Gość dzikjestdziki Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam pisze do właścicieli patrolów i prosze o pomoc. Postanowiłem podnieś swojego GR Y60, 3 dzwiowego o 2'' kupiłem zawieszenie. Położyłem sie no i autko odrazu dostało uroku z klapniętego naleśnika zrobiła sie fajna terenówa. Tylko mam jeden problem podczas jazdy powyżej 80km/h przy zwalanianiu gaz a mianowice gdy chce utrzymac predkosc na jednakowym poziomie. Słysze delikatny szargot z tyłu jak by coś drgało równiez dostrzegłem to podczas gdy przy predkości powyzej 80 wrzuce luz tez jest to słyszalne. Nie jest to tak dokuczliwe ale troche sie martwie zeby czegos nie zepsuc na własne zyczenie? Słyszałem od kumpla który ma patrola że jest to tylny wał. Chciałbym porady od szerszego grona znawców tematu. Czy moge tak jezdzic??? I nie martwic sie ze cos sie rozsypie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUREK MAV Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 może to być wał ale sprawdz to u miejscowego "magika"Z dalszą jazdą to musisz sam zdecydować na ile cię stac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzikjestdziki Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Tak zaden magik w mojej okolicy jak widzi taki sprzet to niewiem ja sie nie znam jedz tam i tam! Tacy fachowcy ale pominmy ten temt! Szkoda zdrowia. A kwestia czy mnie stac zalezy co sie ma rozsypac? I jak sie przed tym uchronic i czy jezdzac tak nie skróce żywotnosci wozu lub jekiegos podzespołu! Prosze o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Na forum były już poruszane tematy związane z liftem - kąt zejścia wału, obniżanie skrzyni, zmiana panhardtów itp. Poczytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUREK MAV Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 do 3" nie musisz nic zmieniać w napedach dortczy to K jak i L powyżej dopiero zaczynaja się schody... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rradian Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Witam, chce podnieść o 2`` mojego parcha (krótki). w takim razie rozumie ze zmieniam amory, sprężyny lub podkładkę daje pod sprężynę i to wszystko? czy coś jeszcze muszę zmieniać? Pozdr-Radian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sołtys Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Witam, chce podnieść o 2`` mojego parcha (krótki). w takim razie rozumie ze zmieniam amory, sprężyny lub podkładkę daje pod sprężynę i to wszystko? czy coś jeszcze muszę zmieniać? Radian zawsze jeszcze można dach dospawać i będzie wyższy Ps. Taki żarcik ... jak już wsadzasz wyższe springi i dłuższe amory to warto posprawdzać tuleje na drążkach. A po za tym to można także podnieść samą budę więc sposobów kilka albo zamontować większe koła i już jest wyżej (choć to się często wiąże z tymi modami wymienionymi wcześniej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Tak zaden magik w mojej okolicy jak widzi taki sprzet to niewiem ja sie nie znam jedz tam i tam! Tacy fachowcy ale pominmy ten temt! Szkoda zdrowia. A kwestia czy mnie stac zalezy co sie ma rozsypac? I jak sie przed tym uchronic i czy jezdzac tak nie skróce żywotnosci wozu lub jekiegos podzespołu! Prosze o pomoc. najprościej to założyć podkładki pod belke skrzyni (są gotowe na allegro) o ile było ok przed liftowaniem zawsze możesz jeszcze sprwadzic stan wału na wieloklinie i krzyżakach , jak jest luz to kasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.