Gość jaxikk Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witam. Na początek chciałbym się przywitać, bo to mój pierwszy post. Od pary dni jestem posiadaczem Nissana Sunny 1,4i w sedanie z 1995r. Samochód stał u poprzedniego właściciela przez dłuższy czas i ma trochę mankamentów. Pod panelem z regulacją ogrzewania brakuje zaślepki/schowka, czy co tam oryginalnie było. Przez dziurę widać natomiast sterownik/centralkę, niestety ni udało mi sie jeszcze odczytać oznaczeń więc nie wiem czy to sterownik od silnika czy alarmu. Samochód wyposażony jest chyba w fabryczny alarm z odcięciem paliwa itp i diodę kontrolną na desce rozdzielczej po stronie pasażera przy szybie. Mam do niego pilot Lucas 3XTA patrząc po diodzie służy on jedynie do włączania i wyłączania alarmu. Brak żadnych oznak mrugania kierunkami podczas uzbrajania alarmu, ani drzwi nie otwierają/zamykają się z pilota (centralny zamek po przekręceniu kluczyka działa albo po naciśnięciu guzika blokującego wszystkie drzwi od wewnątrz). Nie wiem w ogóle czy ten alarm na taką funkcję. Jednak moje wątpliwości wzbudziły rozłączone wtyczki w pobliżu centralki i nie za bardzo nie wiem czy czego mogą służyć. Kształt sugeruje żebym je połączył, jednak historia tego samochodu to jedna wielka zagadka i nie wiem czego mogę się spodziewać z tego połączenia, już wystarczającym problemem jest to że auto dusi się na średnich obrotach:/. pozdrawiam Jaxikk Fotka złączy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 a to nie jest od radia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaxikk Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 a to nie jest od radia?? Raczej nie, radio powinno być nad panelem ogrzewania a z tamtąd wystają też dwie kostki, ale białe innego kształtu i przewód od anteny. Tak przy okazji dodam że nie działa obrotomierz (i chyba wskaźnik paliwa), ale kable od niego raczej szły by z lewej strony a nie przez środek deski. <Edit> Generalnie rzecz biorąc połączyłem kostki ze sobą nie zauważając żadnych pozytywnych ani negatywnych reakcji Obrotomierz jak nie działał tak nie działa a wskaźnik paliwa dalej oszukuje. Po wyczyszczeniu przepływomierza samochód idzie jak burza. Poczytałem trochę o immo Lucas montowanych w tych modelach i przyszedł mi pomysł żeby wyprowadzić sygnał z centralki immo do zamka centralnego, aby z pilota jednocześnie wyłączać immo i otwierać drzwi. Ale to dopiero za jakiś czas przy okazji jak będę coś grzebał w drzwiach i znajdę rozpiskę wyjść i sygnałów centralki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.