darek101120 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 WITAM Szybko opisze problema Instalacja BRC SEQUENT 24. Nalatane 110 000km. Filtry zmieniane regularnie. Wszystko oryginalne, jeden raz byly wtryski czyszczone preparatem. Jutro bede robił autodiagnostyke, sprawdze przepływke i sonde, świece mam zamówione więć niebawem wymienie, kable WN maja 15 000km. 1. Poszarpuje delikatnie od 0 - 2700obr/min powyżej jest OK. Szarpie tylko na LPG 2. Na LPG jest wyraźnie słabszy od PB kiedyś tak nie było 3. Na LPG na 5 biegu jak dojdzie do 180km/h zatrzymuje sie i zaczyna szarpać, nie idzie dalej. Co się kończy w tym dopalaczu nitro??? Pewnie powoli reduktor i wtryski siadają??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 reduktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Zobaczymy jestem umówiony do gazowników na sprawdzenie całej instalacji. Więc tak: 1. Wtryski od gazu i reduktor nowe 2. Kable do świec nowe 3. Świece nowe 4. Kody błędów 34 (czujnik spalania stukowego) ale ten błąd mam od kupna auta i nie ma nic wspólnego z szarpaniem 5. Sonda lambda sprawna 6. Przepływka na biegu jałowym pokazuje 1,29V Dodatkowo auto szarpie już na PB i LPG. Jakieś sugestie??? pewnie pozostaje oddanie auta do elektromechaniora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Zobaczymy jestem umówiony do gazowników na sprawdzenie całej instalacji. Więc tak: 1. Wtryski od gazu i reduktor nowe 2. Kable do świec nowe 3. Świece nowe 4. Kody błędów 34 (czujnik spalania stukowego) ale ten błąd mam od kupna auta i nie ma nic wspólnego z szarpaniem 5. Sonda lambda sprawna 6. Przepływka na biegu jałowym pokazuje 1,29V Dodatkowo auto szarpie już na PB i LPG. Jakieś sugestie??? pewnie pozostaje oddanie auta do elektromechaniora ad1. czyli zmienione rozumiem? ad4. nie powinien wyskakiwać, sprawdź zapłon i regulację instalacji ad6. poniżej minimum, pomierz przepływomierz, wartości są na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 (edytowane) Ad1. Wtryski i reduktor nowe ale dało to tyle że jedzie lepiej na LPG To szarpanie do 3000obr/min pojawiło się tez na PB jeszcze przed wymiana reduktora i wtrysków. Ogólnie instalacja LPG nie ma nic do tego przynajmniej tak mi się wydaje coś się posypało. Ad4 jak sprawdzić zapłon???? Edytowane 3 Marca 2011 przez darek101120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 żeby wyeliminować instalację gazową to trzeba zakręcić butlę i pojeździć tylko na PB, wiem, że to ciężko wydać więcej, jak się tanio jeździ ale inaczej nei wyeliminuje się LPG, do tego pomierz przepływkę, bo ta wartość co podałeś jakaś mała jest, jaki masz silnik??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 3 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Silnik masz w podpisie SR20DEH 150KM od 3 lata temu przerobiony na LPG BRC Sequent 24 chodził bez problemu do niedawna. A co ma LPG do jazdy na PB przy sekwencji???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 a no tak no a reszta na GG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LordSet Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Witam, Mam identyczny problem i nie wiem co z tym fantem zrobić Motor 140 KM. @darek101120 udał Ci się rozwiązać problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Witam, Mam identyczny problem i nie wiem co z tym fantem zrobić Motor 140 KM. ale jaki problem??? jaka instalacja??? ile przejechane??? przepływka OK??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LordSet Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 ale jaki problem??? jaka instalacja??? ile przejechane??? przepływka OK??? Problem jak w temacie. Instalacja BRC Sequent 24 i nalatane 160k km. Przepływka wymieniałem 2 razy (raz używka potem nówka). Regulowałem instalację ale nie pomogło zbytnio, filtry wymienione i też nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 reduktor ..??? ciśnienie ogladnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LordSet Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 reduktor ..??? ciśnienie ogladnąć Tam jeszcze nie zaglądałem. Niedawno pojawił się problem ze spalaniem. Jadąc powyżej 120km/h spala mi ok 15 l/100km wcześniej mieścił się w 8 l/100km na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 zregeneruj reduktor, koszt niewielki, możesz sam zrobić tylko nie kręć śrubą od ciśnienia, czas hmmm jakieś 3 browce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość LordSet Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 zregeneruj reduktor, koszt niewielki, możesz sam zrobić tylko nie kręć śrubą od ciśnienia, czas hmmm jakieś 3 browce Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 no bo 160kkm to i tak sporoooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek101120 Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Moje przyczyny szarpania to: 1. Powyżej 5000 obr czasami nie jechał i szarpał. wleciał nowy reduktor i smiga jak żyleta. 2. Co do szarpania do 3000obr to sie namęczyłem z mechanikiem. 2 tygodnie patrzenia sprawdzania. Na samym końcu wpadliśmy na pomysł że może łańcuszek się wyciągnął i jest wszystko cofniete i dlatego poszarpuje z dołu. To dawaj przyspieszyliśmy delikatnie zapłon i jak ręką odjął autko zdecydowanie odżyło i przestało szarpać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.