Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

lift do R51


camo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zdjęcia jakieś są tylko muszę je pomniejszyć. Może znajdę czas w piątek. Cena za komplet (sprężyny + amory) coś koło PLN 4000,-- z montażem (na 100% nie przekroczyło 5.000,--). Z przodu +50kg (myślałem o wyciągarce ale mi przeszło). Tył + 150 kg. Samo zawieszenie beton. Na oryginalnym chciały wypaść plomby a na tym to za jednym machem odpada cała szczęka. Ale ja to lubię. Poprawa jazdy w terenie nie do porównania - inny samochód.

Koła mam w rozmiarze 265/65/17 i nie widzę sensu wkładać większych. W lecie jest AT Bridgestona, a w zimie Dunlop SJ6.

Na koniec - od spodu jestem w 100% opłytowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia jakieś są tylko muszę je pomniejszyć. Może znajdę czas w piątek. Cena za komplet (sprężyny + amory) coś koło PLN 4000,-- z montażem (na 100% nie przekroczyło 5.000,--). Z przodu +50kg (myślałem o wyciągarce ale mi przeszło). Tył + 150 kg. Samo zawieszenie beton. Na oryginalnym chciały wypaść plomby a na tym to za jednym machem odpada cała szczęka. Ale ja to lubię. Poprawa jazdy w terenie nie do porównania - inny samochód.

Koła mam w rozmiarze 265/65/17 i nie widzę sensu wkładać większych. W lecie jest AT Bridgestona, a w zimie Dunlop SJ6.

Na koniec - od spodu jestem w 100% opłytowany.

troche to kosztuje:) sporo utwardziles tyl, masz dociazony samochod czy lepiej sie przez to prowadzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem mam trochę sprzętu w bagażniku i przyczepę kempingową na haku (DMC 1500 kg) więc te dodatkowe 150 kg nardzo się przydaje. Aha! Musiałem jeszcze obniżyć hak żeby nie przycierać tyłem przyczepy. Koszt jakieś PLN 400,--. To chyba wszystko. Wiem że koszt nie jest mały ale warty poniesienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem mam trochę sprzętu w bagażniku i przyczepę kempingową na haku (DMC 1500 kg) więc te dodatkowe 150 kg nardzo się przydaje. Aha! Musiałem jeszcze obniżyć hak żeby nie przycierać tyłem przyczepy. Koszt jakieś PLN 400,--. To chyba wszystko. Wiem że koszt nie jest mały ale warty poniesienia.

mam gniazdo haka usa wiec bede musiał kupić dluzszy adapter:) te 2" to w praktyce faktycznie 5 cm? i trzyma wysokość?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

witam mam taki mały problem wymieniłem zawieszenie oryginalne na Ironman 50 mm o symbolu B i teraz jak jest trochę ślisko to mi cały samochód chodzi po drodze po wyżej 40km po niżej 40km jest ok jak słuch jest to spoko jadę sobie ile chcę i ni tańczy po drodze pytam mechaników nikt nie wie jedni mówią że tuleje do wymiany też wymieniłem pojechałem na stacje diagnostyczną i wszystko jest okej może ktoś z was miał taki problem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam taki mały problem wymieniłem zawieszenie oryginalne na Ironman 50 mm o symbolu B i teraz jak jest trochę ślisko to mi cały samochód chodzi po drodze po wyżej 40km po niżej 40km jest ok jak słuch jest to spoko jadę sobie ile chcę i ni tańczy po drodze pytam mechaników nikt nie wie jedni mówią że tuleje do wymiany też wymieniłem pojechałem na stacje diagnostyczną i wszystko jest okej może ktoś z was miał taki problem :(

cos mi sie widzi zę geometria do zrobienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak podniosłem auto to w poślizgi wpadałem na zakrętach. dopiero poszerzenie osi pomogło. środek ciężkości się podniósł, może u ciebie jest to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też prawda - w sumie naturalna kolej rzeczy,

myślałem o zbieżności bo jak jest za rozjechana za bardzo to zamiast ścierać oponę się ślizga ale to przodu by dotyczyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej na początek sprawdzić zbieżność, jeśli wszystko jest dobrze ustawione, to zostaje wymiana felg na minusowe ET albo dystanse między felgi a piastę. jak to zrobisz powinno być wszystko ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbieżności jest super przodu tył jest trochę kiepski ale w normie się mieści . a nie jest to winą że za bardzo sztywny jest teraz i nie ma takiej przyczepności i dlatego się ślizga na mokrym a na suchym jest dobrze ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie musisz poszerzyć osie!!!!!!

możesz to zrobić za pomocą podkładek

http://allegro.pl/dystanse-kol-6x114-3x30mm-12x1-25-nissan-navara-i3016199278.html

jeśli już więcej cie będziesz podnosił to te 30mm powinny wystarczyć

możesz jeszcze poszerzyć osie za pomocą felg, kupujesz o ujemnym ET(ja tek zrobiłem po podniesieniu zawiechy (Ironmen)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...