komalo Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zbliża mi się termin przeglądu po 60 tys. km (Qashqai 2.0, benzyna, 2x4). Czy ktoś z szanownych forumowiczów może się podzielić informacją koszcie takiego przeglądu? Dzwoniłem do ASO w Warszawie i określili to na ok. 1,5 tys. zł. Jak to wygląda w innych miastach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACEK1952 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Zbliża mi się termin przeglądu po 60 tys. km (Qashqai 2.0, benzyna, 2x4). Czy ktoś z szanownych forumowiczów może się podzielić informacją koszcie takiego przeglądu? Dzwoniłem do ASO w Warszawie i określili to na ok. 1,5 tys. zł. Jak to wygląda w innych miastach? W ASO wszędzie podobne ceny.Trzeba przyjechać z własnym filtrem kabinowym, bo oferowany w ASO to ponad 200 zł za kawałek pofałdowanej bibuły -zgroza! J. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komalo Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 W ASO wszędzie podobne ceny.Trzeba przyjechać z własnym filtrem kabinowym, bo oferowany w ASO to ponad 200 zł za kawałek pofałdowanej bibuły -zgroza! J. To dobra podpowiedź. A gdzie to można kupić (jakaś aukcja na allegro?). Co jeszcze warto kupić samodzielnie i zabrać do serwisu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechia Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 To dobra podpowiedź. A gdzie to można kupić (jakaś aukcja na allegro?). Co jeszcze warto kupić samodzielnie i zabrać do serwisu? Olej o parametrach przewidzianych przez producenta / ja uzgodniłem że przywiozę swój na przegląd/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 W ASO wszędzie podobne ceny.Trzeba przyjechać z własnym filtrem kabinowym, bo oferowany w ASO to ponad 200 zł za kawałek pofałdowanej bibuły -zgroza! J. Zapomniałeś dodać że część którą przywieziesz ze sobą(filtr powietrza,przeciwpyłkowy itp.)muszą odpowiadać normą GVO,i mieć klasę -O(orginalne z logo),Q (orginalne bez logo,wytwarzane przez tego samego producenta)lub P(inne firmy) pod warunkiem że posiadają zaświadczenie GVO Oczywiście jeśli nie chcesz mieć problemów z gwarancją,gdy np.padnie klima a filtr będzie no-name Kto i kiedy mo2e stosowac czesci poszczególnych kategorii? ASO, w razie wykonywania napraw finansowanych przez koncern samochodowy, moga u6ywac wyłacznie czesci kategorii „O”. ASO, jesli wykonuje jakakolwiek inna naprawe – podczas okresu gwarancji lub nie, wa6ne 6e za naprawe płaci klient i on decyduje – mo6e u6ywac czesci „O” lub „Q” lub „P”. U6ycie czesci „Q” i „P” nie rzutuje na gwarancje koncernu na samochód jako całosc, ale za jakosc (i ewentualne roszczenia konsumenta) u6ytej czesci innej ni6 „O” koncern samochodowy ju6 nie odpowiada. Zachodzi wtedy odpowiedzialnosc dystrybutora takiej czesci). Warsztat niezale%ny, gdy wykonuje odpłatna usługe w samochodzie objetym gwarancja, powinien u6ywac wyłacznie czesci kategorii „O” lub „Q” lub „P” - w przeciwnym wypadku narazi klienta na utrate całej gwarancji na auto, a siebie na roszczenia cywilne ze strony klienta. Oczywiscie klient mo6e podjac inna decyzje na swoje ryzyko, ale najlepiej taka decyzje (zgode klienta) miec na pismie. Warsztat niezale%ny wykonujacy naprawe w samochodzie pogwarancyjnym mo6e korzystac (zakładamy, 6e zawsze w porozumieniu z klientem!) z dowolnej kategorii czesci zamiennych, a wiec „O” lub „Q” lub „P” lub „Z”. Kto mo2e wystawiac „zaswiadczenia jakosci GVO”? Zgodnie z przepisami zachodza 3 mo6liwosci: 1. zaswiadczenie wystawia sam producent danej czesci; 2. w praktyce tak6e jej dystrybutor (firma, która wprowadza dany towar na rynek lokalny), jesli zdecyduje sie przyjac na siebie odpowiedzialnosc cywilna za takie zaswiadczenie; 3. wreszcie osoba trzecia (Komisja Europejska podpowiada: np. instytucja badawcza lub certyfikujaca), o ile to ona wezmie na siebie odpowiedzialnosc cywilna za zaswiadczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komalo Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Ktoś jeszcze przeszedł przegląd po 60 tys. i może podzielić się wrażaniemi, kosztem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nissanik Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Poradźcie gdzie pojechać do serwisu na przegląd po dwóch latach w Warszawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogi Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Poradźcie gdzie pojechać do serwisu na przegląd po dwóch latach w Warszawie. Ja osobiście odradzam Odyssey na Górczewskiej ( mają chore ceny i oszukują ) Ja serwisowałem w Ballaunie na Białowieskiej i było ok, cen jeszcze nie mają strasznych jak na Warszawę( u "Bolusia" zawsze zrobisz taniej a czy lepiej czy gorzej zobaczysz po fakcie ). Co do Zaborowskiego to nie mam z nim doświadczenia( poza kupnem części-mam u nich rabat) także nie będę się wypowiadał. Pozdr. Yogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.