Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] ściąganie podczas przyspieszania


Gość tomala
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich-mam pytanko , czy zużyty przegub (p11) może mieć wpływ na ściąganie podczas przyspieszania (w moim przypadku w lewo)dodam że wymieniłem już wszystkie możliwe tuleje i sworznie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kamilrenice1984

Pzegub raczej nie.Chyba ze strzela na zakretach to kfalifikuje sie do wymiany.Sprawc czy kolo ma luzy na boki.Opisz dokładnie czy szarpie na boki kierownica lub czy przy przyspieszaniu auto podskakuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ściaga tylko przy przyspieszaniu obstawiam luzy w zawieszeniu lub coś słabo dokręcone. Sprawdź czy łapa od dolnego wahacza jest dobrze dokręcona , łom w dłoń i szukasz luzów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojedź na stację diagnostyczną i sprawdź zbieżność. Może jak trafisz na faceta w porządku to nie zapłacisz więcej niż 5zł. Dobrze byłoby sprawdzić całą geometrię ale to już duże koszty. Dodam że ja ustawiałem u siebie zbieżność już kilka razy w różnych warsztatach i auto prowadziło się zupełnie inaczej po każdym z tych ustawień. Ciężko trafić na kogoś kto umie prawidłowo ustawić zbieżność. Aha,na stacji diagnostycznej są urządzenia najazdowe i niezbyt dokładnie można na nich ustawić zbieżność - lepiej tylko sprawdzić a ustawiać gdzie indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tylko jak zdejmę nogę z gazu ściąga w prawo, byłem na szarpakach luzu nie stwierdzono , można oszaleć.

Stacje diagnostyczne można sobie podarować , rzadko kiedy mają rację . Łom i pod auto i sam szukasz luzów chyba że masz sprawdzonego mechanika .

 

Według mnie coś zmienia geometrie czy występuje jakieś puknięcie między hamowaniem a przyspieszaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko trafić na kogoś kto umie prawidłowo ustawić zbieżność.

Całkowicie się zgadzam. Dlatego polecam ustawienie zbieżności samemu - metodą na "żyłkę". Przy starannym wykonaniu 100 % dokładna. Dokładne opisy jak się to robi łatwo znaleźć w necie. Polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za podpowiedzi , jestem umówiony pod koniec lutego u znajomego mechanika który ma przyrządy co zakłada się na koła i wtedy zobaczymy , oczywiście dam znać jak poszło a co do stukania podczas ruszania czy hamowania nic takiego nie zauważyłem na ścieżce diagnostycznej zbieżność pokazało że jest ok. i ciśnienie w oponach również w porządku , najgorsze jest to że żaden z mechaników nie spotkał się z podobnym przypadkiem chyba że były powybijane tuleje a ja powymieniałem wszystkie możliwe więc trochę to dziwny przypadek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wahacze gorne nie maja luzu? Czytalem na forum ze wlasnie przez te wahacze jak sa luzy zmienia sie zbieznosc. Diagnosci nawet nie maja pojecia ze takie wahacze sa u nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...