Gość pawel000051 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 witam!! Mam problem a mianowicie moja almerka 2.0D na zimnym silniku ciężko odpala, po odpaleniu gaśnie trzeba trzymać cały czas nogę na gazie, gdy już jadę to w pewnych momentach przerywa, gdy silnik się już nagrzeje to chodzi jak by jej nic nie było. Dodam jeszcze że czasami świeci się kontrolka CHECK ENGINE. z góry dzięki!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mcrow Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 (edytowane) skoro swieci sie check to nalezaloby podjechac na komputer bo definitywnie podawane sa falszywe odczyty. Mozliwe ze ktorys z czujnikow, temparatury, cisnienia, polozenia nawalil i sa problemy. Probowales grzac podwojnie swiece ? Chociaz to pewnie cos bardziej konkretnego niz swiecie ,ale warto zawsze sprobowac , najszybciej bedzie jak podjedziesz na komputer. ps. sprawdz olej i filtr oleju, no chyba ze zmieniales ostatnio Edytowane 24 Stycznia 2011 przez mcrow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanikadam Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 witam!! Mam problem a mianowicie moja almerka 2.0D na zimnym silniku ciężko odpala, po odpaleniu gaśnie trzeba trzymać cały czas nogę na gazie, gdy już jadę to w pewnych momentach przerywa, gdy silnik się już nagrzeje to chodzi jak by jej nic nie było. Dodam jeszcze że czasami świeci się kontrolka CHECK ENGINE. z góry dzięki!! Ma to coś wspólnego z zapytaniem w poprzednim twoim poście o zaworek odcinający na pompie? Sprawdz z czego pochodzi błąd...wystarczy kod blędu. Jak z filtrem paliwa? i stanem wtrysków? może leją...i na zimnym gaśnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel000051 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 na komputerze już byłem gość stwierdził ze to chyba sterownik pompy wtryskowej. Dzwoniłem do gościa który regeneruje sterowniki i powiedział ze to nie koniecznie musi być sterownik tylko jakiś czujnik na przykład!! A i jeszcze dodam że tak jakby troche klekocze gdy jest zimny!! Filtr paliwa ostatnio wymieniałem!! W ostatnim poście pytałem o zaworek odcinający bo myślałem ze to jest jakiś czujnik i ze to może przez niego!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Na zimnym klekocze głośniej, bo chodzi na przyspieszonym zapłonie Normalna rzecz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laszlo Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 na komputerze już byłem gość stwierdził ze to chyba sterownik pompy wtryskowej. Dzwoniłem do gościa który regeneruje sterowniki i powiedział ze to nie koniecznie musi być sterownik tylko jakiś czujnik na przykład!! A i jeszcze dodam że tak jakby troche klekocze gdy jest zimny!! Filtr paliwa ostatnio wymieniałem!! W ostatnim poście pytałem o zaworek odcinający bo myślałem ze to jest jakiś czujnik i ze to może przez niego!! Sprawdz kodami błyskowymi i będzie wiadomo raczej . Chyba ze wyswietli 55. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel000051 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Sprawdz kodami błyskowymi i będzie wiadomo raczej . Chyba ze wyswietli 55. a co to jest i jak sie to sprawdza?? a może przyczyna być filtr paliwa?? bo został wymieniony na nowy i po trzech dniach samochód zaczą nawalać!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laszlo Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 a co to jest i jak sie to sprawdza?? a może przyczyna być filtr paliwa?? bo został wymieniony na nowy i po trzech dniach samochód zaczą nawalać!! instrukcjaA14.pdf tylko nie jestem pewien czy w dieslu tez to dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel000051 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Byłem jeszcze raz na komputerze i okazało się że trzeba kupić pompę wtryskową!! Tak że problem chyba rozwiązany:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Pawel powiedz jakim programem Ci sprawdzal . jesli carman lub kts to niech go sobie wsadzi gdzies. Bardzo trudno jest sie polaczyc z naszymi komputerami. A co powiedzial ze pompa. Bledy to prosze sobie zrobic samemu. Wejsc w dzial primera i tam od p10 do p11144. tam jak klikniesz bedzie Faq dla silnika cd20t diesel (autor and pec) Klikasz na to i tam jest link kody bledow z opiem autodiagnostyki . Robisz tak jak tam pisze i masz zcztytane bledy jak sa. Jak zczytasz bledy to wtedy zobaczymy. jesli masz gniazdo diagnostyczne prostokatne to zwierazsz przedostani i ostatni pin prawy w gornym rzedzie. Powodzenia. instrukcjaA14.pdf tylko nie jestem pewien czy w dieslu tez to dziala To nie dziala bo ta autodiagnostyka jest dla silnikow benzynowych a nie do diesla . Sa tez rowniez inne kody bledow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LukaszG Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Pawel powiedz jakim programem Ci sprawdzal . jesli carman lub kts to niech go sobie wsadzi gdzies. Bardzo trudno jest sie polaczyc z naszymi komputerami. A co powiedzial ze pompa. Bledy to prosze sobie zrobic samemu. Wejsc w dzial primera i tam od p10 do p11144. tam jak klikniesz bedzie Faq dla silnika cd20t diesel (autor and pec) Klikasz na to i tam jest link kody bledow z opiem autodiagnostyki . Robisz tak jak tam pisze i masz zcztytane bledy jak sa. Jak zczytasz bledy to wtedy zobaczymy. jesli masz gniazdo diagnostyczne prostokatne to zwierazsz przedostani i ostatni pin prawy w gornym rzedzie. Powodzenia. W N15 2.0D jest cd20e (względnie cd20), a w nim "błyskanie" nie zawsze działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Lukasz u mnie jest silnik cd20t ale to jest dalej silnik cd20 tylko ze dolozone turbo i to turbo nie ma wplywu na autodiagnostyke. Bledy mamy takie same i jeszcze terrano 2,7 D ma takie same bledy. No chyba ze tak jak piszesz ze nie zawsze dziala. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hape222 Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 witam, mam ten sam problem wiec się dołączę nissan almera n15, 99rok, 2.0D przez kilka lat silnik odpalał jak zloto, ( w zakresie -25stC - +35stC) od kilku dni jak zaczęło się nocami robić chłodniej silnik po odpaleniu gaśnie, jak zapale muszę nogę trzymać na gazie aby nie zgasł, jak się wskazówka od temperatury silnika ruszy, jest OK i brak gaśnięcia. btw. leję normalną ropę ze stacji, jeżeli to miałoby znaczenie. po przeczytaniu postów powyżej, kolega wymienił pompę wtryskową i u niego pomogło. z racji tego że pompa, to nie tani interes, pytam się czy ktoś z forumowiczów miał taki przypadek jak u mnie i jakoś to rozwiązał. błędów u mnie nie ma, żadnych cheków itp. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Jeśli na zimnym nie dasz gazu to dość mocno trzęsie silnikiem, spadają obroty i w konsekwencji gaśnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hape222 Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Jeśli na zimnym nie dasz gazu to dość mocno trzęsie silnikiem, spadają obroty i w konsekwencji gaśnie? tak dokładnie, kiedyś odpalał od strzału, a teraz ma tez lekkie problemy z zapalaniem, jak juz odpali, to bez gazu gasnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 1. Świece żarowe - jak się mają? Omomierzem sprawdź oraz wizualnie, czy grzeją. 2. Jest też opcja, że dostaje za małą dawkę paliwa - ale to by był też raczej problem na ciepłym silniku. Filtr paliwa dawno temu zmieniany? Filtr powietrza? Pompa wtryskowa nie ma wycieków? Nie znam dokładnie budowy tej pompy, bo jeszcze nie miałem okazji jej rozbierać, ale tam powinien być zawór, który zapobiega cofaniu paliwa. Może on nawala? I jeszcze jedno pytanie - czy zaraz po zimnym odpaleniu nie występuje nadmierne kopcenie na jasny kolor (coś jak niebieski wpadający w szary)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hape222 Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 1. Świece żarowe - jak się mają? Omomierzem sprawdź oraz wizualnie, czy grzeją. 2. Jest też opcja, że dostaje za małą dawkę paliwa - ale to by był też raczej problem na ciepłym silniku. Filtr paliwa dawno temu zmieniany? Filtr powietrza? Pompa wtryskowa nie ma wycieków? Nie znam dokładnie budowy tej pompy, bo jeszcze nie miałem okazji jej rozbierać, ale tam powinien być zawór, który zapobiega cofaniu paliwa. Może on nawala? I jeszcze jedno pytanie - czy zaraz po zimnym odpaleniu nie występuje nadmierne kopcenie na jasny kolor (coś jak niebieski wpadający w szary)? 1. świec nie sprawdzałem, jutro zerknę, 2. filtry zmieniane w maju, przejechałem na nich 12tys km, pompy nie oglądałem, jutro zerknę czy nie ma wycieków 3. jutro podjadę do pompiarza, zerknie na pompę i zaworek jak odpalam po raz któryś to auto kopci na czarno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zoidberg Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 (edytowane) Również się podepnę pod temat, ponieważ mam podobne problemy, jednak dotyczą one uruchomienia silnika ciepłego, pierwszy rozruch po chłodnej nocy idealnie odpala, silnik to 1.4 benzyna + podtlenek LPG. Rozruch jest na benzynie, dopiero później przełącza się na gaz. Edytowane 23 Września 2012 przez Zoidberg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doman65 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 kolego ja też tak miałem na zimnym silniku kulał i zaraz bez dodania gazu gasł u mnie czujnik położenia wału do wymiany wymieniony czujnik pali jak złoto a jaką ty masz pompe wtryskową boscha czy zexela??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hape222 Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 kolego ja też tak miałem na zimnym silniku kulał i zaraz bez dodania gazu gasł u mnie czujnik położenia wału do wymiany wymieniony czujnik pali jak złoto a jaką ty masz pompe wtryskową boscha czy zexela??????? witam, mam pompe bosha, auto 2.0d '99 czujnik kupiony od opla vectry 2.0D, nowy - cena 130zl oryginalny czujnik nissana dostepny tylko w ASO - cena ok 500zl czujnik po zmianie wtycznki, rozwiercenia otworu na srube montazowa dziala super na innym polskim forum mozna znalezc dokladnie informacje jaki czujnik od vectry pasuje http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/64729-p11-zamiennik-czujnika-wau-korbowego-20td-nissan/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel000051 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 (edytowane) witam, mam ten sam problem wiec się dołączę nissan almera n15, 99rok, 2.0D przez kilka lat silnik odpalał jak zloto, ( w zakresie -25stC - +35stC) od kilku dni jak zaczęło się nocami robić chłodniej silnik po odpaleniu gaśnie, jak zapale muszę nogę trzymać na gazie aby nie zgasł, jak się wskazówka od temperatury silnika ruszy, jest OK i brak gaśnięcia. btw. leję normalną ropę ze stacji, jeżeli to miałoby znaczenie. po przeczytaniu postów powyżej, kolega wymienił pompę wtryskową i u niego pomogło. z racji tego że pompa, to nie tani interes, pytam się czy ktoś z forumowiczów miał taki przypadek jak u mnie i jakoś to rozwiązał. błędów u mnie nie ma, żadnych cheków itp. nie pomogło źle zdjagnozowane! przyczyną był czujnik położenia wału :/ Edytowane 16 Grudnia 2012 przez pawel000051 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Z tymi czujnikami od opla to ponoć kicha się robi Już z 4 osoby po zapakowaniu ich do P11 i po jakimś czasie miały ponownie problemy. Wiem że cena Jest 3 krotnie niższa Ponoć Nissana można nabyć już za 350 zeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hape222 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 ja wymieniłem w n15 2.0 D '99 i jeżdzi aż milo, zapala jak stała 2 tygodnie na mrozie, czujnik położeniu wału jak wyciągał mechanik to mu sie rozpadł na pół, kupiony został czujnik bosha dedykowany do opla, wtyczka posztukowana i z autem nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 17 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Napisałem wyżej że 4 osoby zgłosiły problem a tych czujników poszło zdecydowanie więcej Ci co zgłaszala problemy mieli ponoć jakieś tam inne opory na nich niż cała reszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.