devi Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 po 30 tys kilometrów wypalił się jeden katalizator i zaczyna się dławić na wolnych obrotach. Co o tym myślicie ? Mam tak co rok wymieniać katalizator za 4 tys pln ? (tyle w ASO). Nie interesowałem się nigdy tym tematem ale rozumiem, że bez katalizatora to samochód nie przechodzi przeglądu. Ale może są wydechy bardziej odporne na ostrą jazdę i wymienić komplet ? A może tak po prostu ma być ? W normalnych samochodach jak się katalizator wymienia to po 150 tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 wrzuć sobie sportowe katy tzw. hi flow cats. Wyjdzie taniej niż fabryczne a zyskasz trochę mocy ( mniejsze opory układu wydechowego) i dźwięku CO do przeglądu też powinien przejść ale głowy nie dam. ew zarzuć używkę z alle za 300 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 wrzuć sobie sportowe katy tzw. hi flow cats. Wyjdzie taniej niż fabryczne a zyskasz trochę mocy ( mniejsze opory układu wydechowego) i dźwięku CO do przeglądu też powinien przejść ale głowy nie dam. ew zarzuć używkę z alle za 300 PLN tyle to i ja wiem, ale co i gdzie kupić - z tym gorzej. jakbym miał 350Z z USA to wybór jest ogromny. w przypadku 350Z wersja europejska - nikt nic nie wie, a już w szczególności ASO nic nie wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 hmm to wydechy US/EU różnią się od siebie? to rzeczywiście może być problem. Jesli nie to ebay serwuje nam niezłe zestawy ( jak chcesz FVat to możesz zamówić w Niemczech - ostatnio przeglądałem ogłoszenia pod kątem katów do G35 coupe). tak dla przyklądu: http://cgi.ebay.de/Nissan-350z-Katalysator-Kat-Bj-2006-/350370560697?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5193b67ab9 chociaz ci nie wysylaja do PL tu sportowy: http://cgi.ebay.de/Nissan-350Z-Z33-VQ35DE-Tuning-Katalysator-Test-Pipes-/320546737732?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item4aa2130e44 + 20 EUR i masz u siebie w domku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 hmm to wydechy US/EU różnią się od siebie? to rzeczywiście może być problem. właśnie nie wiem i do końca nikt nie wie co się czym różni. tyle tych wersji było że szok... no ale nic to, będę walczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 wg mnie jak mają się różnić to tylko katalizatorem. Reszta układu powinna być taka sama. Co ciekawe - identyczna jest G35 coupe a FX ma tylko dłuższe końcówki wydechowe z końcowego tłumika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 wg mnie jak mają się różnić to tylko katalizatorem. Reszta układu powinna być taka sama. Co ciekawe - identyczna jest G35 coupe a FX ma tylko dłuższe końcówki wydechowe z końcowego tłumika. czasami widzę Murano z identycznymi końcówkami jak w mojej 350z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.