Gość MPTABLE Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Witam...chciałem się zapytać co może być powodem drżenia środka auta kiedy jadę powyżej 120km/h i dodaję gazu...cały środek zaczyna drżeć jakbym był na porządnej trzęsiawce...czy przyczyną może być zawieszenie? łożysko...poduchy pod silnikiem?? miał ktoś podobny problem? pozdawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 koła masz proste i wyważone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MPTABLE Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Z kołami jest wszystko dobrze. Były sprawdzane. Wyważenie w porządku, opony równo się zdzierają także tu jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 W jakim stanie masz opony ,zmień tył przód i sprawdź zobaczysz czy jest różnica. Za wibracje przy 120 najczęściej winne są opony lub złe wyważenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MPTABLE Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Tyle że opony są równo ztarte i w dobrym stanie, wyważenie w porządku....a może to wina zużytego łożyska w którymś z kół? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 a czy któreś hałasuje w czasie jazdy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Nie znaczy że opony są dobre jak maja równo zużycie bieżnika .Opony mogą być stare lub w nieodpowiedni sposób przechowywane co potem może skutkować drżeniem w czasie jazdy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MPTABLE Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 (edytowane) Jadnak problem polega na tym, że przy mniejszych prędkościach wszystko gra i nic nie drży...Jadąc 120 - 130km/h auto zaczyna drgać w środku ale tylko wtedy kiedy chcę przyśpieszyć i kiedy dodaję gazu przy tej dużej prędkości. Ujmując gaz drganie jakby ustępowało. A koło żadne nie hałasuje...Shit nie wiem co to jest...i wkurza mnie to. Pytam najpierw tu żebym czasem nie jechał do mechanika a on żeby mi nie krzyknął że nie wiadomo co jest uszkodzone lub do wymiany a co gorsze będzie kosztować kupę kasy... Edytowane 30 Stycznia 2011 przez MPT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Jeżeli nie masz luzów w zawieszeniu, to sprawdź wyważenie kół na samochodzie. A w dodatku częściej za takie historie o których piszesz odpowiadają koła tylne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MPTABLE Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 a czy może to być wina zużytych amortyzatorów??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 a czy może to być wina zużytych amortyzatorów??? Amortyzatory nie maja wpływu na drżenie kierownicy . Podpowie ci jedź do mechanika bo z tego co widzę nasze podpowiedzi do ciebie nie trafiają i szukasz ciągle nowych przyczyn nie wykluczając podstaw które ci podpowiadamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 sprawdź jeszcze czy wydech nie puka w budę i czy poduszki pod silnikiem i skrzynią są całe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MPTABLE Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Amortyzatory nie maja wpływu na drżenie kierownicy . Podpowie ci jedź do mechanika bo z tego co widzę nasze podpowiedzi do ciebie nie trafiają i szukasz ciągle nowych przyczyn nie wykluczając podstaw które ci podpowiadamy. Trafiają do mnie wszystkie podpowiedzi i proszę spokojnie bo widzę że do Ciebie coś nie trafia...nie drży mi tylko kierownica a cały środek łącznie z deską rozdzielczą i pasażerami;p! sprawdzę poduchy itp. Dzięki wielkie za podpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Wszystko drży bo wibracje przenoszą się na karoserię od kół , tarcz lub przegubów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MPTABLE Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Sprawdzę na stacji diagnostycznej co jest nie tak... będę szukać Dzięki i Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Jak ktoś pisał - koła tył. Poszukaj kogoś kto ci pożyczy koła na sprawdzenie. Miałem kiedyś barumy - punkt 140 zaczynały wibrować. Na wyważarkach i do tej prędkości było ok. Największe szanse to koła. A co do wyważenia - z moich obserwacji wynika że nawet jak na wyważarce pokaże 0 to nie znaczy że jest ok. Czasem trzeba wyważyć z kołnierzem (doskijącym felge) a nie mocować ją stożkiem. W innych autach tego nie było a w nissanie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 mam kolego podobną historie, kiedyś już szukałem tego problemu na forum i znalazłem. zaczynało się powyżej 150 bzyczy furczy i przenosi się na deskę na forum doczytałem ze to podszybie i może to być prawda ponieważ miałem problem z wycieraczkami i musiałem zdjąć podszybie, po tej operacji bzyczenie i wibracje przeniosły się ze 150 na 130km/h czekam na wiosenne słonko żeby się tym zająć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MPTABLE Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 jak zdiagnozuje problem to na pewno napisze co było przyczyną. I być może poczekam do wiosny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawhell Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Witam podłacze się do tematu, mam anglika przed liftem z silnikiem sr20de 97' rocznik wersja GX hatchback 5dr. Kilka miesięcy temu robiłem kompletny test wszystkich kól (balans, zbieżność, pochylenie) mam założone koła 205/60/R15 tył i 185/65/R15 przód. Tak jak koledzy wyżej i tak umnie drżenie w kokpicie występuje powyżej 130 lub ponad 3 tyś obrotów, na szczęście ja znalazłem problem jadąc z dwoma pasażerami jeden z tyłu drugi sprzodu wrzyszcy się przysłuchiwali. Kilka rzeczy znalazłem: miałem nie podokręcane plastiki (wsumie to te kołki wylatały chyba) w nadkolach i od dołu silnika przy skrzyni i zderzaku, przy dużej prędkości to tam wibracji dostawały plastikowa listwa przy szybie przedniej od wycieraczek luzy miała najgorsze było lusterko wsteczne bzyczało nie miłośernie, luźne lustro w plastikowej oprawce a ostatnio odgłos bzyczenia dobiega od strony pasażera z nawiewu ale z tego co jest na stałe na szybe boczną. Tutaj nie wiem jak do tego podejść, czy wyjmuje się jakoś z góry czy trzeba z dołu po wymontowaniu schowka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Ja tez mam problem, Od 120-140km/h cale prawe kolo drzy i kierownica, jak sie przekroczy 140 problem ustaje. Wystepuje to na kolach zimowych i letnich, bylem nie jednokrotnie w wulkanizacji i wszystko jest w porzadku, zamienialem kola tyl przod i nic to nie daje. Problemy zaczely sie gdy zalozylem alufelgi tylko byly przykrecone na stalowe sruby i teraz drzy to kolo, czy to mozliwe ze gwint sie uszkodzil i kolo nierowno dochodzi. moze pierscienie centrujace cos dadza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomee Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 (edytowane) Jak napisali koledzy, powodów może być masę. Od felg, opon, po przeguby i wahacze. U mnie sprawa rozwiązała się po wymianie przegubu właśnie i dolnego wahacza. Edytowane 15 Lutego 2011 przez Tomee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkrab Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 mam to samo jadę koło 100 drży środek jak by podłoga na pewno to nie koła kierownica jest idealnie żadnych drgań nie ściąga zrobil się to nagle z dnia na dzień a jeszcze jedna ciekawostka są dni że nic nie drży i jest ok a czasami coś pod nogami trzęsie i jeszcze zauważyłem że na wolnych obrotach kierownica bardzo drży atak nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.