Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Terrano 2.7 TDi kopcenie i przerywanie


Gość JM87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Auć.... hugh myslem że to turbo albo masz przedmuch z cylindrów na komore korbową i wali ci z odmy. Ty masz pompę sterowana podciśnieniem z turbo? tak jak jest w 2,7? bo jak padło turbo to nie chce się wkręcać bo niema ciśnienia i wali olejem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

upsio, się mnie wydawało że masz turbo, no nic, jedyne co mi przychodzi do głowy to tylko odma i (albo pompa wtryskowa) Mi robili pompę na broniszach za 750 wyjęcie, regeneracja i włożenie na priv wyśle ci tel do nich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę za drogo jak dla mnie bo jak pompa będzie wymagała naprawy albo wymiany to raczej pójdzie z całym silnikiem ... na mocniejszy właśnie na td27t ale gówno można kupić od 2 lat szukam czegoś sensownego, ciągle te same oferty, a taki "super stan igła" z niemieć lub anglika co leży na placu i mam 14dni jak dobrze pójdzie na sprawdzenie to dziękuję.

 

samo 750 ogolenie nie wydaje się być wygórowaną kwotą.

 

mam kilka podejrzeń będę po kolei sprawdzał

 

tak trochę miałem przeczucie że to nie może być nic poważnego, bo nie zauważyłem wcześniej żadnych objawów agonii pompy.

problem rozwiązany, ssał powietrze popękanym wężykiem przed filtrem paliwa,

metoda diagnostyczna - pomysł dzięki koledze z forum 4x4

http://www.youtube.com/watch?v=gk3MT0FBr7k&feature=relmfu

 

jedynie muszę wymienić teraz uszczelkę pod kopułką termostatu bo i ja wydmuchało przy 5000rpm - tak bylem ciekawy czy coś odpadnie :)

Edytowane przez hugh_h
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam.

Zadam pytanie tutaj.

Zakupiłem sobie taki filterek jak na zdjęciu poniżej (zdjęcie zapożyczone z forum) :)

Czy ten filtr musi być wypełniony ropą? Po uruchomieniu silnika, paliwa prawie nie ma w filtrze a silnik pracuje normalnie. Po wyłączeniu silnika filtr wypełnia się paliwem. Czy wszystko w porządku?

 

 

 

obraz011800x600.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam 2,7tdi pompa Bosch jest filterek taka siatka w srubie mam pytanie jak bym daL jeszcze taki maly filerek za glownym nie zmniejsze cisnienie doplywu paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem sobie tak przeźroczysty filterek żeby widzieć co się dzieje z ropą. Żadnych skutków ubocznych nie zauważyłem.

No ale pewnie w jakimś niewielkim stopniu ciśnienie paliwa zostało zmniejszone:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze jak dobry filt paliwa i wpore wymieniany nie ma co sie zabrudzic u mnie sitko bylo czyste auto ma 150 tys mysle ze odnowosci nikt niegrzebal najwyzej wymienie filr paiwa na orginal nisan bo kupilem taki, wczesniej mialem mana filter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dzisiaj w nabytym niedawno Terrano 2,7TD 180tys.km dobrałem się do filtrów paliwa. PP857(Filtron) był bardzo brudny. Na dodatek był tak mocno wkręcony, że musiałem zdemontować całość. No stole warsztatowym przy użyciu imadła i sporej siły udało się wykręcić.

Ten siatkowy przy pompie też miał pewną ilość tzw. syfu. Pędzelek+ benzyna ekstrakcyjna to idealny sposób na te zanieczyszczenia.

Odnośnie dostępu do tego małego filtra to wymagany jest:

-klucz nasadowy 17mm na długiej przedłużce

-długie delikatne! szczypczyki lub penseta

-cienki drucik miedziany zagięty w haczyk.

I to wszystko. Nie trzeba niczego demontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, zima nadciąga ... zaraz zaczną się depresatory, filtry, brak mocy, kopcenia ... jak ja Wam zazdroszczę  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe

Poprzednią zimę przejeździłem Meganką 1,9D bez żadnych dodatków i problemów nie było :)

Teraz ryzykować nie będę, jaki depresator polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam, nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj :)

Otóż posiadam Tyrrano 2002 rok 2.7 tdi i ostatnio pojawił się problem że przy 1500-2000 obr silnik przerywa i brakuje mu mocy. Wymieniłem filtr paliwa lecz nic to nie dało. Za co się teraz zabrać ? Turbo czy wtryski ?

Edytowane przez Stoper23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...