Gość szery Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Niedawno zepsuła mi się pompa wtryskowa.W warsztacie mechanik założył mi nową, używaną lecz ustawił ją na oko. Samochód odpala na tknięcie lecz przez ok 5 min głośno pracuje, a podczas jazdy silnik nie pracuje prawidłowo. Słuchać warkot. Proszę o podanie adresu dobrego mechanika z województwa wielkopolskiego, który ma pojęcie jak ustawić w Nissanie kont wtrysku i ma do tego odpowiedni sprzęt. Z góry dziękuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 W nissanie P11. 2.0td kat wtrtysku ustawia sie czujnikiem zegarowym i wynosi on 0,89 +/- 0,08mm. Musisz poszukac warsztatu gdzie maja takowy czujnik. Kat mozna rowniez ustawic komputerowo ale po polaczeniu sie z autkiem co nie jest takie proste w przypadku naszej primerki. Moze poszukaj serwis nissana na swoim terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 http://forum.nissanklub.pl/index.php/forum/22-warsztaty-gdzie-naprawiac/ Tutaj może znajdziesz pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Niedawno zepsuła mi się pompa wtryskowa.W warsztacie mechanik założył mi nową, używaną lecz ustawił ją na oko. Samochód odpala na tknięcie lecz przez ok 5 min głośno pracuje, a podczas jazdy silnik nie pracuje prawidłowo. Słuchać warkot. Proszę o podanie adresu dobrego mechanika z województwa wielkopolskiego, który ma pojęcie jak ustawić w Nissanie kont wtrysku i ma do tego odpowiedni sprzęt. Z góry dziękuję! Ja sobie nieraz w różnych autach ustawiałem ręcznie, na ucho, bez żadnego zegara. to nie jest żadna filozofia jeśli się posiada podstawowe klucze i nie ma dwóch lewych rąk. A jak się boisz, to wróć do swojego mechanika z reklamacją i powiedz, żeby Ci lekko opóźnił kąt wtrysku, bo jest za wczesny. Jeśli jego naprawa była niedawno i potraktuję tę regulację w ramach gwarancji, bedziesz miał robotę za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Tylko widzisz nie kazdy ma takie doswiadczenie w ustawianiu pompy na sluch. Znam fachowcow co ustawiaja dawke paliwa na nastawniku tez na sluch. POmylil sie w stosunku do komputera o 1 dawke a ja o 1,5 dawki. Trzeba sie dobrze na tym znac. Widocznie jego mechanik nie zna sie dobrze na tym. Mozna tez powiedziec d*pa nie mechanik. Z drugiej strony musisz wziac pod uwage ze taki objaw jak opisuje nasz kolega (pali od strzala ) a pozniej slaby pracuje nierowno moze byc spowodowany tym ze np jest przestawiony pasek rozrzadu o zabek na pompie zeby lepiej odpalal.Kat wtrysku to sa setne milimetra . A przestawienie np o zabek to jest juz za duzo. Ja akuratnie mialem tak w sojej primerce jak ja kupilem. Ale mniejsza z tym. I teraz jesli nie bedzie mozna ustawic kata wtrysku to znaczy ze jest cos z rozrzadem na pasku od pompy. Inna sprawa gdyby pompa nie byla sciagana. Ale nasz kolega mial sciagana i mechanik na pewno ustawil mu na sluch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szery Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Dzięki za podpowiedzi. Z reklamacją już byłem ale mechanik rozkłada ręce. Spróbuję zadzwonić do mechaników w Poznaniu. Dodam, że wymieniłem pompę wtryskową, bo po zapaleniu na zimnym silniku przez około 5 min silnik pracował bardzo głośno i słychać było metaliczny odgłos klawiatury. Do tego doszły falujące obroty podczas jazdy. Mechanik stwierdził, że to wina nastawnika i doradził wymianę całej pompy. A po wymianie wszystko miało się uspokoić. Owszem obroty się uspokoiły (pali na tknięcie) lecz silnik nadal hałasuje, spadła moc a podczas jazdy silnik pracuje niczym traktor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 metaliczny stukot to objawy przy padnietych wtryskach, A zostawiasz za soba czarna chmure? Jak u niego ze spalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szery Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Pali dobrze nie dymi. Kiedy mechanik oszukał komputer przyrządem, że silnik jest ciepły choć w rzeczywistości był zimny to silnik zapalił cicho.Wtedy stwierdził, że to wina pompy i trzeba ją wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 A tak dla spokojnosci zrob mu autodiagnostyke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szery Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Mechanik zrobił autodiagnostyke i nie pokazało mu błędu.Ja w domu dla pewności też zrobiłem diagnostykę spinaczem i pokazało mi kod 55. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.