Gość Brusu Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Witam wszystkich Mam problem ze swoją Primerką 2.0td, 90km, 14-latka. Przez moją głupote, doprowadziłem do tego, że skończyła mi sie ropa w trakcie jazdy ;/ Na szczęscie byłem juz pod domem, wiec luz...Niestety, proces odpowietrzania nie przebiegał tak, jak by człowiek chciał, mianowicie został wymieniony filtr, do baku zostało zalane ok 10l paliwa, lecz za filtrem cały czas leci w mniejszych/wiekszych ilościach, ale cały czas z powietrzem...Napompowaliśmy sie z ojcem pompką co niemiara, z dobre 1.5 litra przepompowaliśmy tak, ale nic to nie dało. Auto cały czas nie pali. Układ cały czas dostaje skądś powietrze. Co moze być tego przyczyną? Sami już pojęcia nie mamy:/ Z góry dziękuje za pomoc;) A, jeszcze jedno... Co moze być przyczyną tego, że wycieraczki w dwóch trybach, pojedyńczego przejścia, i pierwszego ciągłego, nie robią całego przejsćia, tylko na dwa/trzy razy? W sensie, zatrzymują mi sie na środku szyby, za chwile, kolejne przejście, i za trzecim dopiero docierają do pozycji wyjściowej...dodam, że dwa najszybsze tryby już działają bez zarzutu. Problem jest takze z nimi w trakcie używania spryskiwaczy...czasami zatną sie, i "wachlują" bez końca...czasami tylko odkręcenie kluczyka pomaga :/ Ehh...to by było na tyle...troche mi sie problematyczna primerka robi :/ Wielkie dzięki z gory za udzieloną pomoc. Szerokości wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 A, jeszcze jedno... Co moze być przyczyną tego, że wycieraczki w dwóch trybach, pojedyńczego przejścia, i pierwszego ciągłego, nie robią całego przejsćia, tylko na dwa/trzy razy? W sensie, zatrzymują mi sie na środku szyby, za chwile, kolejne przejście, i za trzecim dopiero docierają do pozycji wyjściowej...dodam, że dwa najszybsze tryby już działają bez zarzutu. Problem jest takze z nimi w trakcie używania spryskiwaczy...czasami zatną sie, i "wachlują" bez końca...czasami tylko odkręcenie kluczyka pomaga :/ Ehh...to by było na tyle...troche mi sie problematyczna primerka robi :/ Wielkie dzięki z gory za udzieloną pomoc. Szerokości wszystkim. Witaj Tu znajdziesz raczej odpowiedz na to pytanie oraz sposób na rozwiązanie usterki. http://www.nissanklub.pl/attachments/067_NissanPrimeraP11-naprawa_silniczka_wycieraczek.pdf Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Kiedyś kupiłem filtr paliwa który był delikatnie pęknięty w miejscu "zawinięcia" blachy na górze i wpuszczał powietrze do układu. Auto odpalało, ale po dłuższym zakręceniu. Rozumiem, że nowy filtr napełniłeś całkowicie paliwem przed montażem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brusu Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Nie, nie zrobiłem tego. Duże to ma znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Nie, nie zrobiłem tego. Duże to ma znaczenie? jest to dość istotne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brusu Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Aha, ok, ale w czym rzecz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 (edytowane) Ja wymieniając filtr paliwa zrobiłem to tak: odkręciłem czujnik wody a następnie wykręciłem filtr. Nowy filtr wkręciłem na jego miejsce(nie wlewałem paliwa do filtra),wkręciłem czujnik wody a następnie pompowałem pompką na filtrze aż się zrobiła twarda. Po około 3-4 sekundach kręcenia rozrusznikiem silnik zapalił i już pracował normalnie. Jeżeli u Ciebie są pęcherzyki powietrza po uruchomieniu silnika (zapewne masz przezroczysty wężyk między filtrem a pompą wtryskową) to znaczy że któryś wężyk nie jest szczelny lub masz niewłaściwie przykręcony filtr lub jego uszczelka jest uszkodzona. Ja jednak bym obstawiał nieszczelny wężyk. Przezroczyste wężyki mają taki feler że twardnieją i wtedy mogą robić się nieszczelne na połączeniach. Jeśli wężyki masz już twarde to wymień je na nowe,najlepiej gumowe z oplotem. Edytowane 28 Stycznia 2011 przez hary7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 ja przy wymianie filtra po założeniu nowego zdjąłem przewód idący z filtra na pompę i ręczną pompką pompowałem aż przeleci. ale jak zapowietrzyłeś pompę to zdejmij przewód przelewowy z pompy wtryskowej (ten co nadmiar paliwa wraca do zbiornika) i pompuj aż tam przeleci. tak mi się wydaje że powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 To czy zalejesz filtr przy wymianie nie ma żadnego znaczenia, po prostu będziesz musiał dłużej pompować. Przelew z pompy jest połączony bezpośrednio ze zbiornikiem paliwa, a w korku od wlewu jest odpowietrznik. Przewód odpowietrzający zbiornik znajduje się pod nim. Sprawdź przewody pomiędzy filtrem a pompą. Korek wlewu paliwa, oraz przewody metalowe z rozdzielacza do wtrysków. Przewód nieszczelny jest zapocony. Co to za filtr kupiłeś Jak to jakieś chińskie gówno pt JC to wywal i załóż ludzkiego Filtrona, Boscha albo Knechta. Acha Bardzo ważne aby przewody przelewowe pomiędzy wtryskami były szczelne i nie skorodowane 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zarciu Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 (edytowane) o Edytowane 24 Kwietnia 2011 przez zarciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.