Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Prosze o pomoc! Nissan Navara-co wymienic?


Gość westooo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Miesiac temu dokonałem zakupu Navary i nie bede ukrywał ze to auto jest mi jeszcze obce. mam pytanie dotyczące: co powinienem sprawdzic,wymienic z przbiegiem 90 tys km? na co zwrócic szczególna uwage?moja navara jest z silnikiem 2.5 dci 174km,skrzynia:automat.rok prod:2007. prosze o rozsadne odpowiedzi,poniewaz nie chciałbym popełnic błedu na samym starcie. Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień filtry, olej w silniku i sprawdz swożnie przednich dolnych wahaczy dość szybko się psują. Pada też zawór scv w pompie ale to wyjdzie podczas jazdy czyli może wystąpić brak mocy podczas wyprzedzania oraz gaśnięcie silnika na wolnych obrotach. Sprzęgła też są dosyć słabe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam! Miesiac temu dokonałem zakupu Navary i nie bede ukrywał ze to auto jest mi jeszcze obce. mam pytanie dotyczące: co powinienem sprawdzic,wymienic z przbiegiem 90 tys km? na co zwrócic szczególna uwage?moja navara jest z silnikiem 2.5 dci 174km,skrzynia:automat.rok prod:2007. prosze o rozsadne odpowiedzi,poniewaz nie chciałbym popełnic błedu na samym starcie. Pozdrawiam!

 

Witam,jestem nowy na forum,ale moze moge w czyms pomoc,mianowicie jestem mechanikiem w Nissanie i servisy robie codziennie.

Twoj D40 na 90 000 km powinien miec wymienione :

-olej w silniku (my lejemy Mobil 5W30)

-filtr oleju

-plyn chlodzacy

-plyn hamulcowy

-filtr kabiny

-odwodnienie filtra paliwa

-smarowanie hamulcow (przy przebiegu ok.90000km albo juz masz nowe klocki ,albo trzeba je wymienic teraz-to standard)

- kontrola luzow w zawieszeniu

-smarowanie zamkow ,wlewu paliwa tez.

--kontrola swiatel,wycieraczek i innych mniejszych drobnostek

 

i oczywiscie zerowanie servisu

rob to wszystko dokladnie a nastepne 30000km masz bez problemow

 

powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witaj mam pytanko pewno sie orientujesz, ewentualnie jako pracownik serwisu mozesz sprawdzic. Musze wyregulowac luzy zaworów w swojej d40 2,5 174 konie, bo jak przydusze przy nizszej predkosci na wyższym biegu to kawiatura gra niemilosiernie. czy orientujesz sie jakie sa luzy zaworów wydechowych i ssacych czym sie róznią ewentualnie wskazówka ktory zawór ssacy , ktory wydech( no chyba ze luzy maja ta sama wartosc to juz nie istotne), czy na rozgrzanym czy na chlodnym silniku regulowac. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...