Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] szarpie, jest słabszy


darek101120
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM

 

Szybko opisze problema :) Instalacja BRC SEQUENT 24. Nalatane 110 000km. Filtry zmieniane regularnie. Wszystko oryginalne, jeden raz byly wtryski czyszczone preparatem.

 

Jutro bede robił autodiagnostyke, sprawdze przepływke i sonde, świece mam zamówione więć niebawem wymienie, kable WN maja 15 000km.

 

1. Poszarpuje delikatnie od 0 - 2700obr/min powyżej jest OK. Szarpie tylko na LPG

2. Na LPG jest wyraźnie słabszy od PB kiedyś tak nie było

3. Na LPG na 5 biegu jak dojdzie do 180km/h zatrzymuje sie i zaczyna szarpać, nie idzie dalej.

 

Co się kończy w tym dopalaczu nitro??? :devil:

Pewnie powoli reduktor i wtryski siadają???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zobaczymy jestem umówiony do gazowników na sprawdzenie całej instalacji.

 

Więc tak:

 

1. Wtryski od gazu i reduktor nowe

2. Kable do świec nowe

3. Świece nowe

4. Kody błędów 34 (czujnik spalania stukowego) ale ten błąd mam od kupna auta i nie ma nic wspólnego z szarpaniem

5. Sonda lambda sprawna

6. Przepływka na biegu jałowym pokazuje 1,29V

 

Dodatkowo auto szarpie już na PB i LPG.

 

Jakieś sugestie??? pewnie pozostaje oddanie auta do elektromechaniora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy jestem umówiony do gazowników na sprawdzenie całej instalacji.

 

Więc tak:

 

1. Wtryski od gazu i reduktor nowe

2. Kable do świec nowe

3. Świece nowe

4. Kody błędów 34 (czujnik spalania stukowego) ale ten błąd mam od kupna auta i nie ma nic wspólnego z szarpaniem

5. Sonda lambda sprawna

6. Przepływka na biegu jałowym pokazuje 1,29V

 

Dodatkowo auto szarpie już na PB i LPG.

 

Jakieś sugestie??? pewnie pozostaje oddanie auta do elektromechaniora

 

ad1. czyli zmienione rozumiem?

ad4. nie powinien wyskakiwać, sprawdź zapłon i regulację instalacji

ad6. poniżej minimum, pomierz przepływomierz, wartości są na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad1. Wtryski i reduktor nowe ale dało to tyle że jedzie lepiej na LPG

 

To szarpanie do 3000obr/min pojawiło się tez na PB jeszcze przed wymiana reduktora i wtrysków.

 

Ogólnie instalacja LPG nie ma nic do tego przynajmniej tak mi się wydaje coś się posypało.

 

Ad4 jak sprawdzić zapłon????

Edytowane przez darek101120
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby wyeliminować instalację gazową to trzeba zakręcić butlę i pojeździć tylko na PB, wiem, że to ciężko wydać więcej, jak się tanio jeździ ;) ale inaczej nei wyeliminuje się LPG, do tego pomierz przepływkę, bo ta wartość co podałeś jakaś mała jest, jaki masz silnik???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik masz w podpisie SR20DEH 150KM od 3 lata temu przerobiony na LPG BRC Sequent 24 chodził bez problemu do niedawna. A co ma LPG do jazdy na PB przy sekwencji????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

Mam identyczny problem i nie wiem co z tym fantem zrobić :blink:

Motor 140 KM.

 

 

ale jaki problem??? jaka instalacja??? ile przejechane??? przepływka OK???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LordSet

ale jaki problem??? jaka instalacja??? ile przejechane??? przepływka OK???

Problem jak w temacie. Instalacja BRC Sequent 24 i nalatane 160k km. Przepływka wymieniałem 2 razy (raz używka potem nówka). Regulowałem instalację ale nie pomogło zbytnio, filtry wymienione i też nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość LordSet

reduktor ..??? ciśnienie ogladnąć

Tam jeszcze nie zaglądałem.

Niedawno pojawił się problem ze spalaniem. Jadąc powyżej 120km/h spala mi ok 15 l/100km wcześniej mieścił się w 8 l/100km na trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zregeneruj reduktor, koszt niewielki, możesz sam zrobić tylko nie kręć śrubą od ciśnienia, czas hmmm jakieś 3 browce biggrin.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Moje przyczyny szarpania to:

 

1. Powyżej 5000 obr czasami nie jechał i szarpał. wleciał nowy reduktor i smiga jak żyleta.

2. Co do szarpania do 3000obr to sie namęczyłem z mechanikiem. 2 tygodnie patrzenia sprawdzania. Na samym końcu wpadliśmy na pomysł że może łańcuszek się wyciągnął i jest wszystko cofniete i dlatego poszarpuje z dołu. To dawaj przyspieszyliśmy delikatnie zapłon i jak ręką odjął autko zdecydowanie odżyło i przestało szarpać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...