Gość marson86 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 czesc ludziska mam mega problem z moją almerą, kupiłem ją 3 miesiące temu i wszystko było niby ok. Teraz jak ją uzytkuje zauważam ze coraz bardziej słabnie przyspieszenie. Nie wiem co jest grane, samochód bardzo szybko wkręca się na obroty 3-4 tys. i dosłownie nie jedzie ! Jest strasznie powolny. Przykładowo mam 3,5 tys na dwójce a predkośc nie całe 40 km/h...Jak na silnik 1,8 i 114 kucyków to powinien ładnie smigac. W ogole na pierwszych biegach jakaś ciezko go rozbujać, wprawdzie wazy te 1200kg ale bez przesady, jeżdze praktycznie sam. Jakby miał wiecej ludzi na pokładzie = plus bagaze to katastrofa czuje by była...Dodam również że zalałem wachy za 50 zł i zrobiłem nie całe 100 km. Czyli spalanie tez mi wzrosło. Sprzęgło sprawdzałem osobiście bo wiem jak się objawia do wymiany. Tutaj żadnej mowy nei ma o ślizganiu sie. Pomóżcie. Almera 1,8 2001 przebieg 140 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdS Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Sprawdzałeś hamulce? Zaciski to słaby punkt almerek, a trzymające hamulce pasują do opisanych przez Ciebie objawów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marson86 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 hamulce nie trzymają. a może ktoś miał tak że jak jadę na 5, licznik oscyluje w granicach 60-70 km/h i wciskam gaz do podłogi to auto praktycznie nie reaguje...dopiero po jakiś 3-4 s zaczyna się bardzo mułowato rozpędzac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Przykładowo mam 3,5 tys na dwójce a predkośc nie całe 40 km/h. Sprzęgło sprawdzałem osobiście bo wiem jak się objawia do wymiany. Tutaj żadnej mowy nei ma o ślizganiu sie. jedno z drugim się wyklucza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Może masz banana w tłumiku. Kiedy wymieniałeś filtr powietrza i jakie masz napięcie na przepływce. Jeśli masz sprzęgło i hamulce sprawne to szukałbym dalej w układzie paliwowo-powietrznym Aha stare motory 1,8 lubiły żłopać olej Zobacz czy miarka nie jest sucha Może to zamulenie to efekt wadliwych pierścieni bo 114 kuców pognało po kompresję w las Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marson86 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 (edytowane) wszystkei filtry wymieniłem zaraz po zakupie. Nie bierze oleju. Byłem u mechaniora i zalecił abym własnie wymienił ten przepływomierz. Tylko teraz pytanie bo ja mam chyba od nowości wsadzony ten z koncówka 094, ten z termistatorem. A widze ze z koncówką 005 sa tańsze, czy mogę kupić taką ? polećcie jakiś sprawdzony sklep internetowy, ten może być ? http://przeplywomierze.istore.pl/pl,product,1364364,przeplywomierz,powietrza,0280218005,nissan,almera,nissan,almera,tino,nissan,primera.html http://przeplywomierze.istore.pl/pl,product,1364359,przeplywomierz,powietrza,0,280,218,005,0986280232,0,986,280,232,22680,7j600,22680,36550.html ? dzwoniłem do dealerów nissana w wawie chyba 3 i kazdy spiewał że z koncówką 094 ksoztuje 1700 pln...porazka Edytowane 7 Lutego 2011 przez marson86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekZM Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Zadzwoń do InterCarsu tam kupisz Boscha ten z koncowka 094 za 900 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marson86 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 no kurde 900 to tez duzo. Jak tu z innymi koncówkami można kupić za 200-300zł to mam przepłacać ?ktoś może wymieniał przepływomierze z 094 na 005 ? są jakies problemy ? i tak czytam posty i piszecie również ze jakaś adaptacja przepływki musi byc zrobiona? zwykły laik samochodowy jest w stanie to zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mind Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Zrób diagnostykę na na kompie. Powinno wyjść co jest nie tak z samochodem. Potrzeba tu niestety kumatego elektromechanika samochodowego, żeby stwierdził co nie tak. Na ślepo nic nie wymieniaj, bo pół samochodu wymienisz i nie naprawisz. Według mnie prawdopodobne przyczyny słabego samochodu mogą być następujące: 1. Przepływomierz. 2. Zapchany katalizator 3. Uszkodzony EGR 4. "Kończący się" rozrząd 5. Zajechany motor (to, że nie bierze oleju nie znaczy że nie jest dojechany) - trzeba pomierzyć kompresję. Przepływomierz można spróbować czyścić takim preparatem do czyszczenia przepustnic i gaźników - ale to na własne ryzyko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość logis Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 no kurde 900 to tez duzo. Jak tu z innymi koncówkami można kupić za 200-300zł to mam przepłacać ?ktoś może wymieniał przepływomierze z 094 na 005 ? są jakies problemy ? i tak czytam posty i piszecie również ze jakaś adaptacja przepływki musi byc zrobiona? zwykły laik samochodowy jest w stanie to zrobić ? Poszukaj jest napisane jak przerobić 005 na 094 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedzikooo Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 a moze rozrząd ? tylko ze łancuch rozciągal sie w modelach z silinkiem 1.5 Ty masz 1.8-one natomiast brały olej a 1.5 nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymeek Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Mialem praktycznie to samo, tyle, ze nie spalal mi chyba az tyle paliwa. Almerka zaczela mi mulic sie niesamowicie, a predkosc maksymalna to 80-90/h. Z tym, ze ja jezdze na gazie i nie zauwazylem jego wiekszego zuzycia, aczkolwiek benzyny mi spalal duzo (nigdy nie jezdze na benzynie, wiec jak chcialem przedmuchac wtryski po dodaniu specjalnego preparatu spalanie wyszlo mi jakies 10 l/100km) Co zrobilem - najpierw wymienilem sonde lambda (bo tansza). Niestety to nie pomoglo. Potem wymienilem przeplywomierz. To pomoglo. Samochod teraz jest jak maly diabelek krecacy sie do 6,5 tys obrotow i chce jeszcze. Dodam, ze od samego poczatku autko bylo jakies mulowate. teraz tego nie ma. Mialem szczescie, ze moj przeplywomierz byl tym tanszym modelem. Sprawdz dokladnie numery, na allegro mozna kupic taniej. Stary probowalem czyscic samemu preparatami, nic nie pomoglo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cronos Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Miałem identyczne objawy, ale w innym samochodzie. Obroty wysokie, a przyspieszenie nieadekwatne do nich. Winny był rozpadnięty katalizator, który przyblokował wydech. Problem z przyspieszaniem miał miejsce głównie na rozgrzanym silniku, gdy kawałki katalizatora rogrzewając się pęcznieją i blokują w znacznym stopniu wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafff1000 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Witam. Mam identyczny problem z Almerka(n16 1.8 2005 r.), którą przyjąłem do serwisu. wymieniłem swiece, przepływomierz i zresetowałem komp....nic...brak mocy (cewki pojedyncze dobre) wymyłem przepustnice...oczywiscie tez nic...oprócz kłopotów z biegiem jałowym ale powoli się uczy(adaptacja) katalizator wycięty już wcześniej, lambdy niby chodzą (komp tak twierdzi) na piechotkę ich jeszcze nie sprawdzałem. Pewnie zaślepię jeszcze egr. Zastanawiam się , czy jest sens pomiaru ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej..to trochę kłopotliwie (chociaż przejściówkę do manometru niby już wymyśliłem) bo jak zdjąłem przewód paliwowy...to przeładowanie benzyną było żałosne...a MPI powinien mieć pewnie ze 3 bary ..no najmarniej chyba z 2.5 bara jak już się odstoi. Tak mi się wydaje. ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Witam. Mam identyczny problem z Almerka(n16 1.8 2005 r.), którą przyjąłem do serwisu. katalizator wycięty już wcześniej, lambdy niby chodzą (komp tak twierdzi) na piechotkę ich jeszcze nie sprawdzałem. jak są dwie lambdy, a ty wyciąłeś kata, to jak chcesz, żeby to wszystko dobrze pracowało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karolsar Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 a może kolego masz mało oleju w silniku bo jak mam za mało to też pełnej mocy nie uzyska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 a może kolego masz mało oleju w silniku bo jak mam za mało to też pełnej mocy nie uzyska jakim cudem silnik ogranicza moc przy niskim stanie oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karolsar Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Ponieważ jak nie ma oleju to wszystko ciężej zaczyna chodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 24 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2011 Ponieważ jak nie ma oleju to wszystko ciężej zaczyna chodzić :lol: jakby było tak mało oleju, że silnik miałby dodatkowe opory, to w ciągu kilku- kilkunastu minut by się zatarł. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.