Gość jACA1 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witam ponownie mam takie małe pytanie i liczę na w miarę szybką pomoc bo szkuje mi się daleka trasa. A wiec tak jak silnik się trochę zagrzeje to po zdjęciu nogi z gazu silnik spada z obrotów prawie do zera a wystarczy lekko dotknąć gazu wracają na wolne obroty.. czy teraz po wymianie sondy gdy gasł na wolnych trzeba przeprowadzić naukę wolnych obrotów http://forum.nissank..._1 jak opisał Bakus????czy coś innego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 wymiana sondy raczej nie ma nic do wolnych obrotów, a raczej do spalania, obroty to może przepływka do czyszczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Może być też krokowy wylatany, bądz przepustnica do czyszczenie. Przepływka by nam raczej powodowała falowanie obrotów. Ja bym obstawiał czyszczenie przepustnicy oraz przeprowadzenie nauki wolnych obrotów. A jaki motor? Może 2.0 bęzyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 tak 2.0 16V 140kucy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 To po czyszczeniu przepustnicy trzeba zrobić przyuczenie wolnych obrotów i warto sprawdzić czy na zapłonie i zagrzanym silniku i zwolnionym pedale gazu czujnik położenia przepustnicy ma zakres 0,35 - 0,65V. Jak nie to trzeba go wyregulowac do tego zakresu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 (edytowane) to najpierw czyścić przepustnice czy uczyć wolnych obrotów??i jak prawidłowo robić jedno i drugie??? Edytowane 20 Stycznia 2011 przez jACA1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 najpierw czyścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 1. Wyczyść przepustnice, najlepiej ją wykręć i dokładnie oczyść w sklepie motoryzacyjnym dostaniesz coś typu carbcliner bądz środek do czyszczenie przepustnicy. 2. Trzeba podpiąć autko do kompa i zrobić iddle speed lerning. 3. Sprawdz również na komputerze engine signal napięcie z trothle position signal. Powinna być wartoś tak jak juz napisałem wcześniej 0,35v - o,65v Miedawno temat przerabiałem na serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 (edytowane) tylko że u nas w mieście nikt nie posiada takiego kompa aby sprawdzić ustawienia wszyscy tylko kasują błędy:( co mogę zrobić samemu z tych czynności??bo kasy trochę brakuje no i wiedzy ale zdolności manualne jakieś są dlatego liczę na Waszą pomoc. Edytowane 20 Stycznia 2011 przez jACA1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Nieznam procedury przyuczenie wolnych obrotów bez komputera. Wyszyśc przepustnice tak jak opisane wyżej może to juz wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Nieznam procedury przyuczenie wolnych obrotów bez komputera. Wyszyśc przepustnice tak jak opisane wyżej może to juz wystarczy. jest procedura nauki opisana na forum i w manualu do p11.144 bez kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 (edytowane) to to co opisał Bakus w tym temacie ??? http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/67156-p11144wp11144-spadajace-obroty/page__p__737446__hl__reset%20zegar%C3%B3w__fromsearch__1entry737446 Edytowane 21 Stycznia 2011 przez jACA1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 tak to jest z manuala do primki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BagMan Opublikowano 18 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2011 Witam, mam taką sytuację, w weekend czyściłem przepustnice wraz z komorą silniczka krokowego. Samego silniczka nie dotykałem. Po ponownym zmontowaniu, wolne obroty mam na około 900obr/min przy włączonych światłach i dmuchawie na 1szej pozywcji, jak wyłączę światła i dmuchawę to obroty spadają do ok 750obr/min. Przed czyszczeniem obroty zawsze utrzymywały się na około 700obr/min. Przeprowadziłem próbę uczenia wolnych obrotów lecz nie widzę róznicy. Czy osoby które posiadają consulta dwa i primerę p11.144 mogą mi wskazać na alledrogo właściwy interfejs i może też soft? pozdrawiam BagMan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.