Gość erhabe Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Witajcie W micrze k11 siedzi obecnie silnik 1.0 benzyna. Jest to totalna porażka Chce zmienic go na dynamicznego turbo diesla. Oryginalnie wystepowal z tego co wyczytalem 1.5D, zdecydowanie jest za słaby (18s 0-100km/h). Chce włożyć jakis ludzki silnik, 90-110KM. Poradzcie jaki silnik wybrać, czy z almery czy z primery, taki z ktorym bedzie najmniej problemów podczas montażu i kto sie zajmuje takimi przeróbkami najlepiej w woj. pomorskim lub kuj-pomorskim. Oczywiscie do tego trzeba dobrac hamulce oraz zawieszenie, od czego mozna zastosować ?? - To ma byc auto do normalnej jazdy, zaden tuning - dzieki z gory za rzeczowe odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wronek89 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Jak masz zbędne kilka tysi to swapa możesz robić Łączenie półosiek, zmiana mocowań, wiązka cała. A hamulce przypasują z almerki 1,6 sunnego 1,6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Z racji, że w Micrach siedział Francuski diesel polecam iść za ciosem i kupić rozbitą renówkę Clio albo coś takiego z silnikiem 1.5 dCi jedyny problem jest taki, że to nie wyobrażalne koszta. Sam silnik nie rozwiązuje sprawy. Potrzeba całej wiązki elektrycznej pompki paliwa skrzyni biegów półosiek nowych hamulców i cała masa przeróbek. Podsumowując jeżeli masz magika Heńka z własnym garażem koszt robocizny może i by się zmieścił w 2 tysiącach. Ale ! Koszt angola z silnikiem dCi albo rozbitka to koszt pewnie z 5 tysięcy( tak najbiedniej ) Teraz sobie odpowiedz czy jest sens pakować 7 kafli w auto czy nie lepiej sprzedać je dołożyć te 7 kafli i kupić sobie inne z silnikiem diesla. Ja od roku zbieram się na swapa ale średnio mi się to widzi dla tego zainwestowałem tylko w kompletny zawias koni komplecik rozpórek i udoskonalenia silniczka 1.3. Baj de łej kolego jeżeli brakuje mocy taniej wyjdzie cie zmiana silnika z 1.0 na 1.3 (koszt gołego silnika to ok 500zł) założysz sobie do tego sekwencje LPG i będziesz śmigał dynamicznie i tanio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość erhabe Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Zadna benzyna z gazem nie wchodzi w gre, m.in. przez problemy z tym zwiazane oraz mały zasieg. Wiem ze lepiej zmienic auto ale to nalezy do mojej siostry i tak sie jej podoba (zółta micra z odsuwanym calym dachem) ze nie chce slyszec o innym. Macie namiar do kogos kto sie specjalizuje w swapach w nissanach ? Głównie o to mi chodzi, potrzebuje kontaktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felson Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Z racji, że w Micrach siedział Francuski diesel polecam iść za ciosem i[...] Mała uwaga, w Micrach K11 był montowany diesel 1.5 z PSA a nie Renault. Co nie zmienia faktu, że wymiana pociągnie za sobą takie same przeróbki, koszty Cię zjedzą. Najprościej wsadzić 1.3 (lub 1.4 jeśli masz Micre z lat 2000-2002), będzie plug and play. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość erhabe Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Jeszcze raz podkreśle - nigdzie nie padło pytanie o koszty To nie jest swap za 100 czy 500 tys zł tylko za ok 10 Szukam tylko kontaktu do specjalisty od swapow w nissanach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.