Gość jzack Opublikowano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2011 Interesuje mnie 200sx s12 Znalazłem coś takiego http://otomoto.pl/nissan-200-sx-silvia-C16834737.html Czy może ktoś zna ten samochód, może coś o nim powiedzieć? Ewentualnie interesują mnie informacjie na temat tego silnika i modelu s12 Dzieki za pomoc Pzdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tsuiso.pl Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Ogłoszenie niestety wygasło, więc nie bardzo jestem w stanie powiedzieć cokolwiek na temat tego konkretnego samochodu, ale sytuacja z 200SX S12 jest wyjątkowo prosta, ponieważ montowano w nich tylko trzy rodzaje silników... CA20E w latach 1984-1988 Silnik 2.0 litra rzędowa czwórka SOHC - 115 KM i 146 Nm, wystarczająca moc dla 200SX choć nie oszukujmy się... pozostawia spory niedosyt. Zasilany wielopunktowym wtryskiem... Jeśli planujesz używać auta do zwykłej ulicznej jazdy... To szukaj tej jednostki. Jeśli zaś chcesz pobawić się w jakikolwiek sp0rt to szczerze odradzam - są straszne jaja z głowicami, mocno kuleje ten silnik jeśli chodzi o przeróbki i krzesanie z niego godnej uwagi mocy. CA18ET w latach 1984-1986 Silnik 1.8 litra rzędowa czwórka wspierany turbiną Garett T2 - 134 KM i 183 Nm moc już ciekawsza, ale po pierwsze - na przestrzeni lat Garett miał dużo bardziej udane konstrukcje... Poza tym jeśli już byś cokolwiek chciał z nią robić to czeka Cię włożenie intercoolera... A do tego... Auto swoje lata ma, przeciętny użytkownik samochodu jeżdżąc normalnie zabija turbinę - więc albo dostaniesz model, który będzie Cię od wejścia błagał o zmianę / regenerację turbiny, albo będziesz miał pojazd po rzeczonej regeneracji... A bałbym się nie wiedząc kto i jak bardzo fachowo ją przeprowadzał. VG30E w latach 1987-1988 Silnik 3.0 litra V6 - 153KM i 247Nm - silnik niestety rzadko spotykany na europejskim rynku wtórnym, a szkoda bo to mój faworyt jeśli chodzi o 200SX mocny dobrze wyważony wół roboczy, który da Ci sporo frajdy. W dodatku jak na V6 bardzo ekonomiczny i bezawaryjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.