Robko30 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Witam, na mrozie na postoju blokuje mi sie prawe tylne kolo. Po kilku próbach naprawy ( zawsze w cieplym garazu u mechanika ;-) ) zorientowal sie on, ze linka od recznego zamarza na mrozie. czy ktos ma pojecie czy jest jedna linka do calego recznego, czy na kazde kolo jest osobna? pozdrawiam Robko30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukasz Zemski Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Witam, na mrozie na postoju blokuje mi sie prawe tylne kolo. Po kilku próbach naprawy ( zawsze w cieplym garazu u mechanika ;-) ) zorientowal sie on, ze linka od recznego zamarza na mrozie. czy ktos ma pojecie czy jest jedna linka do calego recznego, czy na kazde kolo jest osobna? pozdrawiam Robko30 Witaj! Akurat u mnie ten problem nie wystepuje i nie wiem jak dokladnie poprowadzona jest linka w Qashqaiu (z podnosnika mozna obejrzec) ale z doswiadczenia powiem ci ze od dzwigni hamulca recznego idzie jedna linka i w ktoryms momencie rozdziela sie na dwie - do kazdego z kola. Bedzie to widac albo z podnosnika (gdzies nad blacha oslaniajaca katalizator) lub po demontazu srodkowego podlokietnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość janusz-pawlak Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Rozdział z instrukcji serwisowej, masz rozrysowane jak biegnie i gdzie się reguluje. Może musisz trochę popuścić na prawym kole ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Fiuk Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Jak rozwiązać problem żeby się nie blokowała mimo zaciągania, nie wiem. Ale wdrukowano mi kiedyś, żeby dać sobie spokój z manierą zostawiania auta na ręcznym (lepiej na biegu). Właśnie ze względu na przykre skutki jakie mogą mnie spotkać zimą. Hamulca ręcznego używam (jak sobie przypomnę, na krótkich postojach), bo musi pracować. Do parkowania na noc, nigdy. Nigdy też nie miałem problemów z linką, a te są podobno nieuniknione, jak nie w aucie nowym, to w trochę starszym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Jak rozwiązać problem żeby się nie blokowała mimo zaciągania, nie wiem. Ale wdrukowano mi kiedyś, żeby dać sobie spokój z manierą zostawiania auta na ręcznym (lepiej na biegu). Właśnie ze względu na przykre skutki jakie mogą mnie spotkać zimą. Hamulca ręcznego używam (jak sobie przypomnę, na krótkich postojach), bo musi pracować. Do parkowania na noc, nigdy. Nigdy też nie miałem problemów z linką, a te są podobno nieuniknione, jak nie w aucie nowym, to w trochę starszym. I zgadzam się, może się tak zblokować koło, że lawetka będzie potrzebna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelsti Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Jak rozwiązać problem żeby się nie blokowała mimo zaciągania, nie wiem. Ale wdrukowano mi kiedyś, żeby dać sobie spokój z manierą zostawiania auta na ręcznym (lepiej na biegu). Właśnie ze względu na przykre skutki jakie mogą mnie spotkać zimą. Hamulca ręcznego używam (jak sobie przypomnę, na krótkich postojach), bo musi pracować. Do parkowania na noc, nigdy. Nigdy też nie miałem problemów z linką, a te są podobno nieuniknione, jak nie w aucie nowym, to w trochę starszym. też staram się nie zaciągać szczególnie zimą, ale jak by nie było powinno to w nowym aucie działać bez problemów ; / przeraża mnie to trochę bo chce założyć turbo timer a przy nim o zostawianiu na biegu auta nie ma mowy ; / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.