Gość pancio29 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Mam problem moja primera zaczęła mi szarpać i kopcić na biało nie wiedziąłem dlaczego bo check mi sie nie zapalił ,ale ze jestem nowym posiadaczem auta to pomyślałem ze moze być kontrolka spalona i tak wyszło teraz check sie swieci .bylem na diagnozie komputerowej i wyszly mi trzy błedy: 12 21 94 dwa pierwsze udało się skasować a tego 94 nie oznacza to(awaria obwodu zaworu sterującego kątem wyprzedzenia wtrysku paliwa) niewiem dokladnie co to oznacza i gdzie szukać awarii. napiszcie coś o tym błędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 A powiedz mi sympatyczny kolego jak odbywala sie ta diagnoza komputerawa. Na zworke czy podpiety pod komputer. Jesli pod komputer to inne mumery bledow. Jesli na zworke to zupelnie inaczej. Druga sprawa. Wiesz nikt tu nie jest jasnowidz i nie wie jakie to auto Diesel czy benzyna. Jak podasz jakie to wtedy cos pomyslimy. W benzynie czy w dieslu te bledy oznaczaja zupelnie cos innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pancio29 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 koleszko na komputerze czy na zworke te same błedy wychodzily jest to diesel 2,0l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Na komputerze wychodza inne nunery bledow . Zalezy jaki program. Podam przyklad nr 1206 to blad wtryskiwacza sterujacego( a u nas nie ma przeciez 6 wtryskiwacza) , a na zworke ten sam blad to 34. Poza tym to prosze spojrzec na post MIchal LU dotyczy tego samego problemu (zaraz pod Twoim) i tak jak pisze kolega Maciek sprobuj odwodnic lub wymienic filtr paliwa i zmienic stacje paliw . U niego pomoglo. Poza tym powiem nieskromnie ze napisalem tam miedzy innymi o przyczynach niesprawnosci zaworu kata wtrysku. MOzesz poczytac jesli Cie to interesuje. Czesc. To juz przy okazji. To ze skasowales blady nr 12 (przeplywomierz) i 21 (zawor czasu kata wtrysku ) to nie znaczy ze nie powroca. Blad nr 21 moze nie powroci jak wymienisz filtr i zmienisz paliwo i przewody gumowe na wtryskiwaczach . Jesli wyskoczyla 12 to prosze sprawdzic napiecie na przeplywomierzu. A ten 94 jest bardzo prawdopodobne ze wraz zniknieciem bledu 21 on zginie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.