Gość JAY_R Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Witam. Właśnie wróciłem do domu po spotkaniu z krawężnikiem na gołoledzi . Wykrzywiło się koło na plus i cofnęło tak, że obciera o nadkole od strony kabiny. Patrzyłem pod spód na podniesionym aucie i widziałem, że wykrzywił się wahacz zaraz za sworzniem zwrotnicy (mam nadzieję, że tylko wahacz, a nic z drążkiem kierowniczym, czy maglownicą, a nie wspomnę o półosi i skrzyni). Teraz pytanie, jeżeli okaże się że to tylko wahacz, to czy ktoś wymieniał dolny (może jakieś zdjęcia), czy da się go wymienić na podwórku, bez podnośnika słupowego, na lewarku. Sprawa w miarę pilna ;/ Z góry dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 da radę wymienić bez kanału, jak nie zerwało nic więcej to pewnie tylko wahacz, ja jak przywaliłem, to wyrwało końcówkę drążka, pogieło amorka itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JAY_R Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 A jest jakaś różnica między P10, a P11? Bo na alledrogo jest do P10 za 50zł, a do P11 za 100zł. Na pierwszy rzut oka, to nie, ale nie jestem pewien, więc pytam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Różnią się tylną poduszką wahacze od P11 i P10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JAY_R Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 (edytowane) A było to tak: Chwila po uderzeniu: po zdjęciu koła, z daleka niby ok, drążek kierowniczy prosty: z góry zauważyłem, że półośka trze o końcówkę stabilizatora a sam wahacz wygląda tak: czyli reasumując, poza odkręceniem sworznia zwrotnicy, to wystarczy odkręcić te 5 śrub i wahacz jest mój? Tak? i jeszcze który byście polecili kupić, bo nie wiem czy są jakieś różnice w wahaczach między 1.6, 1.8, 2.0, GT itd... http://allegro.pl/nissan-primera-p11-01-wahacz-wahacze-przod-i1411862077.html http://allegro.pl/wahacz-przod-lewy-prawy-primera-p11-2-0-16v-gt-i1414718197.html http://allegro.pl/wahacz-dolny-lewy-prawy-przod-primera-p11-i1395632378.html Edytowane 25 Stycznia 2011 przez JAY_R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Co do rodzaju wahacza to się nie wypowiem,ja sobie kupiłem FEBI. A jeśli chodzi o śruby to ja do wymiany odkręciłem te 2 po prawej stronie zdjęcia i tą jedną w lewym dolnym rogu zdjęcia (tą co jej nie zaznaczyłeś) i wahacz ładnie wyszedł. Oczywiście przy zwrotnicy też trzeba odkręcić sworzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 dodatkowo trzeba odkręcić stabilizator bo nie wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Ja bym proponował nowy kupić bo przy starych częściach to loteria . Tak jak koledzy napisali do odkręcenia te śruby które pokazałeś + łącznik stabilizatora z stabilizatorem może być z jednej strony i wybić sworzeń z zwrotnicy (najwięcej ci się czasu zejdzie z sworzniem bo masz wahacz zmasakrowany ) Ładną dziurę trafiłeś , ja w tym roku felgę + oponę załatwiłem też na dziurce . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kyniu1985 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Sprawdz czy czasami zwrotnicy nieskosilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JAY_R Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 ...Ładną dziurę trafiłeś , ja w tym roku felgę + oponę załatwiłem też na dziurce . Niestety był to krawężnik. Skręcałem na zjeździe i walnąłem skręconym kołem w krawężnik. Już kupiłem używkę i idzie pocztą, zobaczę co z tego wyjdzie. Póki co chcę sprawdzić co i jak z resztą jak założę wahacz. Najgorsze, to pogoda, a ja pod blokiem będę walczył, jak tylko paczka przyjdzie. Sprawdz czy czasami zwrotnicy nieskosilo. Aj, nawet nie gadaj... założę wahacz i będę badał co jeszcze... Trzymajcie kciuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Z tego co się orientuje to nie odkręcasz tych trzech śrub w mocowaniu przedniej części - tylko tą nakrętkę z przodu i wysuwasz wahacz do przodu. Czyli dwie śruby na tylnym "jabłku" i jedna nakrętka z przodu oraz sworzeń z boku i wysuwasz wahacz. Ładnie przyładowałeś ja podobnie po tym jak się ratowałem na pobocze przed typem który mi wyjechał. Jeszcze nie dłubałem i też mam nadzieję, że ucierpiały tylko wahacze dolne, ale najpierw czekam na wycenę z ubezpieczalni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.