Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

termostat


Gość 30510239
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak bede mial czas to go wymienie, wczoraj go wyciagalem i jest ciagle w pozycji otwartej. A mam jeszcze jedno pytanie, w sobote wymianialem termostat w tino i niby sie nagrzewa szybko trzyma temperature dobrze grzeje ale dolny waz jest chlodny lub letni a gorny goracy czy to jest normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat wymianilem, troche roboty i trudu ze zdobyciem (przez tych kretynow w IC jezdzilem do nich 3 razy). Tylko mam 2 ale. Pierwsze to ze nowy termostat jest jakkby ciut wyzszy (bardziej szpiczasty) Zdjecie jest starego termostatu a ta czerwona kreska to wlasnie o tyle rozni sie termostat : http://imageshack.us/photo/my-images/819/20102011430.jpg/ Niby wszystko udalo sie zlozyc wiec chyba to nie bedzie sprawialo problemu? I jeszcze pytanie co do prawidlowosci montazu, zalozylem go tak jak byl zalozony stary termostat, mniej wiecej tak: http://imageshack.us/photo/my-images/233/20102011431.jpg/ Tak byl wlozony wiec tak go wlozylem odpowietrznikiem do gory, jutro przejade sie i zobacze co i jak bo dopiero skonczylem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze. odpowietrznik ma być właśnie u góry. pamiętaj o DOBRYM odpowietrzeniu układu bo łatwo głowicę spier....ć.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nalalem plynu i odpowietrzylem i jest ok, na poczatku wystraszylem sie ze bd musial znowu rozebrac bo go gazowalem a temp. nie chciala isc, dopiero jak go solidnie odpowitrzylem to zaczal nabierac temp, odpowietrzalem 2 metodami, ta srubka i ze na zapalonym silniku odkrecam korek od chlodnicy i puszczam na maxa ogrzewanie. Termostat sie otworzyl, dolalem jeszcze plynu i juz jest ok. Nagrzewa sie ekspresowo 2-3km i polowa skali i trzyma. Tylko jeszcze mam dylemat co jest nie tak w tino z tym termostatem. Gorna rura goraca i twarda jak balon a dolna lodowata, nie mozliwe zeby chlodnica tak skutecznie schladzala plyn, tino tez odpowietrzalem i nie pomaga, w primerze jest gorny goracy a dolny ciut zimniejszy. Teraz w koncu jest cisnienie w wezach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz tylko sie to zdarzylo jak go gazowalem na postoju zeby sie otworzyl termostat, ale to trwalo chyba ze 20 min. na wysokich obrotach i dopiero poszedl, wtedy waz zrobil sie cieply. Ale ani razu wiecej nie zrobil sie cieply. Plyn jest, odpowietrzony uklad, cisnienie jest. Jutro go wyjme i sprawdze w jakich temp sie otwiera.

Edytowane przez Maciek90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Marian##Kwiatkowski

ale czy ten który masz działa normalnie czy otwiera się wcześniej?

bo jak działa dobrze to nic nie poprawisz.

z doświadczenia wiem, że przy wskazanej przez ciebie temperaturze 8 km to wcale nie jest dużo. Jeżeli termostat jest sprawny to w czasie pracy silnika będzie wyraźna różnica temperatury obudowy termostatu od strony silnika - będzie się wyraźnie rozgrzewać a obudową od strony chłodnicy, która długo jest zimna. Gdy silnik osiągnie temperaturę ok. 80 stopni termostat otworzy się i cała obudowa będzie gorąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...