ace Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Witam serdecznie. Posiadam Nissana Tino 2,2D i problem z pracą silnika. Otóż rano, przy zimnym silniku nie mam problemu z odpalaniem, silnik pracuje równo. Wystarczy jednak, że wyłączę silnik na krótką chwilę, ponownie włączę i zaczyna się kłopot. Objawy: zapala się lampka ostrzegawcza systemu kontroli silnika. Sam silnik słabnie, nie pracuje równo, szarpie przy odpuszczaniu gazu, brak jest odpowiedniego przyspieszenia. Zdaje się, że pracuje głośniej (ale tego do końca nie jestem pewien, siła sugestii). Pomaga na jakiś czas "przegazowanie" w trakcie jazdy, jednak nie na wiele. Po dłuższym postoju, gdy silnik ostygnie np. po nocy wszystko wraca do normy. Odpalam, pracuje równo, dobrze przyspiesza, można schodzić na wysokim biegu do niskich prędkości, nie szarpie. Wszystko do czasu pierwszego wyłączenia silnika. Później powtórka z rozrywki. Zdaję sobie sprawę, że przyczyn może być wiele, ale może ktoś miał podobny przypadek? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof123 Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Miałem to samo. To uszkodzony zawór EGR. Odłączyłem przewód gumowy, sterujący od powietrza i jest ok. Może tylko nie spełnia norm spalin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Przepraszam, że przez tak długi czas nie dałem znaku życia. Tutaj był problem z przewodem gumowym zaznaczonym na zdjęciu. Był nieszczelny, po lekkim pociągnięciu zaczął się kruszyć. Po wymianie silnik pracuje prawidłowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Ważne że wogóle odpisałeś. Niektórzy tego nie robią. Mają podpowiedzi od innych z forum, lecz nie odpisują co im pomogło. U ciebie tylko wężyk za grosze, a mógłbys stracić trochę więcej gdybyś wymieniał zawór - tak jak napisał kolega wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Zawór EGR też mam odłączony. Przy podłączonym zaworze i rozgrzanym silniku, uruchomionym po postoju, potrzebuje ciut większego "gazu" żeby reagował jak należy. Podsumowując: w moim przypadku pomógł odłączony zawór EGR oraz wymiana wspomnianego przewodu. Ale przewód miał największe znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Od czego ten wężyk jest-wie ktoś może? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 wezyk powrotny paliwa z wtryskow jak popekany dzieja sie cyrki dlugie zapalanie kontrolka nierowna praca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Dzięki jacek22 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.