Gość Ryl83 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Witam. Byłem już na kompie i nic nie wykazało "błędów nie znaleziono" Problem wystąpił po tym jak zamarzło mi paliwo w filtrze. Nierównej pracy towarzyszy dymienie potrafi nawet zgasnąć. Od wczoraj zauważyłem ze takie przerywanie występuje tak do 1200 obr chyba, że wcisnę gaz mocniej niż adekwatnie do obr silnika. Z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz1111 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 mozliwe ze pompa wtryskowa siada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 po odmrożeniu filtr wymieniłeś i odpowietrzyłeś układ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 A check engine świeci? Zakładam że lampka od niego jest sprawna. Jeśli zapchał Ci się filtr paliwa to powinien wyskoczyć błąd. I powinien on zostać zapamiętany przez komputer. Najbardziej wiarygodną metodą odczytywania błędów jest spinacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Tu nie ma co sie bawic i zastanawiac. Jesli zamarzl filtr paliwa to nalezy go od razu wymienic bo jest w nim tyle parafiny ze moze zawalic pompe wtryskowa. Takze wymiana filtra i do tego na kroccu doprowadzajacym paliwo do pompy wtryskowej (odkrecic ten krociec) jest w nin sitko . Prosze zobaczyc czy to sitko jest czyste.Pozostaje jeszcze kwestia paliwa w zbiornku paliwa. Skoro paliwo zamarzlo w filtrze paliwa to znaczy ze masz wode tez w paliwie w zbiorniku tak na chlopski rozum. Ja osobiscie bym wypuscil ze zbiornika pozostale paliwo i nalal swiezego i dodal to tego paliwa srodek przeciw zamarzaniu (ja kupilem taki na 500l paliwa za 22,50zl teraz po podwyzce bedzie drozszy). Zapytaj o srodek na stacji benzynowej tam gdzie bedziesz kupowal). Pisze o paliwie w zbiorniku bo szkoda Twoich pieniedzy na filtry (teraz bedzie filtr po 40 zl) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 A czy to sitko przy pompie ma wpływ jeśli sie wyciągnie to cos może zaczać sie dziać z obrotami albo cos nie wyraznego .Tzn zaszkodzic cos. Nie wiedziałem o tym sitku .Może warto by było tam zajrzec.MOże lepiej bedzie ciagął traktorek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryl83 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 na początek dzięki bardzo. Co do filtra wymieniłem i dalej lipa a o tym sitku to nie miałem pojęcia zajrzę jutro i obadam. Byłem dzisiaj u mechaniorka i ustawiłem się z nim na poniedziałek. Po krótkiej rozmowie stwierdził że weżmie sie za nastawnik i luknie na pompę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Rylu prosze na drugi raz nie jezdzic na zadne komputery (chyba ze maja program COnsult) tylko prosze sobie poszukac na forum jak zrobic autodiagnostyke w tym silniku. Wtedy sam bedziesz wiedzial jakie sa bledy lub ewentualnie i ich brak. A czy to sitko przy pompie ma wpływ jeśli sie wyciągnie to cos może zaczać sie dziać z obrotami albo cos nie wyraznego .Tzn zaszkodzic cos. Nie wiedziałem o tym sitku .Może warto by było tam zajrzec.MOże lepiej bedzie ciagął traktorek. Raaad jak sitko bedzie zapchane to pompa nie bedzie dostawac tyle paliwa co ma dostac. Ja tez u siebie patrzylem niedawno . Bylo czyste. To sitko jest do wyczyszczenia. A tak na marginesie jest jeszcze u nas w pompie drugie sitko . Znajduje sie ono za zaworem kata wtrysku. . Fachowo to sie nazywa kosz filtrujacy i kosztowalo przed podwyzka 11zl. Jesli chodzi o to pierwsze sitko to kolega ale z Terrano napisal na forum ze po wyczyszczeniu tego sitka znikl mu blad nr 18 i samochod lepiej chodzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Odgrzewam kotleta.A może ktos z Was dokładnie okreslić gdzie sa te sitka?Bo miałem rozebrane pół pompy i nadal nie wiem gdzie to jest.Jakby ktoś zarzucił takim na chłopski rozum wytłumaczeniem bd wdzęczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/91545-check-engine/?hl=%2Blepszego+%2Bpaliwa&do=findComment&comment=939532 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 To przy nastawniku mam wyczyszczone.Chodzi mi o ten przy zaworze kąta wtrysku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 jak masz elektrozawór na pompie wtryskowej, obok są króćce co są rurki przykręcone do wtryskiwaczy, a pod tym masz taki czujnik z kablem na bity torx. Odkręcasz 2śrubki, wyciągasz ten czujnik i tam na końcu masz sitko, czyścisz to, dajesz kroplę oleju czerwonego 2T, smarujesz bodajże 2oringi uszczelniające i składasz. ja się do tego zabierałem ale odpuściłem bo strasznie tam ciasno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Panowie pytanko.Dzisiaj zauważyłem dziwne zjawisko.Przesiedziałem troche w domu, primere używałem głównie do jazdy miejskiej ostatnio i raz trasa na Wrocław.Ogólnie V-max 60 km/h przez ok tydzien.Jak jade na 5 biegu wszystko ok. Gdy zbliżam się do krzyżówki,redukuję na 4 i podczas jazdy bez gazu na 4 biegu,hamując silnikiem(nadal mam ok 1300-1100 obr/min) samochód dziwinie szarpie tak jakby się dławił. Czasem objaw wystepuje na 3 biegu w analogicznym przypadku.Dodatkowo dzisiaj gdy podjechałem pod dom i wysiadłem z auta otwierać garaż to silnik zaczął w momencie zatrzymania i wchodzenia na wolne obroty tak jakby przerywać,dławić się. Po przegazowaniu-wszystko ok i znów normalnie pracuje.Obroty nie falują,nie brak czarnego,siwego,białego dymu,przepływka nowa, nastawnik nowy(regenerowany)Co to może być?? Ma ktos pomysnł na to bo pojawia się to coraz częściej i jest coraz bardziej odczuwalne. Moga to być wtryskiwacze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlak Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Panowie pytanko. Dzisiaj zauważyłem dziwne zjawisko. Przesiedziałem troche w domu, primere używałem głównie do jazdy miejskiej ostatnio i raz trasa na Wrocław. Ogólnie V-max 60 km/h przez ok tydzien. Jak jade na 5 biegu wszystko ok. Gdy zbliżam się do krzyżówki,redukuję na 4 i podczas jazdy bez gazu na 4 biegu,hamując silnikiem(nadal mam ok 1300-1100 obr/min) samochód dziwinie szarpie tak jakby się dławił. Czasem objaw wystepuje na 3 biegu w analogicznym przypadku. Dodatkowo dzisiaj gdy podjechałem pod dom i wysiadłem z auta otwierać garaż to silnik zaczął w momencie zatrzymania i wchodzenia na wolne obroty tak jakby przerywać,dławić się. Po przegazowaniu-wszystko ok i znów normalnie pracuje. Obroty nie falują,nie brak czarnego,siwego,białego dymu,przepływka nowa, nastawnik nowy(regenerowany) Co to może być?? Ma ktos pomysnł na to bo pojawia się to coraz częściej i jest coraz bardziej odczuwalne. Moga to być wtryskiwacze? mam to samo własnie od krótkiego czasu zaczęło się pojawiać, tylko mi hamulec wchodzi praktycznie do końca przy hamowaniu i własnie te obroty spadają do 600/1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 Ja z tym walcze od czasu wymiany nastawnika ;/ Ostatnie co moge zrobic to wywale calkowicie EGR ale wątpie czy to coś da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 nie da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 A co może dać?Co to za dziadostwo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo_pl Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Mateusz, mam dokładnie tak samo (co więcej, pojawiło się także po wymianie nastawnika) i jest mega irytujące. Do tego od czasu do czasu jak się namyśli, to obroty potrafią się podnieść gdy wysprzęgle silnik dojeżdżając do swiateł (trzymają wtedy ok 1100-1200 obr/min) i normują się zaraz po zatrzymaniu auta. Na wiosnę przejadę się chyba do tych magików od pomp koło Lubartowa i spróbuję się tego pozbyć bo Nysą chętnie bym pojeździł jeszcze kilka lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Mi wlaśnie spadaja jak wysprzęglam Kurde...troche za dużo tego wszystkiego. Chyba doszedłem do tego dlaczego spadają obroty.Otóż dzieje sie to...tylko gdy mam zatankowana VERVE.Zawsze jak zatankuje to mam problemy z tym spadaniem.Na normalnym ON nic się nie dzieje,auto normalnie jeździ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 To jest wina akcelelatora pod pedałem gazu i przycinającego się nastawnika i zbyt małej dawki paliwa, walczyłem z tym i dałem rade, bez zrobienia tych trzech rzeczy problem będzie wracał jak bumerang. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Mam nowy nastawnik i krociec rozruszany na pompie. co do zbyt malej dawki-3.6 -4 mg Ten akcelerator to znaczy co trzeba zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Masz za małą dawkę to raz, akcelelator trzeba wyczyścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Jak zwiększam dawke paliwa to spalanie idzie masakrycznie do góry.Miałem oryginalnie ustawioną dawke na ori częściach. Wymieniłem nastawnik i dawka ustawiona została na 5.5 mg.Samochód palił 8L/100,a to spadanie i tak występowało.Zmniejszyłem na ~4 i spalanie 6 i spadanie nadal jest.Wszystko to się działo jak tankwoałem Verve.Teraz zacząłem lac normalne paliwo i praktycznie objaw nie wystepuje więc nie wiem.Zrobiłem ponad 1000 km i ani razu nie spadło-kompletnie nic.Co do akceleratora.Mozesz coś więcej napisać?Gdzie się znajduje i co znaczy wyczyścic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek_88 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Witam Mam podobny problem Auto kupiłem już z falującymi obrotami na jałowym biegu, dobrze jest przez jakąś minutę jak odpale go z rana to wtedy jest OK, potem telepie motorem. Do tego podczas zmiany biegów często obroty silnika spadają z opużnieniem od puszczenia pedału gazu tak jak by sie przycinało coś. Podczas spokojnej jazdy na danym biegu np 3 czy 4 trzymając równo gaz też czuć że silnikiem szarpie, dławi się, (gdy lekko naciskam pedał gazu lub puszczam przy stałej prędkości - także szarpie) Do tego z rury wydechowej wydobywa się dziwny zapach podobny do zapachu spalonego sprzęgła, smoły.. Co poradzicie, mechanik dłubał coś w nastawniku czyścił ale to nic nie dało zmniejszył dawkę co tylko spowodowało że auto wolniej przyśpiesza, w poniedziałek ma wyjmować pompe, jakies podpowiedzi gdzie szukać przyczyny??? Może ktoś podpowiedzieć jak sprawdzić czy nastawnik pompy wtryskowej działa prawidłowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.