Gość Kolpak Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Witam, Od jakiegoś czasu mam mały problem w 350Z. Jadę "równo" np. 100 km/h, dodaję dość intensywnie gazu i w tym momencie zamiast szybkiego wzrostu obrotów oraz prędkości, obroty na ok 1 sekundę wzrastają, po czym coś je dusi i opadają w dół o jakieś 500 obrotów. Dopiero od tego poziomu zaczynają się normalnie zbierać w górę. Ma ktoś jakiś pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Witam, Od jakiegoś czasu mam mały problem w 350Z. Jadę "równo" np. 100 km/h, dodaję dość intensywnie gazu i w tym momencie zamiast szybkiego wzrostu obrotów oraz prędkości, obroty na ok 1 sekundę wzrastają, po czym coś je dusi i opadają w dół o jakieś 500 obrotów. Dopiero od tego poziomu zaczynają się normalnie zbierać w górę. Ma ktoś jakiś pomysł ? mam coś podobnego ale zauważyłem, że zależy to od konkretnych obrotów u mnie. Konkretnie to mam takie zachowanie przy 1800 obrotów. Diagnoza na komputerze była taka, że najprawdopodobniej to wypalony katalizator. Właśnie szukam zamienników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nielegalnyx Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 sprzeglo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kolpak Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 Ze sprzęgłem nie widzę związku, natomiast katalizator całkiem możliwe, choć u mnie nie ma zależności od obrotów. Też właśnie muszę na komp podjechać, tylko ciągle brak czasu ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Nissan350Z Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Witam, Od jakiegoś czasu mam mały problem w 350Z. Jadę "równo" np. 100 km/h, dodaję dość intensywnie gazu i w tym momencie zamiast szybkiego wzrostu obrotów oraz prędkości, obroty na ok 1 sekundę wzrastają, po czym coś je dusi i opadają w dół o jakieś 500 obrotów. Dopiero od tego poziomu zaczynają się normalnie zbierać w górę. Ma ktoś jakiś pomysł ? Ja też tak myślę że jednak są to znaki psucia się sprzęgła. Napisz co dokładnie to było - jak już usuniesz problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kolpak Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Witam, Mieliście rację...sprzęgło! Niestety dowiedziałem się o tym 300 km od domu Pedał wpadł i już nie wyszedł, bo rozleciało się łożysko.. Wymieniłem kpl. sprzęgło (z wymianą ok 2500 zł w oryginale !!) i problem z obrotami się skończył. Do tego sprzęgło zaczęło być normalnej twardości, bo wcześniej odkąd kupiłem samochód (29 tys. km) sprzęgło było bardzo twarde i myślałem, że tak ten typ ma. Teraz samochód ma 46 tys. km..widocznie poprzedni właściciel przyszalał Jeżeli macie podobny problem i sprawa się pogłębia, to nie ma na co czekać, bo jak się rozleci to robią się większe koszta. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michalllo Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Sorki ale przy 46 tysiącach rozleciało się łożysko ?? To jak miałem Uno wytrzymało mi 120 tyś !! Nie za bardzo widzę związek z przyszaleniem do łożyska oporowego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kolpak Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Sorki ale przy 46 tysiącach rozleciało się łożysko ?? To jak miałem Uno wytrzymało mi 120 tyś !! Nie za bardzo widzę związek z przyszaleniem do łożyska oporowego ? Co więc sugerujesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CZAJNIK Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 że masz licznik przekręcony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kloocek Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 witam. tez mam teraz problem ze sprzęgłem i nie chciałem zakładać nowego tematu wiec tutaj się zapytam. jak wymienialiście sprzęgło to przy jakim przebiegu ? bo mi sprzęgło rozleciało się przy 60 000 km. dodam ze autko z usa bez szpery (teraz już założyłem szpere) po drugie: jakie sprzęgło zakładaliście ? serie czy coś innego ? ja znalazłem w usa sprzęgło razem z lżejszym kołem zamachowym i zastanawiam się czy ściągać to do polski. oto przykładowy link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-OE-SPEC-CLUTCH-KIT-CHROMOLY-FLYWHEEL-350Z-G35-VQ35DE-/120713636569?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3A350Z|Make%3ANissan&hash=item1c1b17ead9 z góry dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.