Gość clooks Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zbieram sie do kupienia bebnow i szczek, lecz narodzilo sie pytanie. Czy warto to robic? Bebny sa oryginalne... Czy kupowac calosc czy tylko szczeki ? Na allegro cale zestawy po 200 juz w tym wysylka, za to same szczeki po 50/60 zl. Do tego dodam, ze nie warto kupic osobno bebnow i tarcz, komplet wychodzi taniej. (niby normalne, ale zdarzajasie takie paradoksy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laszlo Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Zbieram sie do kupienia bebnow i szczek, lecz narodzilo sie pytanie. Czy warto to robic? Bebny sa oryginalne... Czy kupowac calosc czy tylko szczeki ? Na allegro cale zestawy po 200 juz w tym wysylka, za to same szczeki po 50/60 zl. Do tego dodam, ze nie warto kupic osobno bebnow i tarcz, komplet wychodzi taniej. (niby normalne, ale zdarzajasie takie paradoksy) Jeśli na bebnie od środka nie masz znaczacego grzegu i nie sa jakoś super zorane to zostaw je. Najcześciej bębny z tyłu przeżywaja caly samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pustelnik Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 nie szczególnie się na tym znam ale można chyba ewentualnie delikatnie bęben przetoczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laszlo Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 nie szczególnie się na tym znam ale można chyba ewentualnie delikatnie bęben przetoczyć Raz w życiu dałem do przetoczenia tarcze ( a w zasadzie ktoś nadgorliwy mi je przetoczył poza moja wiedza) i nikomu tego nie polecam. Bły przetoczone w miare dokładnie ale zaskakiwały przy wiekszych prędkościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aston7713 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Możesz śmiało przetoczyć bębny jeśli jest wyczuwalny skok. Poprawi ci się styk okładzin z bębnem. Ale powinieneś wymienić Też szczęki na nowe z dobrymi okładzinami. wtedy to już Ci będzie wiecznie służyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clooks Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Jutro zabieram sie za robote. W almerzenie robilem jeszcze tego, moze ktos jakas lopatologiczna instrukcje wrzuci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felson Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Każdy bęben sciąga się tak samo, więc jeśli robiłeś to w innym aucie, to rewolucji się nie spodziewaj. Do zdejmowania bębna dobrze mieć ściągacz, a koniecznym narzędziem jest młotek, będziesz musiał opukiwać bęben bo ściance bocznej żeby zszedł (żeby szczęki go nie klinowały). Jeśli w bębnie będziesz miał otwory to wkręcasz w nie śruby i sam schodzi (oczywiście pomagasz młotkiem). Po zdjęciu jeśli zobaczysz, że bęben ma od wewnątrz rant to się go pozbądź szlifierka/pilnikiem. Bębny mają określoną nominalną i graniczną średnice wewnętrzną (czasem jest nabita na bębnie) i jeśli zmierzona suwmiarką średnica wewnętrzna jest większa od granicznej to bęben jest wymiany (oczywiście wymieniasz obydwa na osi). Z tego co widzę w opisach bębnów do N15 1.4 to wynoszą one 180 i 181 mm. Jeśli średnica bębna się mieści w granicach to nie ma sensu wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość clooks Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Niestety okazalo sie, ze przewod hamulcowy zapiekl sie w cylinderku, wiec operacje przesunelem w czasie. Ale jak juz mialem wszystko rozbebeszone, to zdemontowalem i zmontowalem wszystko raz jeszcze zeby zobaczyc o co chodzi. I teraz tak, czy przy zakladaniu musze cos regulowac? Czy po prostu w miejsce starych czesci nowe i z glowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pustelnik Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 jeśli wymieniałeś częście w których jest płyn to zapenwne trzeba opdpowietrzyć układ. Ale jeśli zdjąłeś tylko bęben i szczęki to nic regulować nie trzeba jeśli nie było nic zapieczone A tak btw to w almerce bęben zdejmuje się bez ściągaczy tylko przy pomocy 2 śrub i klucza bo nich żeby ktręcić. A dokładnie jakie śruby jest napisane w manualu do almerki. Ja teraz zdejmowałem bęben i tak właśnie się to odbyło i pamiętac trzeba zeby hamulca ręcznego nie zaciągać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.