hugh_h Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 no niestety sitko w moje nie występuje co mnie dość martwi bo jest to tak http://www.youtube.com/watch?v=bww7Yz3kMF4&feature=youtu.be Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandor Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Auć.... hugh myslem że to turbo albo masz przedmuch z cylindrów na komore korbową i wali ci z odmy. Ty masz pompę sterowana podciśnieniem z turbo? tak jak jest w 2,7? bo jak padło turbo to nie chce się wkręcać bo niema ciśnienia i wali olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 ta turbo ... pompa jest mechaniczna bez turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandor Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 upsio, się mnie wydawało że masz turbo, no nic, jedyne co mi przychodzi do głowy to tylko odma i (albo pompa wtryskowa) Mi robili pompę na broniszach za 750 wyjęcie, regeneracja i włożenie na priv wyśle ci tel do nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 (edytowane) trochę za drogo jak dla mnie bo jak pompa będzie wymagała naprawy albo wymiany to raczej pójdzie z całym silnikiem ... na mocniejszy właśnie na td27t ale gówno można kupić od 2 lat szukam czegoś sensownego, ciągle te same oferty, a taki "super stan igła" z niemieć lub anglika co leży na placu i mam 14dni jak dobrze pójdzie na sprawdzenie to dziękuję. samo 750 ogolenie nie wydaje się być wygórowaną kwotą. mam kilka podejrzeń będę po kolei sprawdzał tak trochę miałem przeczucie że to nie może być nic poważnego, bo nie zauważyłem wcześniej żadnych objawów agonii pompy. problem rozwiązany, ssał powietrze popękanym wężykiem przed filtrem paliwa, metoda diagnostyczna - pomysł dzięki koledze z forum 4x4 http://www.youtube.com/watch?v=gk3MT0FBr7k&feature=relmfu jedynie muszę wymienić teraz uszczelkę pod kopułką termostatu bo i ja wydmuchało przy 5000rpm - tak bylem ciekawy czy coś odpadnie Edytowane 23 Września 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Witam. Zadam pytanie tutaj. Zakupiłem sobie taki filterek jak na zdjęciu poniżej (zdjęcie zapożyczone z forum) Czy ten filtr musi być wypełniony ropą? Po uruchomieniu silnika, paliwa prawie nie ma w filtrze a silnik pracuje normalnie. Po wyłączeniu silnika filtr wypełnia się paliwem. Czy wszystko w porządku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ara502 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Witam, Przepraszam kraqsek za plagiat fotki u paru osób to widziałem ale u mnie tego niema. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawa1987 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 No ja w swojim tdi też tego nie mam. Ale co do sitak to miałem w pompie, wiec nie prawdą jest, że silnik 2,7 tdi nie posiada tego sitka. Ale jest doś głęboko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek34 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 koledzy mam 2,7tdi pompa Bosch jest filterek taka siatka w srubie mam pytanie jak bym daL jeszcze taki maly filerek za glownym nie zmniejsze cisnienie doplywu paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys1001 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Ja założyłem sobie tak przeźroczysty filterek żeby widzieć co się dzieje z ropą. Żadnych skutków ubocznych nie zauważyłem. No ale pewnie w jakimś niewielkim stopniu ciśnienie paliwa zostało zmniejszone:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek34 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 mysle ze jak dobry filt paliwa i wpore wymieniany nie ma co sie zabrudzic u mnie sitko bylo czyste auto ma 150 tys mysle ze odnowosci nikt niegrzebal najwyzej wymienie filr paiwa na orginal nisan bo kupilem taki, wczesniej mialem mana filter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faza750 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Dzisiaj w nabytym niedawno Terrano 2,7TD 180tys.km dobrałem się do filtrów paliwa. PP857(Filtron) był bardzo brudny. Na dodatek był tak mocno wkręcony, że musiałem zdemontować całość. No stole warsztatowym przy użyciu imadła i sporej siły udało się wykręcić. Ten siatkowy przy pompie też miał pewną ilość tzw. syfu. Pędzelek+ benzyna ekstrakcyjna to idealny sposób na te zanieczyszczenia. Odnośnie dostępu do tego małego filtra to wymagany jest: -klucz nasadowy 17mm na długiej przedłużce -długie delikatne! szczypczyki lub penseta -cienki drucik miedziany zagięty w haczyk. I to wszystko. Nie trzeba niczego demontować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 No, zima nadciąga ... zaraz zaczną się depresatory, filtry, brak mocy, kopcenia ... jak ja Wam zazdroszczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 hehe Poprzednią zimę przejeździłem Meganką 1,9D bez żadnych dodatków i problemów nie było Teraz ryzykować nie będę, jaki depresator polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stoper23 Opublikowano 15 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2017 (edytowane) Witam, nie chcę zakładać nowego tematu więc napiszę tutaj Otóż posiadam Tyrrano 2002 rok 2.7 tdi i ostatnio pojawił się problem że przy 1500-2000 obr silnik przerywa i brakuje mu mocy. Wymieniłem filtr paliwa lecz nic to nie dało. Za co się teraz zabrać ? Turbo czy wtryski ? Edytowane 15 Października 2017 przez Stoper23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 (edytowane) Jakie bledy pokazuje? Edytowane 16 Października 2017 przez NOmaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 16 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2017 Test z bańką czystego paliwa bezpośrednio do pompy wykluczy magistrale paliwową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.