Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Murano -Co to za otwór???


Gość LeonZawodowiec

Rekomendowane odpowiedzi

Gość LeonZawodowiec

Witam

przy przeglądzie zauważyłem taki mały otwór ( na foto) bez gwintu a wokoło niego tłuste zapocenie. (Myślę ,że to połączenie reduktora ze skrzynią biegów.)

Mam pytanie co to za otwór i czy ta tłusta plama to coś groźnego?

post-37344-0-79499600-1295459949_thumb.jpg

 

 

http://www.fotosik.pl/pok...421bdafe10.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z TEGO CO WIDAĆ TO NIE JEST OTWÓR FABRYCZNY JEŚLI JEST PRZY REDUKTORZE (ZDJĘCIE NIE WYRAŹNE)TO NIE MASZ JUŻ OLEJU W REDUKTORZE I GROZI JEGO ROZWALENIEM WCHODZI GO TAM BARDZO MAŁO OK 300ML JEŚLI WLEJESZ WIĘCEJ I TAK WYLECI ODPOWIETRZNIKIEM U GÓRY POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LeonZawodowiec

Ten otworek musi być fabryczny bo na forum nz dostałem taki wpis

``Myślę ,że to połączenie reduktora ze skrzynią biegów.

Byłem przed chwileczką pod swoim muranko i jest wokół tego otworu suchutko.``

 

Wczoraj zrobilem 200 km i jak by nie było oleju to by było po zawodach.

ale sprawdzę poziom oleju w reduktorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GREGOR, CZY MASZ JAKIŚ PROBLEM Z KLAWIATURĄ I CAPS LOCK CI SIĘ ZABLOKOWAŁ? JAK CHCESZ MAM JEDNA SPRAWNĄ NA ZBYCIU TO CI PODEŚLĘ. :)

CIĘŻKO ROZCZYTAĆ GDY PISZĘ MAŁYMI LITERAMI.

 

Witam

przy przeglądzie zauważyłem taki mały otwór ( na foto) bez gwintu a wokoło niego tłuste zapocenie. (Myślę ,że to połączenie reduktora ze skrzynią biegów.)

Mam pytanie co to za otwór i czy ta tłusta plama to coś groźnego?

post-37344-0-79499600-1295459949_thumb.jpg

 

 

http://www.fotosik.pl/pok...421bdafe10.html

Wymieniałem wczoraj olej w silniku i sprawdziłem otwór jest faktycznie fabryczny, olej może lecieć ze skrzyni. Ja w reduktorze zalałem czarny olej motula więc wiem skąd mi cieknie, skrzynia ma zielony. Sprawdzaj olej w skrzyni i co jakiś czas w reduktorze i czekaj na wiosnę.Zauważyłem że olej cieknie tylko gdy na dworze jest temperatura ujemna i skrzynia jet zimna po rozgrzaniu skrzyni nie ma tego problemu(zimna guma na zimeringu jet twarda i nie trzyma jak powinna) Czekam na ocieplenie jak będzie ciekło dalej trzeba wymienić zymeringi w skrzyni i reduktorze za jednym razem .Wyjąć w nim reduktor do wymiany zimeringów jest nie lada wyczynem ale dobry mechanik poradzi sobie z tym bez problemu robotę wycenili ma ok 350zł plus 30zł zimeringi. Serwis za całość 2500-3500zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...