Gość michal_paola Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 witam, mam maly problem mianowicie stuka cos nie za kazdym razie w rejonach rozrzadu, olej wymienilem jest ok nie bierze,stuki sa nie za kazdym razem, w jednym z serwisow stwierdzili ze rozrzad raczej jest do wymiany- auto mieli dwa dni i takie jest stwierdzenie, natomiast w serwisie w merlin katowice ul.agnieszki 7 co mam mieszane uczucia stwierdzili ze silnik jest do rozebrania na czesci,a le robin tez nie chetni byli, szukam osoby z podobnym problemem czyli taki objaw? drugi temat mam jeszcze przy wkladaniu tylko trzeciego biegu przy wyzszych obrotach jest opor-zgrzyt,cos jaby blokowalo sie przy obrotach do 2000 nic kompletnie wchodzi bez zadnych problemow, co to moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Co do pierwszej usterki to obie możliwości są prawdopodobne choć w 2.2di nie dochodzi do stuku na wale tak często jak w dci by'renault. Musiał bym osobiście posłuchać to bym ci powiedział. A co do 3 biegu to pewnie synchronizator padł. Też to ciężko stwierdzić poprzez e'diagnoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michal_paola Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 a gdybym nagral prace silnika kamera z dzwiekiem postarbyl sie cos takiego nagrac np. wyslac na maila? moglo by byc? a taki synchronizator jak sie wymienia? silnik mam ten 126 km nie ten 139 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 a gdybym nagral prace silnika kamera z dzwiekiem postarbyl sie cos takiego nagrac np. wyslac na maila? moglo by byc? a taki synchronizator jak sie wymienia? silnik mam ten 126 km nie ten 139 Podjedz to zobaczymy bo to naprawde nie odzwierciedli żeczywistości, niedaleko od kolonii agnieszki mam 'warsztacik' priv A co do synchronizatora to po demontażu sk biegów i rozebraniu jej zciąga sie po kolei kułeczka i wymieniasz. Troche roboty jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.