zakula81 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 Witam Koledzy czy są jakieś materiały, w których będą napisane jakie nr ramy podchadzą do T I ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 czyli co masz na myśli : 1-wykaz lub spis numerów ram do tI - nie ma czegoś takiego 2-miejsce na ramie gdzie znajduje się numer - zobacz TU 3-co oznacza numer ramy - TU o VIN'IE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Chodzi o to, że jest rama ale człowiek nie wie jaka była buda, jaki silnik. Wie tylko, że jest od Tyrka I. Ja mam 93r 2,7 TD 4D. Nie wiem czy to podpasuje, na ramie jest nr. Byłem dzisiaj oglądałem tę ramę w Brodnicy. Koleś zapewniał, że jest perfekt. Zajechałem to uklęknąłem. Kupa kilometrów na darmo. Przedstrzegam odrazu przed firmą Auto Szulc w Brodnicy. Niepoważni ludzie. Efekt - dalej nie mam ramy i tyrek stoi. Dużo roboty jest żeby przerobić TII na TI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Dużo roboty jest żeby przerobić TII na TI ? No nie wydaje mi sie, żeby rama od T II pasowała do T I......jeśli o to Ci chodzi.... Żeby przerobić TII na TI to ... dużo jest roboty. Trzeba zmienić blachy, wnętrze, ramę, itd itp... sorry nie moglem się opanować..... Ale ale.... jak nie znajdziesz ramy do TI w dobrym stanie to są w ... necie firmy, które robia ramy od nowa, tyle że siano konkretne. Nie chce mi sie wierzyć żeby z ramy która masz nie dalo sie nic zrobic..... musiałaby lezec 5 lat w wodzie a potem w solance jeszcze ze 2. Dobry warsztat zregeneruje to co masz. Wiem bo moje kiedys Pajero stalo własnie tak a z sita zrobili mi nowa ... prawie. Wszystko zależy od siana, które chcesz czy możesz przeznaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 No nie wydaje mi sie, żeby rama od T II pasowała do T I......jeśli o to Ci chodzi.... Żeby przerobić TII na TI to ... dużo jest roboty. Trzeba zmienić blachy, wnętrze, ramę, itd itp... sorry nie moglem się opanować..... Ale ale.... jak nie znajdziesz ramy do TI w dobrym stanie to są w ... necie firmy, które robia ramy od nowa, tyle że siano konkretne. Nie chce mi sie wierzyć żeby z ramy która masz nie dalo sie nic zrobic..... musiałaby lezec 5 lat w wodzie a potem w solance jeszcze ze 2. Dobry warsztat zregeneruje to co masz. Wiem bo moje kiedys Pajero stalo własnie tak a z sita zrobili mi nowa ... prawie. Wszystko zależy od siana, które chcesz czy możesz przeznaczyć. No papier się zrobił, że ręką zgniotłem w okolicy mocowania spręży, a przód jest ok. Mam kolesia, który jest złotą rączką od spawania. Tylko czy fozycznie jest możliwy taki przeszczep. Właśnie nie tylko ja mam taki problem i jakoś sobie ludzie z tym radzą. Może poprostu rzeczywiście odtworzyć sam tyl z zachowniem wymiarów wg schematu (wymiarów) które znalazłem na forum. Auto kupowałem na solidnym mrozie więc wszystko się trzymało kupy. Aż strach pomyśleć co wyprawiałem z autem przed odwilżą Jadę dzisiaj do spawacz i zobaczę co powie. Jeśli się podejmie przeróbki TII na TI to umieszcze zabieg na forum. Przyda się dla potomnych:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość energy259 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 e to że przy mocowaniu tylnych sprężyn się zrobił papier to przerabiałem to w moim TII kilka dni i nocy spędzonych w garażu i udało się opanować sprawę a już była sprężyna w bagażniku.. więc radzę dobrze pospawać i dać sobie spokój z przeróbkami wszelkiego rodzaju bo koszty w praktyce mogą się zmienić na większe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 e to że przy mocowaniu tylnych sprężyn się zrobił papier to przerabiałem to w moim TII kilka dni i nocy spędzonych w garażu i udało się opanować sprawę a już była sprężyna w bagażniku.. więc radzę dobrze pospawać i dać sobie spokój z przeróbkami wszelkiego rodzaju bo koszty w praktyce mogą się zmienić na większe. Jak jeździłem Pajero to tez mi się tam .... pogniło. Chłopcy oczyścili, wyszorowali, wspawali blaszkę 3 w kształcie ramy z każdej strony i autko podskakiwał aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.