Gość krzysztof0440 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Witam Mam nissan primere 1997 2.0 td mechanik naprawiał mi zawieszenie tzn nowe wahacze dolne górne hamulce i klocki ręczny hamulec wszystko niby nowe części i wystawil cene 1800 zł z robocizna. Mam pytanie czy aby nie przesadził z kosztem naprawy ?Mechanik sam załatwiał cześći bo powiedziął mi że ma zniżki w hurtowni na części. Czy aby nie za duży rachunek wystawił ? dzięki za info pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 poproś o f-rę na części to zobaczysz, a koszt możesz sobie sprawdzić na allegro co i jak, ale cena dość wygórowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Poproś żeby dokładnie ci wypisał co wymienił , bo tak ogólnie jak napisałeś to na dobrych częściach po zniżkach pewnie dał za klocki około 250zł tył +przód , dolne wahacze po 200 zł za szt. i górny około 130 zł za szt. Bo jak tylko to wymienił to sporo sobie krzyczy za robotę (myślę że max 8h roboczych na wymianę tych części 100 zł za 1h pracy podaj mi adres to się tam zatrudnię) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 miejmy nadzieję, że zrobił to na lepszych podzespołach, choć heheh jakoś nei wydaje mi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 W miarę na dobrych częściach jak ma zniżki to można kupić wahacze dolne yamato około 200 zł za szt. górny wahacz 555 - po 130zł i klocki TRW około 120 za komplet przód lub tył . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Od kiedy mam Primerę wymieniłem przepływomierz, rozrząd, górne wahacze, tarcze + klocki przód i tył, łożysko oraz przegub i zdaje się, że się jeszcze nie zbliżyłem się do tej kwoty, więc albo mechanik ma słabe zniżki w hurtowni albo liczy sobie za godzinę jak prawnik... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerenko Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Dobri. Używa ktoś wahaczy uszczelnianych simeringiem? Znalazłem na allegro coś takiego http://allegro.pl/nowy-przedni-wahacz-gorny-primera-p10-p11-prawy-i1539157209.html . Jak myślicie ma to jakieś wymierne korzyści. Muszę coś zrobić z zawieszeniem bo jak wjeżdżam na próg zwalniający to słysze pierdyknięcie w przodzie. Wahacz przy maksymalnym skręci nie skrzypi. Wymieniłem w zeszłym roku sworzeń i tuleje dolnego wahacza i to chyba jednak nie to bo nie pomogło i myśle, że to jednak górny wahacz, czas tam coś zrobić. EDIT : Chociaż jak teraz patrze to wahacz dolny ma dwie tuleje(prawda?) i to one były wymieniane, sworznie nie były wymieniane. Wymienić sworznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Dolny wahacz ma jeden silentblock i tylna poduszkę plus sworzeń . Podnieś do góry koło i sprawdź czy są jakieś luzy a jak nie to pojedź na szarpaki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.