klema masy zamiast na 100 drucikach trzyma się tylko na 3. Samochód nie dostawał odpowiednio dużo prądu. Teraz na 20stopniowym mrozie odpala na starym akumulatorze odrazu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Ja miałem to samo, padł mi aparat zapłonowy - iskra była, ale za słaba (dopiero elekrtyk to jakoś stwierdził).Wymieniłem i gitarra ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 13robert13 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Witam ponownie! Poddałem się! Rozebrałem niemal pół samochodu wędrując od wtyczki do wtyczki, i nic. Iskra była dobra, ponieważ po wlaniu paliwa bezpośrednio do cylindrów palił od razu, napięcie na wtykach wtryskiwaczy zachowywało się tak jak powinno, czyli przy rozruchu pokazywało napięcie, a bez rozruchu nie, wymieniłem także klemy. Dotarłem do momentu, kiedy trzeba było zdjąć wtryskiwacze, ale z drugiej strony, czy wszystkie naraz mogły paść? W związku z powyższym dzisiaj "na sznurku" pojechał do mechanika. O wynikach tej wizyty oczywiście powiadomię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość myrol Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 u mnie tez wszytko było i nie chciał odpalac. po 3 dniowej walce okazało sie ze to czujnik temperatury oleju w silniku. odepnij go. jak auto odpali będziesz w domu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 13robert13 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Witam ponownie! Samochodzik już pali, a przyczyna awarii była prozaiczna. DINO miał dobrego nosa, że trzeba szukać przy wtryskiwaczach. Ale nie one były uszkodzone. Uszkodzony był jeden z przewodów z wiązki odchodzącej od wspólnej kostki wtryskiwaczy. Napięcie na wtryskiwaczach zachowywało się prawidłow, ale prąd, który przepływał przez dosłownie trzy całe druciki był za mały, żeby otworzyć wstryskiwacze. A, że trzeba było rozebrać pół samochodu, żeby do tego dojść, to inna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 no to gicior, że się udało, czyli można zamknąć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 no ja też tak miałem 2 dni się męczyłem by fure ożywić poprostu tam jest zaciskany 1 kabel i się rozchodzi na 4 wtryski i tam pewnie sie uwalił ... albo gdzieś indziej ....z ciekawości powiem że brak prądu powoduje błędny odczyt czasów wtrysku i na Sekwencyjnym LPG też nie odpali ... np jak miałem Blosa to odpinałem + i przechodził na zasilanie elektrozaworów i mapy PB powinny się rysować bo Ecu wysyłała dalej sygnały - najmniejszy czas wtrysku wynosił 10 ms i dochodził do 110 ms ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.