meylo Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam.Mam problem z moją Maximą.Jak się rozgrzeje to zaczyna ją zamulać,strzela w wydech,prycha,prawie gaśnie.Dopiero jak przyduszę gaz do oporu to jedzie.Na zimnym bez problemu na gazie i na benzynie.Ma ktoś jakiś pomysł?Dzięki,pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Czy objawy są na benzynie i LPG, czy tylko na jednym paliwie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meylo Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Czy objawy są na benzynie i LPG, czy tylko na jednym paliwie? Objawy były na gazie i na benzynie i pomimo tego,że kilku mechaników rozłożyło ręce to dzisiaj pan w sklepie zapytał mnie jaka jest przerwa na świecach.Miałem ok. 1mm.Sklepałem na 0,7 i jest super!! Kolejny problem to wolne obroty na poziomie 500obr./min.Mało i zdarza mu się zgasnąć.I ma coś w rodzaju turbo dziury.Jakiś pomysł?Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Świece mogły być przyczyną, ale wydaje mi się, że mogły być długo niewymieniane. na Twoim miejscu podłączyłbym komputer i sprawdził parametry i sprawdziłbym linkę gazu - czy jest dobrze naciągnięta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ejaskulska Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Kolego, za zbyt niskie obroty odpowiada zasyfiona przepustnica lub przepływomierz. Wystarczy rozebrać (zdjąć filtr powietrza) i popsikać jakimś specyfikiem do czyszczenia, ja używam sprayu MOTUL do czyszczenia gaźników motocyklowych. Efekt natychmiastowy, ale przez jakiś czas licz się z podwyższonymi obrotami, dopóki się nie unormują. Ja taką procedurę wykonuję raz w roku. Poszukaj na Forum, bo jest na ten temat całkiem sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meylo Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Przepustnica i silniczek krokowy wyczyszczone.Obroty bez zmian.Może krokowy walnięty.Da się go sprawdzić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Przepustnica i silniczek krokowy wyczyszczone.Obroty bez zmian.Może krokowy walnięty.Da się go sprawdzić?? Zdejmij z niego kostkę , powinien wskoczyć na wyższe obroty. Możesz go wymontować , zalać na noc WD a potem olejem naoliwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.