Gość westooo Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Witam! Miesiac temu dokonałem zakupu Navary i nie bede ukrywał ze to auto jest mi jeszcze obce. mam pytanie dotyczące: co powinienem sprawdzic,wymienic z przbiegiem 90 tys km? na co zwrócic szczególna uwage?moja navara jest z silnikiem 2.5 dci 174km,skrzynia:automat.rok prod:2007. prosze o rozsadne odpowiedzi,poniewaz nie chciałbym popełnic błedu na samym starcie. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Wymień filtry, olej w silniku i sprawdz swożnie przednich dolnych wahaczy dość szybko się psują. Pada też zawór scv w pompie ale to wyjdzie podczas jazdy czyli może wystąpić brak mocy podczas wyprzedzania oraz gaśnięcie silnika na wolnych obrotach. Sprzęgła też są dosyć słabe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 .... i szybko go sprzedaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość uchwyt Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam! Miesiac temu dokonałem zakupu Navary i nie bede ukrywał ze to auto jest mi jeszcze obce. mam pytanie dotyczące: co powinienem sprawdzic,wymienic z przbiegiem 90 tys km? na co zwrócic szczególna uwage?moja navara jest z silnikiem 2.5 dci 174km,skrzynia:automat.rok prod:2007. prosze o rozsadne odpowiedzi,poniewaz nie chciałbym popełnic błedu na samym starcie. Pozdrawiam! Witam,jestem nowy na forum,ale moze moge w czyms pomoc,mianowicie jestem mechanikiem w Nissanie i servisy robie codziennie. Twoj D40 na 90 000 km powinien miec wymienione : -olej w silniku (my lejemy Mobil 5W30) -filtr oleju -plyn chlodzacy -plyn hamulcowy -filtr kabiny -odwodnienie filtra paliwa -smarowanie hamulcow (przy przebiegu ok.90000km albo juz masz nowe klocki ,albo trzeba je wymienic teraz-to standard) - kontrola luzow w zawieszeniu -smarowanie zamkow ,wlewu paliwa tez. --kontrola swiatel,wycieraczek i innych mniejszych drobnostek i oczywiscie zerowanie servisu rob to wszystko dokladnie a nastepne 30000km masz bez problemow powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
navara7 Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 witaj mam pytanko pewno sie orientujesz, ewentualnie jako pracownik serwisu mozesz sprawdzic. Musze wyregulowac luzy zaworów w swojej d40 2,5 174 konie, bo jak przydusze przy nizszej predkosci na wyższym biegu to kawiatura gra niemilosiernie. czy orientujesz sie jakie sa luzy zaworów wydechowych i ssacych czym sie róznią ewentualnie wskazówka ktory zawór ssacy , ktory wydech( no chyba ze luzy maja ta sama wartosc to juz nie istotne), czy na rozgrzanym czy na chlodnym silniku regulowac. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.