Gość Kasjer Opublikowano 26 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2011 Przepaliła mi się jedna z żarówek (to chyba żarówka) podświetlenia obrotomierza. Czy ktoś coś takiego wymieniał sam czy kierunek serwis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kasjer Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Nawet nie zdążyłem pojechać do serwisu a tu niespodzianka - podświetlenie działa:) Pewnie jakiś styk był zawilgocony. Nasze QQ naprawia się samo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lutenet Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Nawet nie zdążyłem pojechać do serwisu a tu niespodzianka - podświetlenie działa:) Hehehhh to jak z moim zębem, gdzy jadę do dentysty to od razu przestaje boleć. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kasjer Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Hehehhh to jak z moim zębem, gdzy jadę do dentysty to od razu przestaje boleć. Pozdr A jednak nie świeci. Zadzwoniłem do serwisu. To nie żarówka a dioda. Jeśli coś z nią będzie nie tak to wymiana zegarów:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michal KJ Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 całego zestawu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kasjer Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 całego zestawu??? Tak zrozumiałem i też się zdziwiłem. One są chyba montowane razem. Uprzedzono mnie, że ewentualne sprowadzenie nowych zegarów może trochę potrwać. Pewnie mało awaryjne to jest. Jest jeszcze ewentualność że tylko jakiś kabelek nie styka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość +2qq_komar Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Tak to teraz jest. Wydaje mi się, że producenci samochodów dążą do tworzenia modułów łącząc część, która psuje się częściej a wymiana jest tania z częścią która generalnie może nie jest zawodna ale za to droga. I tak wychodzi, że wymiana głupiej żaróweczki czy diody staje się nie lada wydatkiem. Zdzierstwo w biały dzień. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro73 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 (edytowane) Tak to teraz jest. Wydaje mi się, że producenci samochodów dążą do tworzenia modułów łącząc część, która psuje się częściej a wymiana jest tania z częścią która generalnie może nie jest zawodna ale za to droga. I tak wychodzi, że wymiana głupiej żaróweczki czy diody staje się nie lada wydatkiem. Zdzierstwo w biały dzień. Pozdrawiam "Nie - wydaje mi się" - tylko tak jest. Odsyłam do artykułu "Auto Świat" jak producenci łączą elementy w autach aby zwiększyć zyski. Tym się zajmują już na etapie projektowania auta. Lwią częśc zysków czerpią nie ze sprzedaży aut ale z części i serwisu. Edytowane 1 Kwietnia 2011 przez Jaro73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kasjer Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Zdzierstwo w biały dzień. Na szczęście jest gwarancja ale po gwarancji to byłby problem. Masz rację "Nie - wydaje mi się" - tylko tak jest. Odsyłam do artykułu "Auto Świat" jak producenci łączą elementy w autach aby zwiększyć zyski. Tym się zajmują już na etapie projektowania auta. Lwią częśc zysków czerpią nie ze sprzedaży aut ale z części i serwisu. Nasze komputery powoli już też zaczynają stanowić jedną całość. W takim np. tablecie chyba się już nic nie wymienia? Dzisiaj (wcześniej mi się nie chciało a teraz dni krótsze to częściej mam okazję patrzeć na ten niedoświetlony wskźnik) byłem YAMIE w Osielsku w sprawie nieświecącej diody. Zrobili zdjęcie, przyjęli zgłoszenie i będzie wymina całego zestawu liczników. Będę miał nowy samochód bo licznik będzie zerowy Przy wymianie zapytam ile by mnie to kosztowało bez gwarancji. No i wymienili. Czekałem może pół godziny. Zapytałem o cenę zegarów. 3.300zł A to tylko jedna mała dioda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 A jak z przebiegiem? Moją możliwość wprogramowania takiego jak był na wymienionym zestawie wskaźników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 (...) Zapytałem o cenę zegarów. 3.300zł A to tylko jedna mała dioda. ...Powiedz mi, że to jest żart... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 (edytowane) ...Powiedz mi, że to jest żart... o k***a, a koszt wyprodukowania przy takiej masówce z 2 zera mniej z tyłu, a co najmniej jedno Edytowane 23 Sierpnia 2011 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mar3ko Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Spokojnie wszystko jest do zrobienia, wystarczy lutownica i diody led na taśmach, które można kupić na metry. W zegarze jest kilkadziesiąt takich małych diodek. I z tej taśmy możemy zastąpić ledy do zegarów. Pamiętajcie Panie i Panowie, że mieszkamy w kraju gdzie wszystko jest wykonalne. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Spokojnie wszystko jest do zrobienia, wystarczy lutownica i diody led na taśmach, które można kupić na metry. W zegarze jest kilkadziesiąt takich małych diodek. I z tej taśmy możemy zastąpić ledy do zegarów. Pamiętajcie Panie i Panowie, że mieszkamy w kraju gdzie wszystko jest wykonalne. Pozdrawiam Ja wiem... Mi bardziej chodzi o ten przekręt... Padła dioda = wymieńmy zegary... W sumie nic nowego... o k***a, a koszt wyprodukowania przy takiej masówce z 2 zera mniej z tyłu, a co najmniej jedno Koledze to już nawet nerwy puściły... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kasjer Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 (edytowane) A jak z przebiegiem? Moją możliwość wprogramowania takiego jak był na wymienionym zestawie wskaźników. Po licznikach to mam nowy samochód:) Stary przebieg wpisali mi do książki gwarancyjnej. ...Powiedz mi, że to jest żart... Nie żart. Nie świeciłA jedna dioda pod obrotomierzem (środkowa, podświetlają 3) Ja wiem... Mi bardziej chodzi o ten przekręt... Padła dioda = wymieńmy zegary... W sumie nic nowego... Też pomyślałem,że pewnie dolutują tą diodę (dioda raz świeciła, raz nie więc pewnie jakiś zimny lut), wyzreują liczniki i wsatwią komuś, jeśli zgłosi się z naprawą odpłatną. Edytowane 24 Sierpnia 2011 przez Kasjer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawala Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 Witam odkopuję temat, ponieważ w moim obrotomierzu również nie świeci jedna dioda (obszar wygaszony do ok. 1500 obrotów), a raczej raz świeci raz nie, tak jakby coś nie łączyło. Potrafi "zamrugać" podczas jady, chociaż ostatnio coraz rzadziej świeci. Niestety auto ma już 4 lata i nie ma gwarancji, w związku z czym zamierzam sam pobawić się w lutowanie. Czy ktoś może rozbierał już zegary, wie jak to zrobić i co kupić aby wszystko poszło bezboleśnie ? Obawiam się trochę, że jak to wszystko poskładam to plastiki będą trzeszczeć. Może jakaś instrukcja jak wyjąc zegary aby nic nie połamać. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picad Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 Dołączam się do pytania. Właśnie zaczęła mrugać ta sama dioda w okolicach 1500obr. Może jakiś filmik instruktażowy jak rozebrać te zegary ???? "jawala" czy już wymieniłeś diodę w swoim zegarze ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gogi87 Opublikowano 8 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2014 (edytowane) Widzę, że inżynierom z Nisana świetnie udało się obliczyć żywotność tej diody. Jakoś 2 dni temu w moim 5-letnim QQ też padła ta diodka podświetlająca obszar do 1500obr. Edytowane 9 Października 2014 przez gogi87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
picad Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 dokładnie !!! 5 latek i dioda do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fausto Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Panowie jak dobrać się do tych diód , patrzyłem i za Chiny nie mogę się dobrać do licznika. witam Już wiem jak wyłuskać licznik ,nawet dość sprawnie poszło.Utkwiłem na wskazówkach,nie mogłem ich ruszyć ,ale podobno można je zdąć za pomocą widelca .Myślę ,że podejdę do tematu ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Panowie jak dobrać się do tych diód , patrzyłem i za Chiny nie mogę się dobrać do licznika. witam Już wiem jak wyłuskać licznik ,nawet dość sprawnie poszło.Utkwiłem na wskazówkach,nie mogłem ich ruszyć ,ale podobno można je zdąć za pomocą widelca .Myślę ,że podejdę do tematu ponownie. Kolego, czy mógłbyś opisać prosto jak wyjąć cały licznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqtico Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Licznik wyciąga się następująco, kierownicę opuszczasz maksymalnie na dół i do siebie, zobaczysz wtedy nad obudową kierownicy jest taka "skajka" która łączy obudowę i licznik. Pod licznikiem łączy się ona z takim plastykiem, należy za ten plastyk złapać może być na środku (mało miejsca i mocno siedzi) i ciągnąć do siebie trzyma się na dwóch zatrzaskach. Jak wyciągniemy tą listewkę to ukarzą się dwie śrubki mocujące liczni, odkręcamy wyciągamy licznik "do siebie" wypinamy kostkę. Myślę że napisałem to w miarę zrozumiale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Licznik wyciąga się następująco, kierownicę opuszczasz maksymalnie na dół i do siebie, zobaczysz wtedy nad obudową kierownicy jest taka "skajka" która łączy obudowę i licznik. Pod licznikiem łączy się ona z takim plastykiem, należy za ten plastyk złapać może być na środku (mało miejsca i mocno siedzi) i ciągnąć do siebie trzyma się na dwóch zatrzaskach. Jak wyciągniemy tą listewkę to ukarzą się dwie śrubki mocujące liczni, odkręcamy wyciągamy licznik "do siebie" wypinamy kostkę. Myślę że napisałem to w miarę zrozumiale. Fantastycznie nawet. Bardzo dziękuję,sam szukałem jak to zrobić długi czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqtico Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Małe uzupełnienie fotka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fausto Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Kolego, czy mógłbyś opisać prosto jak wyjąć cały licznik? Dokładnie tak jak napisał "qqtico" z tym ,że u mnie bardzo mocno trzymały zaczepy od skaji i aby ich nie pozrywać odkreciłem osłonę kierownicy (3 wkręty)i poszło bardzo ładnie.Rozumiem ,że masz problem z nieświecacymi ledami jakbyś ogarnął temat daj znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.