Gość Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Witam! Planuję zakup do Primery P11.144 1.8 2000r. nowych opon letnich. Obecnie auto stoi na: przód: 195/65/15 M+S Radial, data produkcji: 0508 tył: 195/65/15 letnie Radial, data produkcji: 2400 W związku z tym, że obecne tylne opony pójdą na śmietnik, to czy zostawić przednie wielosezonowe i dokupić 2-ie nowe letnie i dać na tył, a przód zostawić bez zmian ? Czy lepiej będzie kupić 4 nowe letnie, a dokupić tylko 2 zimowe żeby były do pary z tymi które są obecnie na przodzie ? Przepraszam jeśli zbyt zawile napisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 letnie to letnie, zimowe to zimowe, a wielosezonowe to jakoś mnie nei przekonuję ale to tylko moje zdanie ja bym brał nowe letnie a na zime tylko dwie, zawsze tedy jeździ się wolniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PIOTR WÓJTOWICZ Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Też jestem tego zdanie że lepiej będzie jak kupisz 4 letnie oponki,a do zimy zdążysz dokupić dwie zimówki do tych co już masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtas1980 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Rozmiar opon w Twoim aucie to 185/65R15 195/60R15 Z oponami nie kombinuj kup dobre opony. Na lato polecam Barum sa tanie i wystarczajaco dobre.(auto nie ma duzej mocy) na zimę polecam Kleber,Michelin,Fulda,Goodyear. Nie polecam Dębicy(ślizgawica)i wynalazków typu Hankook i innych hińskich wynalazków. Opona to jedyny element łączący auto z jezdnią i tu nie wolno oszczędzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Opona to jedyny element łączący auto z jezdnią i tu nie wolno oszczędzać no własnie czyli zakupiłbym lepsze niż kolega poleca, w necie są tańsze i tylko założenie zostaje, ale cena rekompensuje to wszystko, moc nie ma znaczenia, znaczenie ma prędkość z jaką się jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Z oponami nie kombinuj kup dobre opony. Na lato polecam Barum sa tanie i wystarczajaco dobre. na zimę polecam Kleber,Michelin,Fulda,Goodyear. Nie polecam Dębicy(ślizgawica)i wynalazków typu Hankook i innych hińskich wynalazków. Racja - kup 4 letnie. Barum są tanie - to ich największa zaleta - jednak co najwyżej przeciętne pod względem jakości (Bravuris 1 - słabe - miałem i nigdy więcej) Hankook - nie jest chiński - i są to niezłe opony. Kupuj teraz lub początek marca - wtym roku ceny opon będą wyższe - podrożał kauczuk wykorzystywany do ich produkcji. Warto sie zainteresować Uniroyallem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 wielo sezonowe to chodzi o cało roczne i jak się dopytałem to bieżnik jest letni a skład gumy zimowy wiec nie nadają się ani nato ani na to jeżdziłem na takich modne są w US i jak tylko popada to są gigantyczne korki dlatego że są sliskie na mokrym ,,,, co do kapci na zime to ja jestem zadowolony z bieżnikowanego EQUIPa dałem 200 zł za podjechanie do wulkaniarza i wyjechałem na zimowych ,,,dostaje nowy bieżnik głęboki z 24m-s gwarancją wybierają elegancko na ciepłym asfalcie auto jest przyklejone do drogi ,,,, ale jak inwestujesz w nowe to inna bajka ,,a unirojal ponoć rain sport czy jakoś tak że swietne na deszcz ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 13 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2011 Oznaczenie M+S nie zawsze oznacza opony wielosezonowe, często są to opony zimowe, także upewnij się. Jeżeli jeździsz mało i najczęściej w mieście to ja bym pozostawił wielosezonowe i dokupił 2 nowe letnie. Zwłaszcza, że nowoczesne opony wielosezonowe z wyższej półki stają się coraz bardziej uniwersalne (chociaż na pewno nie będą tak dobre latem czy zimą jak opony dedykowane). Jeżeli jeździsz dużo i szybko to zdecydowanie 4 nówki. Polecam Savę, w wielu testach wygrywają z oponami klasy premium a cenowo klasa budżetowa. Sam od początku na takich jeżdżę i zero problemów, polecam! wielo sezonowe to chodzi o cało roczne i jak się dopytałem to bieżnik jest letni a skład gumy zimowy wiec nie nadają się ani nato ani na to jeżdziłem na takich modne są w US i jak tylko popada to są gigantyczne korki dlatego że są sliskie na mokrym ,,,, co do kapci na zime to ja jestem zadowolony z bieżnikowanego EQUIPa dałem 200 zł za podjechanie do wulkaniarza i wyjechałem na zimowych ,,,dostaje nowy bieżnik głęboki z 24m-s gwarancją wybierają elegancko na ciepłym asfalcie auto jest przyklejone do drogi ,,,, ale jak inwestujesz w nowe to inna bajka ,,a unirojal ponoć rain sport czy jakoś tak że swietne na deszcz ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 (edytowane) Czy na pewno będą pasować do mojej Primery opony 185/65 R15, bo w instrukcji napisane jest 195/60 R15, a nie chciałbym żeby obcierały lub spalanie poszło w góre ? Póki co namierzyłem Uniroyale RainExpert 195/60, ale jeszcze czekam na odpowiedzi dotyczących tego mniejszego rozmiaru ogumienia.7 Uniroyal Edytowane 14 Lutego 2011 przez Gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 będzie pasować. ja mam zimę 185/65r15 a lato 195/60r15 i tak jest dobrze, nic nie obciera itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 No dobra to skoro mogę do Primery 1.8 założyć na lato opony 185/65/15 to w takim razie pytanie: Barum Brillantis 2 czy też może te: Uniroyal RainExpert Nie jeżdzę szybko, a zależy mi na bezpieczeństwie i niezbyt dużym spalaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Te Uniroyale dostały notę "szczególnie zalecane" w teście ADAC 2010. Także nawet się nie zastanawiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 ja bym wybrał Uniroyale. Miałem inny model uniroyal i pięknie odprowadzały wode. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieraś Opublikowano 12 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2013 Ktos ma doswiadczenie z VREDESTEIN QUATRAC wielosezon? Generalnie kierowca jezdzacy spokojnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoneface Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 (edytowane) Ja polecam uniroyale rain expert, mam wlaśnie takie na lato i faktycznie jak popada deszczyk to pokazują swoją przewagę nad pozostałymi, a jak jest sucho też pięknie się kleją do asfaltu Edytowane 13 Września 2013 przez stoneface Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.