DINO Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 opis obrazkowy jak wymienić przełączniki w kluczyku do nissmo, 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 (edytowane) Dobra robota-powinno być w podpiętych. Dodam od siebie, że przy takich małych układach z lutowaniem trzeba działać szybko, nie powodując nadmiernego nagrzewania elementu lutowanego i elementów obok-czyli nie stosujemy lutownic dużej mocy Ok. dopiero teraz zauważyłem, że jest w podpiętych... Edytowane 27 Stycznia 2011 przez miziera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Ja tą operacje wykonałem 100W transformatorówką. Ale trzeba być delikatnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 a co byście radzili jeżeli chciał bym kupić inną centralkę i podłączyć żebym miał inny pilot niż ten w klucszyku?? bo ten w kluczyku jest tandetny jak dla mnie ;/, szybko wyrabiają się te gumki ;/. Czy dam rade coś takiego podłączyć jeśli kupie centralke na pilota z allegro czy potrzeba jeszcze jakieś przekaźniki do tej centralki dokupować żeby współpracowała z orginalnym zamkiem?? byłbym wdzięczny za jakieś porady, schematy, instrukcje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 można, jak inne centralne w innych samochodach, sygnał to sygnał, nie ma znaczenia marka, tylko po co??, a jak już będziesz robił to włóż alarm bo cena podobna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 no chodzi o to że denerwuje mnie sam kluczyk bo często się psuje i jakoś ciężko mi się te przyciski naciskają ;/, tylko za bardzo nie wiem jak zgrać kupioną centralke z orginalnym zamkiem ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 wyjście na centralce trzeba podłączyć do wyjścia na centralny i tyle, nei będzie wtedy pewnie opcji podwójnego otwierania, czyli najpierw kierowca późnij reszta ale to też zalezy od centralki, jeśli się mylę to niech to ktoś poprawi, mam kupiony alarm do miśka Pinina i też będę go wpinał ale tam padł centralny i dlatego to robię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 wziołem się za to ale zupr=ełnie inaczej... kupiłem przyciski troche większe.. i teraz nie trzeba już tak głęboko wciskać tej gumki na kluczyku więc może nie bedzie ona się zużywać.. od razu dzięki wielkie za instrukcje do kodowania pilota . Ale mam teraz inne zmartwienie, zagadke.. mam nissana p11.144 z opcja comfort czyli domykanie szyb jak dobrze kojarzę.. tylko że szyby sie nie domykają ;/ mógłby mi ktoś wrzucić schemat wyjść centralki albo powiedzieć gdzie taki moduł się znajduje?? ewentualnie znalazłem jeszcze coś: w skrzynce przekaźników pod maską brakuje jednego.. czy może to być to? jeżeli komuś by sięchciało i zrobił mi zdjęcie jak to wyglada u niego to był bym wdzięczny... Jeszcze mam coś dziwnego u siebie.. niby nie mam alarmu ale jak zamkne drzwi z pilota i chce otworzyć wkładając kluczyk do zamka to zaczyna wyć syrena.. ( pomysły wkładania ręki przez otwartą szybe po uzbrojeniu systemu nic nie powodują..) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 czyli masz alarm bez czujników w środku, a funkcja komfort jest właśnie spod alarmu, tam poszukaj 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 (edytowane) no właśnie sam nie wiem ;/. czytałem troche instrukcje i powinna być taka dioda na podszybiu ale jej nie ma, jest zaślepka.. więc pewnie nie mam czujników.. ale po co ta syrena i po co wyłącznik ultradźwiękowy który mam obok przełączników na podłokietniku... A dino wiesz może jak sprawdzić działanie przekaźników? bo może któryś jest walnięty i dlatego nie domyka szyb ;/ Edytowane 5 Lutego 2011 przez bugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truedomel Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Z tym domykaniem szyb to zanim zaczniesz "głęboko" grzebać to upewnij się ,że masz wyłączoną blokadę otwierania szyb przez pasażerów.Nie wiem jak u innych ale u mnie jak jest włączona to się nie domykają, co wydaje mi się nie najlepszym rozwiązaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 no właśnie sprawdzałem i była wyłączona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Forrest Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 A może ktoś wie gdzie można zakupić nowy kluczyk i w jakich cenach się teraz kręcą w Polsce bo w Irlandi to spora sumka...(Posiadam tylko jeden i chyba warto się zabezpieczyć.. )Dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 nowy klucz nic Ci nie da bez kości od imo http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=kluczyk+nissan 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Forrest Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Właśnie chodzi mi o surowy ( do wyszlifowania) Ale już bebeszkami.. (gotowy do zakodowania) Może wiesz coś o możliwości zakupu takiego?? Kiedyś spotkalem tu na forum jednego gościa co oferował sprzedaż takich kluczy w całości lub tylko potrzebne podzespoły.. Ale zgubilem go i nie mogę go teraz zlokalizować... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 (edytowane) no dobrze, a co mi Panowie poradzicie w przypadku gdy bateria została wymieniona, przyciski przelutowane, a pilot nadal nie działa? probowałem ponownie go zaprogramowac, ale nic z tego nie wychodzi, procedura ponownego programowania zostaje przerwana na etapie wciskania przyciskow na pilocie. Jak sprawdzic czy pilot wysyla jakiekolwiek sygnaly? Bo podejrzewam ze poprostu pilot padł na amen. Edytowane 7 Marca 2011 przez siutek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 no dobrze, a co mi Panowie poradzicie w przypadku gdy bateria została wymieniona, przyciski przelutowane, a pilot nadal nie działa? probowałem ponownie go zaprogramowac, ale nic z tego nie wychodzi, procedura ponownego programowania zostaje przerwana na etapie wciskania przyciskow na pilocie. Jak sprawdzic czy pilot wysyla jakiekolwiek sygnaly? Bo podejrzewam ze poprostu pilot padł na amen. A w którym momencie przerywa Ci programowanie i jak się to objawia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 procedura programowania: 1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz zapłon i wyłączasz), po 6 razie na pozycję ACC i powinien mrugnąć kierunkami 2 razy. 2. trzymając pilota blisko stacyjki wcisnąć i trzymać na pilocie UNLOCK, trzymając UNLOCK wciskasz 3 razy LOCK- powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 3. następnie bierzesz drugiego pilota i też wciskasz i trzymasz UNLOCK i 3 razy wciskasz LOCK- znów powinien mrugnąć 1 raz kierunkami. 4. na końcu przekręcasz na pozycję ZAPŁON i wtedy powinien mrugnąć 2 razy. zaznaczylem na czerwono samochod nie mruga kierunkami, tak jakby sygnal z pilota w ogole do niego nie docierał. już staralem sie wykonac tę czynnosc jak najszybciej, ale to nie przynosi efektu. kombinowalem na rozne sposoby, zamiast trzymac unlock probowalem wcisnac lock, no... wszelkie kombinacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 ale to nie chodzi jak najszybciej tylko miarowo co jedną sekunde... wciszkasz unlock 1sek, lock 1sek itd... Sprawdź czy masz jeszcze baterie dobra albo czy jest dobrze włożona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 a wiec dzisiaj przy okazji regeneracji mechanizmu wycieraczek sprawdzilem pilota. bateria jest dobra, ma 3,3V, wlozona jest poprawnie, a Twoja rada niestety nie przyniosla efektów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bugi Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 hmm, no to pasowało by gdzieś podjechać żeby sprawdzić czy pilot wysyła jakieś sygnały ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siutek Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 (edytowane) wiem żeby pasowało, dzisiaj jade do warsztatu specjalizującego sie w montażu alarmow, sprawdza czy pilot "gada" ============================== ok, już wiem że pilot działa, problem jest ze stykami baterii, są luzy, przez co nie zawsze pilot ma zasilanie. Edytowane 21 Maja 2011 przez siutek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 24 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2011 Właśnie zrobiłem reanimację kluczyka, Nie powiem zdjęcia mi się przydały, jak mi cyna kapła na elementy SMD. Co do programowania, czego nie ma w instrukcji. - Tryb programowania załącza się tylko jak samochód jest całkowicie otwarty, czyli dwa razy otwarcie kluczykiem. - Podczas programowania trzeba zaprogramować wszystkie kluczyki od początku. Inaczej zaprogramowanie choćby jednego kluczyka, kasuje wszystkie wcześnie programowane. To rzeczy które mi wyszły podczas programowania. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tnt_gt Opublikowano 27 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 opis obrazkowy jak wymienić przełączniki w kluczyku do nissmo, DINO Gdzie kupiłeś te mikroprzełączniki. Znalazłem podobne w TME, ale są za wysokie, bo mają 4,3mm. Według pomiarów powinny mieć 2,5mm. Czy można wsadzić wyższy przełącznik? Czy 4,3 nie będzie za wysoki i nie będzie powodował samoczynnego/przypadkowego otwierania/zamykania samochodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2011 kupiłem u nas w elektronicznym, nei powinno być żadnego problemu, najlepiej idź z rozebranym pilotem i dobierz coś, jak będą za wysokie to trzeba obciąć cycki w gumce od pilota. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.