Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nie mogę zatankować do pełna :(

Gość maciek001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość maciek001

Witajcie,

Tuż po zakupie Primery zacząłem szukac porzadnego gaziarza, który wstawi mi zgodnie ze sztuka instalację. Wbrew pozorom nie było łatwo bo chcieli mi wstawić to co sami proponowali a nie ja im sugerowałem. Nie znam się na rzeczy ale z wypiekami na twarzy czytam to forum :). Tak więc broniłem się bardzo przed wtryskiwaczami Valteka, które 3 gaziarzy mi chciało wpakować. Znalazłem jednego fachowca który wstawił mi Hana czy jakos tak. Podobno najlepsze, najprecyjniejsze etc. Na gazie przejechałem do tej pory tylko ok 1000 km, naprawdę nie widzę róznicy w osiągach. Spalanie na trasie przy średnio spokojnej jeżdzie wyszło mi ok 11,5 l na 100 km (kombi 140 KM automat). Mam założony zbiornik 59 l, tak więc z prostego rachunku wynika, że gazu powinno wejść ok 47 l. Jaki przezyłem szok jadąc autem jak mi po 320 km od zataknowania przełączyło na benzynę. Wystraszyłem sie gdyz stwierdziłem, że samochód musiał spalić prawie 15 l/100 km. Z wyjącym niemowlalkiem podjechałem na stację i zacząłem tankować. Jak się okazało weszło do pełna tylko ok 36 l. gazu. Pojezdziłem trochę znowu tankowanie i ta sama historia. Dlaczego nie mogę zatankowac 80% pojemności zbiornika? powinno wejśc ok 48 a wchodzi ok 36, dlaczego tak się dzieje? Dzwoniłem do gaziarza a On mi odparła, że trzeba coś podgiąć, nie wiem czy to normalne, że w nowym zbiorniku trzeba już grzebać. Pomyślałem tez sobie, że może w zbiorniku zostaje kilkanaście litrów gazu, którego samochód z jakichś względów nie jest pobrać. Jednak nie wiem jak to sprawdzić? Popełniłem bład po przy pierwszym tankowaniu gaziarz zatankował kilka litrów, potem podjechałem sam i wlałem benzynę i LPG jednak nie zapamietałem ile weszło gazu, czy było to więcej niz te magiczne 36 l.