Gość tomala Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 witam wszystkich-mam pytanko , czy zużyty przegub (p11) może mieć wpływ na ściąganie podczas przyspieszania (w moim przypadku w lewo)dodam że wymieniłem już wszystkie możliwe tuleje i sworznie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilrenice1984 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Pzegub raczej nie.Chyba ze strzela na zakretach to kfalifikuje sie do wymiany.Sprawc czy kolo ma luzy na boki.Opisz dokładnie czy szarpie na boki kierownica lub czy przy przyspieszaniu auto podskakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomala Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 nic takiego co napisałeś się nie dzieje prócz pstrykającego przegubu który jest oczywiście do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Jak ściaga tylko przy przyspieszaniu obstawiam luzy w zawieszeniu lub coś słabo dokręcone. Sprawdź czy łapa od dolnego wahacza jest dobrze dokręcona , łom w dłoń i szukasz luzów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomala Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 nie tylko jak zdejmę nogę z gazu ściąga w prawo, byłem na szarpakach luzu nie stwierdzono , można oszaleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Pojedź na stację diagnostyczną i sprawdź zbieżność. Może jak trafisz na faceta w porządku to nie zapłacisz więcej niż 5zł. Dobrze byłoby sprawdzić całą geometrię ale to już duże koszty. Dodam że ja ustawiałem u siebie zbieżność już kilka razy w różnych warsztatach i auto prowadziło się zupełnie inaczej po każdym z tych ustawień. Ciężko trafić na kogoś kto umie prawidłowo ustawić zbieżność. Aha,na stacji diagnostycznej są urządzenia najazdowe i niezbyt dokładnie można na nich ustawić zbieżność - lepiej tylko sprawdzić a ustawiać gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 nie tylko jak zdejmę nogę z gazu ściąga w prawo, byłem na szarpakach luzu nie stwierdzono , można oszaleć. Stacje diagnostyczne można sobie podarować , rzadko kiedy mają rację . Łom i pod auto i sam szukasz luzów chyba że masz sprawdzonego mechanika . Według mnie coś zmienia geometrie czy występuje jakieś puknięcie między hamowaniem a przyspieszaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
z2maciek Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Ciężko trafić na kogoś kto umie prawidłowo ustawić zbieżność. Całkowicie się zgadzam. Dlatego polecam ustawienie zbieżności samemu - metodą na "żyłkę". Przy starannym wykonaniu 100 % dokładna. Dokładne opisy jak się to robi łatwo znaleźć w necie. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rys64 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 A może sprawdź sobie ciśnienie w oponach? Możliwe że masz mniejsze w przednim lewym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomala Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 dzięki za podpowiedzi , jestem umówiony pod koniec lutego u znajomego mechanika który ma przyrządy co zakłada się na koła i wtedy zobaczymy , oczywiście dam znać jak poszło a co do stukania podczas ruszania czy hamowania nic takiego nie zauważyłem na ścieżce diagnostycznej zbieżność pokazało że jest ok. i ciśnienie w oponach również w porządku , najgorsze jest to że żaden z mechaników nie spotkał się z podobnym przypadkiem chyba że były powybijane tuleje a ja powymieniałem wszystkie możliwe więc trochę to dziwny przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 A wahacze gorne nie maja luzu? Czytalem na forum ze wlasnie przez te wahacze jak sa luzy zmienia sie zbieznosc. Diagnosci nawet nie maja pojecia ze takie wahacze sa u nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomala Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 na górnych też wymieniłem tuleje także luzów nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.