Gość LeonZawodowiec Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witam przy przeglądzie zauważyłem taki mały otwór ( na foto) bez gwintu a wokoło niego tłuste zapocenie. (Myślę ,że to połączenie reduktora ze skrzynią biegów.) Mam pytanie co to za otwór i czy ta tłusta plama to coś groźnego? http://www.fotosik.pl/pok...421bdafe10.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGOR500 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Z TEGO CO WIDAĆ TO NIE JEST OTWÓR FABRYCZNY JEŚLI JEST PRZY REDUKTORZE (ZDJĘCIE NIE WYRAŹNE)TO NIE MASZ JUŻ OLEJU W REDUKTORZE I GROZI JEGO ROZWALENIEM WCHODZI GO TAM BARDZO MAŁO OK 300ML JEŚLI WLEJESZ WIĘCEJ I TAK WYLECI ODPOWIETRZNIKIEM U GÓRY POZDRAWIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeonZawodowiec Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Ten otworek musi być fabryczny bo na forum nz dostałem taki wpis ``Myślę ,że to połączenie reduktora ze skrzynią biegów. Byłem przed chwileczką pod swoim muranko i jest wokół tego otworu suchutko.`` Wczoraj zrobilem 200 km i jak by nie było oleju to by było po zawodach. ale sprawdzę poziom oleju w reduktorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGOR500 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 GREGOR, CZY MASZ JAKIŚ PROBLEM Z KLAWIATURĄ I CAPS LOCK CI SIĘ ZABLOKOWAŁ? JAK CHCESZ MAM JEDNA SPRAWNĄ NA ZBYCIU TO CI PODEŚLĘ. CIĘŻKO ROZCZYTAĆ GDY PISZĘ MAŁYMI LITERAMI. Witam przy przeglądzie zauważyłem taki mały otwór ( na foto) bez gwintu a wokoło niego tłuste zapocenie. (Myślę ,że to połączenie reduktora ze skrzynią biegów.) Mam pytanie co to za otwór i czy ta tłusta plama to coś groźnego? http://www.fotosik.pl/pok...421bdafe10.html Wymieniałem wczoraj olej w silniku i sprawdziłem otwór jest faktycznie fabryczny, olej może lecieć ze skrzyni. Ja w reduktorze zalałem czarny olej motula więc wiem skąd mi cieknie, skrzynia ma zielony. Sprawdzaj olej w skrzyni i co jakiś czas w reduktorze i czekaj na wiosnę.Zauważyłem że olej cieknie tylko gdy na dworze jest temperatura ujemna i skrzynia jet zimna po rozgrzaniu skrzyni nie ma tego problemu(zimna guma na zimeringu jet twarda i nie trzyma jak powinna) Czekam na ocieplenie jak będzie ciekło dalej trzeba wymienić zymeringi w skrzyni i reduktorze za jednym razem .Wyjąć w nim reduktor do wymiany zimeringów jest nie lada wyczynem ale dobry mechanik poradzi sobie z tym bez problemu robotę wycenili ma ok 350zł plus 30zł zimeringi. Serwis za całość 2500-3500zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LeonZawodowiec Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 dzięki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.