trucha0 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witam,czy może ktoś z szanownych forumowiczów posiada wiedzę na temat kompatybilności lamp i podłączeń kostek w X-Trailu T31 z lampy H4 na oryginalną z BiXenonem,jako że zestaw lamp z palnikami i przetwornicami można nabyć już za 1500zł to pojawiła się ciekawa koncepcja polepszenia oświetlenia w samochodzie,spryski nie będą problemem,jakieś sie dopasuje,gorzej z automatycznym poziomowaniem,ale myślę że da rade przerobić je z powodzeniem na te ręczne,bo w środku w Xenonie nie siedzi żadne cudo tylko elektryczny silniczek,jeżeli ktoś może mi pomóc w tej sprawie będę bardzo wdzięczny,pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagruszka Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam. Ja w swoim T31 mam oryginalne bi-xenony, ale mój wspólnik miał H4 i zamontował te zastępcze bi-xenony. Światło oczywiście poprawiło się bardzo, ale pojawił się problem z dużym poziomem zakłóceń radiowych, bardzo wyrażnie słyszalnych w radiu fabrycznym, a CB-radia nie dało się w ogóle słuchać. Podmienił na inny zestaw od innego producenta, ale nic się nie poprawiło. Zniechęcony powrócił do H4. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Witam. Ja w swoim T31 mam oryginalne bi-xenony, ale mój wspólnik miał H4 i zamontował te zastępcze bi-xenony. Światło oczywiście poprawiło się bardzo, ale pojawił się problem z dużym poziomem zakłóceń radiowych, bardzo wyrażnie słyszalnych w radiu fabrycznym, a CB-radia nie dało się w ogóle słuchać. Podmienił na inny zestaw od innego producenta, ale nic się nie poprawiło. Zniechęcony powrócił do H4. Pozdrawiam Wydaje mi się, że "wspólnik" włożył do H4 Xenon kit z allegro, a nie oryginalne lampy bixenonowe z X-a. Często one powodują zakłócenia CB i radia - niska jakość chińskiej produkcji, ponadto są dostępne tłumiki zakłóceń. Mi podłączał elektryk oryginalne xenony do X T30, a wcześniej miałem zwykłe H4 i zakłóceń nie mam (CB, radio) Witam,czy może ktoś z szanownych forumowiczów posiada wiedzę na temat kompatybilności lamp i podłączeń kostek w X-Trailu T31 z lampy H4 na oryginalną z BiXenonem,jako że zestaw lamp z palnikami i przetwornicami można nabyć już za 1500zł to pojawiła się ciekawa koncepcja polepszenia oświetlenia w samochodzie,spryski nie będą problemem,jakieś sie dopasuje,gorzej z automatycznym poziomowaniem,ale myślę że da rade przerobić je z powodzeniem na te ręczne,bo w środku w Xenonie nie siedzi żadne cudo tylko elektryczny silniczek,jeżeli ktoś może mi pomóc w tej sprawie będę bardzo wdzięczny,pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Witam, mi założył oryginalne xenony elektryk do X T30 i zajęło mu to około 1,5 godziny. Kostki nie będą pasowały, lepiej daj elektrykowi do robienia bo trzeba sztukować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trucha0 Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Witam,dzięki koledzy za odpowiedzi,ale już po problemie,z tego co się dowiedziałem w serwisach nikt tego nie robił i się zbytnio nie chciał podjąć,a jak już to koszt 22,000zł,bo trzeba rozebrać pół samochodu,skorzystałem z oferty gościa z allegro który przerabia lampy,za 2000zł zrobił mi bi-xenony w fabrycznych lampach,soczewka od Mercedesa,przetwornice Toyota/Lexus,palniki Philips D2S,wszystko nowe,rozebranie,zrobienie,ustawienie,ok 4 godzin,trzeba odkręcić górę zderzaka da rade odgiąć i odkręcić lampy,później na stół,rozłożenie lamp,montaż soczewki,złożenie i ekstra swieci,jest regulacja manualna jak była,nie oślepia sprawdzone na trasie 500km w nocy,super oświetla pobocze,wyraźna granica odcięcia,spryski założyłem od jakiegoś Fiata i połączyłem trójnikiem z spryskami na szybę i dobrze działa,gość daje nalepki że lampa przystosowana pod Xenon,radio FM i CB działa elegancko nic nie zakłóca,oryginalne lampy z tego co się dowiedziałem,mają inaczej działające silniczki regulacji wysokości i inne kostki i prawdopodobnie mógłby być problem z regulacją,bo fizycznie oczywiście w dziurę by pasowały,ale nie chciałem ryzykować i zostać później z niedziałającymi lampami,oczywiście po tej zmianie kolosalna różnica w oświetlaniu drogi,a długie jak dorzucę halogeny z góry to wcale jak w dzień,dla zainteresowanych mogę przesłać fotki na e-mail bo niezbyt wiem jak dodać zdjęcie na forum,proszę pisać trucha0@wp.pl,pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Witam,dzięki koledzy za odpowiedzi,ale już po problemie,z tego co się dowiedziałem w serwisach nikt tego nie robił i się zbytnio nie chciał podjąć,a jak już to koszt 22,000zł,bo trzeba rozebrać pół samochodu,skorzystałem z oferty gościa z allegro który przerabia lampy,za 2000zł zrobił mi bi-xenony w fabrycznych lampach,soczewka od Mercedesa,przetwornice Toyota/Lexus,palniki Philips D2S,wszystko nowe,rozebranie,zrobienie,ustawienie,ok 4 godzin,trzeba odkręcić górę zderzaka da rade odgiąć i odkręcić lampy,później na stół,rozłożenie lamp,montaż soczewki,złożenie i ekstra swieci,jest regulacja manualna jak była,nie oślepia sprawdzone na trasie 500km w nocy,super oświetla pobocze,wyraźna granica odcięcia,spryski założyłem od jakiegoś Fiata i połączyłem trójnikiem z spryskami na szybę i dobrze działa,gość daje nalepki że lampa przystosowana pod Xenon,radio FM i CB działa elegancko nic nie zakłóca,oryginalne lampy z tego co się dowiedziałem,mają inaczej działające silniczki regulacji wysokości i inne kostki i prawdopodobnie mógłby być problem z regulacją,bo fizycznie oczywiście w dziurę by pasowały,ale nie chciałem ryzykować i zostać później z niedziałającymi lampami,oczywiście po tej zmianie kolosalna różnica w oświetlaniu drogi,a długie jak dorzucę halogeny z góry to wcale jak w dzień,dla zainteresowanych mogę przesłać fotki na e-mail bo niezbyt wiem jak dodać zdjęcie na forum,proszę pisać trucha0@wp.pl,pozdrawiam Taka przeróbka lampy przwidzianej pod H4 jest zgodna z prawem? Czy nie bedzie problemu na przegladzie technicznym czy rutynowej kontroli przez Policje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trucha0 Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Kolego przecież napisałem,dostajesz nalepkę że lampa jest pod ksenon,klosz jest przezroczysty,spryski siedzą i działają,najważniejsze soczewka siedzi w lampie,samochód ma 3 lata wiec na 99% nikt się do tego nie przyczepi,gość przerabia nie takie samochody i to od 15 lat i jeszcze nikt nie wrócił do niego przez to że stracił dowód ale każdy wybiera jak woli,ja wolałem wybrać 3x więcej światła i swoje bezpieczenstwo za 2000zł niż za 22000zł pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Kolego przecież napisałem,dostajesz nalepkę że lampa jest pod ksenon,klosz jest przezroczysty,spryski siedzą i działają,najważniejsze soczewka siedzi w lampie,samochód ma 3 lata wiec na 99% nikt się do tego nie przyczepi,gość przerabia nie takie samochody i to od 15 lat i jeszcze nikt nie wrócił do niego przez to że stracił dowód ale każdy wybiera jak woli,ja wolałem wybrać 3x więcej światła i swoje bezpieczenstwo za 2000zł niż za 22000zł pozdrawiam Nie neguje tego,ze xenon lepiej swieci Chodzi mi tylko o aspekt czysto prawny.Sporo juz nt temat pisano w prasie i to co pamietam to lampa musi miec homologacje i nie wolno do niej wkladac innych zarowek niz przewidział to producent. Dlatego wlasnie mam watpliwosci czy z tego typu przeróbka nie moze czasem spotkac wlasciciela auta przykra niespodzianka z zatrzymaniem nawet i dowodu rejestracyjnego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trucha0 Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Pożyjemy zobaczymy co to będzie,niech się wezmą za tych co maja powkładane chińszczyznę do lamp bez soczewek i do tego z nieprzezroczystym szkłem,a później biorą się za mnie:D,brałem i ten aspekt pod uwagę ale zrobiłem wszystko żebym nie szkodził nikomu,spryski,soczewka,przezroczyste szkło,manualne poziomowanie zasada działania prawie jak w automatycznym tylko tutaj trzeba pamiętać jak załadujemy zjechać stopień albo dwa do dołu i po sprawie,ale wiadomo każdy robi co uważa za słuszne,pozdrawiam, Dodałem zdjęcia robione telefonem,jeżeli ktoś życzy sobie na e mail prześle lepsze.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.