Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Głowica 2,7 TD komory wirowe


Gość dhaeraow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, miałem niestety przykrą przygodę z wodą w silniku. Z tej okazji zdjąłem głowicę (co by korbowód wymienić) no i jak to z głowicą do splanowania szczelności itp. No ale dzwoni do mnie gościu z warsztatu, że mam popękane komory wirowe i przydało by się je wymienić bo mogą wypaść. Zdecydowałem się na wymianę komór (500zł komory zamienniki plus wymiana) jednak po wyjęciu komory okazało się, że jest pęknięcie którego wcześniej nikt nie zauważył a bardziej widoczne jest po wyjęciu komory. Głowica do wymiany, no to zadzwoniłem do jednego z warsztatów ogłaszających się na znanym portalu aukcyjnym. Mają 3 silniki na chodzie zdejmą głowice i zadzwonią. Co się okazało, we wszystkich egzemplarzach komory, jak to określił mechanik, mają delikatne rysy (jakby pękały). Według tego co mówił silniki miały przejechane około 100 tyś. mil (anglia?). Zamówiłem z innego warsztatu głowicę ponoć idealną, zobaczę jak przyjdzie. Zastanawia mnie jak to jest z tymi komorami, czy te silniki po prostu tak mają. Może ktoś z kolegów spotkał się z tym tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widziałem ... ale może wystąpić, tylko przy krótktich jazdach - miasto, zimno-ciepło-zimno.

W sumie, może kiedyś u mnie.

 

Ja bym przełożył cały silnik z anglika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...