Gość Pasi132 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Witam, Na początku napisze że czytałem tematy na forum dotyczące tego problemu ale moja sytuacja jest troszeczkę inna. Kontrolka hamulca zapala się gdy mój Diesel (2.0 dlx Sunny N14) chodzi na wolnych obrotach natomiast gdy już go popędzam to kontrolka gaśnie. Auto hamuje normalnie i ręczny tez trzyma. Wczoraj zauważyłem że muszę go kręcić wyżej żeby kontrolka gasła, po czym gdy na postoju zaciągnąłem ręczny i później ruszyłem (po uprzednim zwolnieniu hamulca) sytuacja wróciła do starego porządku a nawet się poprawiła ale kontrolka dalej się zapala. Płynu dolewałem Dobrego i stan jest Ok :)klocki i tarcze są wymienione w tamtym roku i są ok tak samo tylne bębny. Moje pytanie brzmi czy to jest ten (nie wiem jak to się nazywa dokładnie) czujnik przy ręcznym i jak w razie czego się do niego dobrać i czy trzeba go wymienić czy morze się poluzował i wystarczy dokręcić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Odepnij kostkę od wajhy ręcznego i zobacz co się będzie działo. Jeżeli dalej to amo to masz zwarcie na kablach. Możesz sprawdzić stycznik przy lewarku ręcznego miernikiem. Wtedy będziesz wiedział czy działa prawidłowo (patrz zamyka i otwiera obwód) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek_178 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Kolego w dieslu co do tej kontrolki dochodzi jeszcze jedna sprawa a mianowicie wspomaganie hamulcow wziete z vacupompy ze wzgledu na brak podcisnienia w dolocie. Posprawdzaj wszystkie weżyki dochodzace do vacupompy przy alternatorze maja byc szczelne i mocno nasadzone. Moze vacupompa juz daje slabe cisnienie? i stad notorycznie swieci na wolnych obrotach??? Normalnie powinno byc tak ze jak na biegu jalowym nacisniesz kilka razy na pedal hamulca to sie zaswieci na chwile kontrolka az cisnienie skoczy z powrotem. Po prostu pompa nie daje nadaża przy tych obrotach. Zakladam ze plynu masz na max i wylacznik w recznym w porzadku. NALEJ PLYNU DO POZIOMU MAX!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pasi132 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Płynu jest na MAX a nawet lekko ponad waku pompa wraz z alternatorem była wymieniana na wiosnę ale możliwe że za słabo poodkręcałem cybanty na wężach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.