Gość morbid Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 witam ,od kiedy kupiłem soniaka to spryskiwacze przedniej szyby nie działają :cry: wogóule nie słychać silniczków,(są dwa)chyba prąd nie dochodzi :?: czy coś innego się dzieje .Tak kombinuję by kupić worek z silnikiem(jak w polonezie)i podłączyć tylko skąd wziąść prąd by to zadziałało :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sonar Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 No jak to skąd :wink: :wink: z akumulatorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszka Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 tak, masz racje są 2 silniczki (N14 3drzwiowy), skrec kola maksymalnie, bodajze w prawo, odkrec kilka (3 lub 4 ) srubek trzymajacych nadkole, ujrzysz zbiorniczek spryskiwacza zobaczysz rowniez dwie pompki i dwie kostki zasilajace, miernik w rece i od razu widzisz czy jest prad czy ktos go ukradl jak prad jest to w gre wchodzi wymiana pomki, zwykle pasuja od innych japoncow, ja wstawialem z mitsubishi, wazne jest, aby srednica zewnetrzna krócca byla (nie chce sklamac) 14 lub 17 mm. jakby co to pompke najlepiej kupowac od razu z kostka co by pozniej klopotow nie bylo powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 wogóule Hehehe, za***isty pomysl. Jak nastepnym razem nie bede wiedzial jak sie cos pisze to zrobie to po twojemu cheers! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morbid Opublikowano 23 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2005 wogóule Hehehe, za***isty pomysl. Jak nastepnym razem nie bede wiedzial jak sie cos pisze to zrobie to po twojemu cheers! pomysł jak pomysł ale efekt był hehe i oto chodzi luzzzz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 30 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2005 gdzies na forum czytalem że silniczni (pompki) pasują od jakiegoś koreańca - chyba TICO ... może ktoś wie coś bliżej bo z chęcią też bym wymienił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukaszka Opublikowano 31 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2005 kazdy silniczek, ktory ma srednice jednego krocca 17mm a drugiego taka, aby udalo sie naciagnac gumowy wężyk. jak krocce sa za duze to zawsze mozna sobie nieco pomoc nozykiem, pilnikiem... pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 9 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2005 no a ja zato to 2 razy czyscilem juz spriskowacze ale to drobiazg 20 sekund i po robocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yarema Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Zadzwoniłem ostatnio do ASO Nissana , tak z ciekawości, za jeden tylko silniczek, konkretnie rozmowa dotyczyła przedniego, zaśpiewali 223 pln :shock: :evil: oczywiście grzecznie panu podziękowałem. Czy próbował ktos z Was kiedyś rozbierać tą pomkę? wygląda na nierozbieralną ale Polak potrafi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowikg Opublikowano 16 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2005 Pompka jest nierozbieralna. Jak jej nie słychać to nie znaczy że nie ma prądu. Jak padnie uszczelka to płyn wlewa się do silniczka i korozja zaciska wirnik u mnie nawet rozsadziło obudowie. W Japan Carsie na radzymińskiej (wawa) mają fajne silniczki po 35 zł. Można odkręcić główkę wirnika i skierować wylot we właściwą stronę. Pompka musi mieć wlot na przeciwko wylotu, bo inaczej się nie założy. Nie może być na bok jak w poldku. Od tiko prawie pasują jest milimetr różnicy na średnicy. Poza tym częstą usterką jest po prostu niekontakt styków – wyjąć, wyczyścić, lekko ścisnąć styki i przed złożeniem wcisnąć do środka trochę tawotu – już nie zaśniedzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yarema Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 Problem rozwiązany Kupiłem używaną pompkę na giełdzie, zapłaciłem 20 złociszy. pompka była co prawda do tylnego spryskiwacza ale razem z kostką, więc wystarczyło przełożyć styki i po kłopocie. Spryskiwacz działa idealnie, nawet wydaje się, że mocniej niż przedtem, ale to pewnie tylko wrażenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qubba Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 gdzie n14 3 dzwiowym hb jest zbiornik z plynem do tylnej wycieraczki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 gdzie n14 3 dzwiowym hb jest zbiornik z plynem do tylnej wycieraczki?? no z tylu to go nie ma :? ja leje pod mache z przodu no i z tylu tez leci wtedy wiec chyba nie ma zbiorniczka osobnego na tyl :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qubba Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 gdzie n14 3 dzwiowym hb jest zbiornik z plynem do tylnej wycieraczki?? no z tylu to go nie ma :? ja leje pod mache z przodu no i z tylu tez leci wtedy wiec chyba nie ma zbiorniczka osobnego na tyl :wink: no wlasnie "chyba" czy "napewno", bo sprzodu plynu nalalem, a stylu leci jakby chcialo a nie moglo :-) pytam, bo w trabancie mialem na przodzie i tylne oddzielne zbiorniczki :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Eden Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 no trabant to wyższa puła w sankach musi wystarczyc jeden zbiornik zobacz czy jak naciskasz na tył to nie leci ci z podsyfitki może gdzies po drodze wężyk pękł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qubba Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 cos tam pluje na ta szybe, ale brak jakby cisnienia w wezyku, albo faktycznie szlag go trafil gdzies podrodze albo sie zapchal :-) pobawie sie, moze sie odetka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 wezyk w N14 3d leci najpierw dolem a pod sam koniec dopiero podsufitka z tego co pamietam. Zbiornik jest jeden. Na pewno. Niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 19 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2006 zbiornik jest jeden ale za to dwie pompki. na przod i tyl. pozdrawiam slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 a jak tam przy tych mrozach dzialaja wam spryskiwacze bo u mnie nie dzialaja plyn mam tylko do -22 stopni :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 a jak tam przy tych mrozach dzialaja wam spryskiwacze bo u mnie nie dzialaja plyn mam tylko do -22 stopni :? ja nie sprawdzałem ale napewno bryła bo go ochrzciłem troche :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość VirGo Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 mi spryskiwacze dzialaja jak by chcialy a nie mogly... cieplo czy zimno... co jakis czas po prostu przestaja dzialac (ostatnio prawy normalnie dziala, tylko lewy ma swoj swiat) i trzeba sie szpileczka pobawic (w koncowce na masce)... silniczki slychac, wszystko niby ok ale i tak nie dziala jak powinno. najbardziej wkurza mnie to, ze jak spryskiwac konczy "psikac" to nie tak jak normalnie, ze po prostu szybko sie wlyacza i jest ok tylko w taki sposob ze plyn splywa mi po masce i mam "sliczne" zacieki :/ moze ktos ma jakis sposob na to? co, gdzie udroznic czy cos... nie mam pomyslow... a grzebanie sie z tym (szpileczka) na mrozie jest niemozliwe praktycznie :wink: plyn mam oczywiscie zimowy, wiec o zamarznieci nie ma mowy... latem bylo tak samo. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekGP Opublikowano 24 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2006 Najlepiej odłącz wężyk od spryskiwacza i sprawdź czy podaje płyn - jeśli tak to wina spryskiwacza ale łatwo go zdemontować, możesz go przeczyścić w domu. Możesz też wymienić końcówki - ja to u siebie zrobiłem bo jedną zgubiłem a nie chciało mi sie jeździć po szrotach za takim drobiazgiem. Kupiłem uniwersalne podświetlane , aby nie robić wiochy odciąłem kable od podświetlenia i zamontowałem - sprawują się idealnie - w zestawie jest wszystko do montażu włącznie ze szpilką do ustawienia dysz. Nawet przy obecnych temperaturach (rano termometr pokazuje -28)płyn leci jak powinien i gra. Więcej kłopotu jest z wycieraczkami bo gumy przy tej aurze są strasznie twarde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ingwaz Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Witam! Mam pytanko poniewaz rowniez mam problem z spryskiwaczami Pare dni temu nagle przestaly psikac, napoczatku podejrzewalem ze moze zamarzl plyn bo mialem letni ale kupilem zimowy dolalem do pelna a tamtego bylo na dnie i tez nic, ostatnimy dniami bylo po 10 stopni na plusie wiec napewno nie mogl zamarznac, ale wedlug mnie nie slychac go wogole, dzialaly oby dwa i tylnej i przedniej wczesniej a tereaz nie dziala zaden i zdnego nie slysze :/ watpie ze przepalily sie dwa naraz a bezpiecznik sprawdzilem i jest ok ( pod kierownica bodazje 20v zolty tak bylo wedlug oznaczenia ) Czy moze mi ktos cos podpowiedziec co moze byc tego przycyzna?? napewno musze sie do nich dostac i sprawdzic czy sa ok ale tak jak mowie watpie ze mogly walnac dwa naraz nagle :/ a ze utrudniony jest do nich dostep to na pakingu wieczorem przy takiej pogodzie jak dzis to ciezko jest cokolwiek zrobic Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeroM Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Moze wystarczy poczyscic styki.. Niestety bedziesz musial sie dostac do tych silniczkow.. Mi z miesiac temu nagle przestal dzialac spryskiwacz... 2 dni jezdzilem bez spryskiwacza bo nie dzialal, pewnego dnia zaskoczyl.. nastepnego juz nie i nie ozyl... jak znalazlem w koncu wolny dzien to dorwalem sie do kostki.. poczyscilem styki (byla taka biala maź, nie wiem czy to producent uzyl antykorozyjnie i to zaczelo dzialac jako izolator, czy tez zrobil sie taki syf) i nie mam z spryskiwaczem problemow... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 27 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2007 Witam! Mam mały irytujący problem zatykają mi się dysze na masce < tył w ogóle nie działa ale dam sobie rade > może ktoś zna dobry sposób na poza wymianą zeby te pie... kulki w środku spryskiwacza się nie sklejały(jakiś środek czyszczący czy coś bo mam troche dość co tydzień rozbierać i bawić się igłą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.