camo Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 czy ktoś podnosił zawieszenie pathfindera? i może coś polecić w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Ja jestem 2'' wyżej na bazie http://www.dobinsons.pl/. Bardzo polecam ponieważ auto zyskało optycznie i technicznie (na wertepach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 24 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 masz moze jakies zdjecie autka? kola w jakim rozmiarze zakladales? duzo trzeba dac za takie podniesienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zdjęcia jakieś są tylko muszę je pomniejszyć. Może znajdę czas w piątek. Cena za komplet (sprężyny + amory) coś koło PLN 4000,-- z montażem (na 100% nie przekroczyło 5.000,--). Z przodu +50kg (myślałem o wyciągarce ale mi przeszło). Tył + 150 kg. Samo zawieszenie beton. Na oryginalnym chciały wypaść plomby a na tym to za jednym machem odpada cała szczęka. Ale ja to lubię. Poprawa jazdy w terenie nie do porównania - inny samochód. Koła mam w rozmiarze 265/65/17 i nie widzę sensu wkładać większych. W lecie jest AT Bridgestona, a w zimie Dunlop SJ6. Na koniec - od spodu jestem w 100% opłytowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Zdjęcia jakieś są tylko muszę je pomniejszyć. Może znajdę czas w piątek. Cena za komplet (sprężyny + amory) coś koło PLN 4000,-- z montażem (na 100% nie przekroczyło 5.000,--). Z przodu +50kg (myślałem o wyciągarce ale mi przeszło). Tył + 150 kg. Samo zawieszenie beton. Na oryginalnym chciały wypaść plomby a na tym to za jednym machem odpada cała szczęka. Ale ja to lubię. Poprawa jazdy w terenie nie do porównania - inny samochód. Koła mam w rozmiarze 265/65/17 i nie widzę sensu wkładać większych. W lecie jest AT Bridgestona, a w zimie Dunlop SJ6. Na koniec - od spodu jestem w 100% opłytowany. troche to kosztuje:) sporo utwardziles tyl, masz dociazony samochod czy lepiej sie przez to prowadzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Czasem mam trochę sprzętu w bagażniku i przyczepę kempingową na haku (DMC 1500 kg) więc te dodatkowe 150 kg nardzo się przydaje. Aha! Musiałem jeszcze obniżyć hak żeby nie przycierać tyłem przyczepy. Koszt jakieś PLN 400,--. To chyba wszystko. Wiem że koszt nie jest mały ale warty poniesienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 27 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Czasem mam trochę sprzętu w bagażniku i przyczepę kempingową na haku (DMC 1500 kg) więc te dodatkowe 150 kg nardzo się przydaje. Aha! Musiałem jeszcze obniżyć hak żeby nie przycierać tyłem przyczepy. Koszt jakieś PLN 400,--. To chyba wszystko. Wiem że koszt nie jest mały ale warty poniesienia. mam gniazdo haka usa wiec bede musiał kupić dluzszy adapter:) te 2" to w praktyce faktycznie 5 cm? i trzyma wysokość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Bliżej 4 cm ale zdziwisz się jak Parha zobaczysz po podniesieniu Mi opadła (pozytywnie) szczęka. Jak teraz jadę za zwykłą wersją to jestem o WIELE wyższy/większy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny-kat Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 witam mam taki mały problem wymieniłem zawieszenie oryginalne na Ironman 50 mm o symbolu B i teraz jak jest trochę ślisko to mi cały samochód chodzi po drodze po wyżej 40km po niżej 40km jest ok jak słuch jest to spoko jadę sobie ile chcę i ni tańczy po drodze pytam mechaników nikt nie wie jedni mówią że tuleje do wymiany też wymieniłem pojechałem na stacje diagnostyczną i wszystko jest okej może ktoś z was miał taki problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 witam mam taki mały problem wymieniłem zawieszenie oryginalne na Ironman 50 mm o symbolu B i teraz jak jest trochę ślisko to mi cały samochód chodzi po drodze po wyżej 40km po niżej 40km jest ok jak słuch jest to spoko jadę sobie ile chcę i ni tańczy po drodze pytam mechaników nikt nie wie jedni mówią że tuleje do wymiany też wymieniłem pojechałem na stacje diagnostyczną i wszystko jest okej może ktoś z was miał taki problem cos mi sie widzi zę geometria do zrobienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 ja jak podniosłem auto to w poślizgi wpadałem na zakrętach. dopiero poszerzenie osi pomogło. środek ciężkości się podniósł, może u ciebie jest to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 też prawda - w sumie naturalna kolej rzeczy, myślałem o zbieżności bo jak jest za rozjechana za bardzo to zamiast ścierać oponę się ślizga ale to przodu by dotyczyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 najlepiej na początek sprawdzić zbieżność, jeśli wszystko jest dobrze ustawione, to zostaje wymiana felg na minusowe ET albo dystanse między felgi a piastę. jak to zrobisz powinno być wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarny-kat Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 zbieżności jest super przodu tył jest trochę kiepski ale w normie się mieści . a nie jest to winą że za bardzo sztywny jest teraz i nie ma takiej przyczepności i dlatego się ślizga na mokrym a na suchym jest dobrze ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 nie nie musisz poszerzyć osie!!!!!! możesz to zrobić za pomocą podkładek http://allegro.pl/dystanse-kol-6x114-3x30mm-12x1-25-nissan-navara-i3016199278.html jeśli już więcej cie będziesz podnosił to te 30mm powinny wystarczyć możesz jeszcze poszerzyć osie za pomocą felg, kupujesz o ujemnym ET(ja tek zrobiłem po podniesieniu zawiechy (Ironmen) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.