arkady30 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) Oki Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez arkady30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Kolego, zapytaj u X-Trailowców; to dział od primery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PabloW2424 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Mam p11 2000r 1,8 benzyna problem jest tego typu ze od jakiegoś tygodnia mam nie równe obroty silnika i to na niskich jak i na wysokich obrotach, kontrolki nic mi nie sygnalizują aby było coś nie tak.Wymieniłem świece i czujnik temperatury silnika jak także mechanik czyścił przewody od śniedzi i sprawdzał czy niema przebicia na przewodach. Po podłączeniu do komputera wyskakuje błąd "wypadanie zapłonów". Macie jakieś rady bo problem dalej występuje?? Witam. Przerabiałem ten temat w swojej Primerze P11.144 1.8. Odpowiedz jest jedna: wymiana łańcucha rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan1993 Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Witam. Jest to moj pierwszy post więc witam wszystkich. Moj problem to standardowy z obrotami.Tzn, po wcisnieciu sprzęgła obroty spadają poniżej 500 a potem wskakują na 750. Na postoju gdy wyłącze wszystkie odbiorniki prądu obroty spadają na 450 -500 i tam zostaja. Gdy włącze nawiew obroty wskakuja na 750. Ładowanie bez obciążenia 14.1 z obciązeniem pełnym ( włączone co się da) 13.2 . Do tej pory wymieniłem: Alternator na regenerowany Czujnik temperatury cieczy. Kable zaplonowe Świece Sonda lambda (nowa) Akumulator (nowy ) centra futura 55 ah Żaden mechanik (elektromechanik) nie może stwierdzić czemu obroty spadają po wyłączeniu wszystkich odbiorników. Sprawdzali połączenia masy ( wszystkie zostały oczyszczone i poprawione) Męcze sie z tym już kilka dobrych mieśięcy. Proszę pomoc. Autko ma przejechane 320 tyś km. Nigdy nie widział lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2017 Witam. Jest to moj pierwszy post więc witam wszystkich. Moj problem to standardowy z obrotami.Tzn, po wcisnieciu sprzęgła obroty spadają poniżej 500 a potem wskakują na 750. Na postoju gdy wyłącze wszystkie odbiorniki prądu obroty spadają na 450 -500 i tam zostaja. Gdy włącze nawiew obroty wskakuja na 750. Ładowanie bez obciążenia 14.1 z obciązeniem pełnym ( włączone co się da) 13.2 . Do tej pory wymieniłem: Alternator na regenerowany Czujnik temperatury cieczy. Kable zaplonowe Świece Sonda lambda (nowa) Akumulator (nowy ) centra futura 55 ah Żaden mechanik (elektromechanik) nie może stwierdzić czemu obroty spadają po wyłączeniu wszystkich odbiorników. Sprawdzali połączenia masy ( wszystkie zostały oczyszczone i poprawione) Męcze sie z tym już kilka dobrych mieśięcy. Proszę pomoc. Autko ma przejechane 320 tyś km. Nigdy nie widział lpg. Post przeniesiony z ZTS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan1993 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Na kompie nie ma zadnych błedów. Wysłane z mojego SM-T560 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiug23 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zacznij od czyszczenia przepustnicy. Poczytaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86633-n16-regulacja-przepustnicy-na-opak-oraz-tps/, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.