Gość zielony94 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Witam od jakiegoś czasu mam taki problem ze pali mi się check engine i samochód nie ma mocy, może ktoś wie co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 musisz troszkę poczekać na odpowiedź, bo szklana kula dopiero idzie z allegro, no chyba, że powiesz jaki błąd się wyświetla to nie będzie potrzebna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony94 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 musisz troszkę poczekać na odpowiedź, bo szklana kula dopiero idzie z allegro, no chyba, że powiesz jaki błąd się wyświetla to nie będzie potrzebna To jak bedzie ta szklana kula to daj znac!!! a tak poważnie to kodu ci nie podam ale chyba najprościej bedzie jak w poniedizalek podjade na komputer, aha czy moze to sie dziać przez katalizator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 może, jak będziesz miał niesprawny wtedy będziesz np. P0420 a ile za kmpa?? może lepiej kupić kabel i samemu zrobić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony94 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 może, jak będziesz miał niesprawny wtedy będziesz np. P0420 a ile za kmpa?? może lepiej kupić kabel i samemu zrobić ?? mógłbyś dać namiary na ten program albo podać nazwę , jaki kabel musi być to znaczy jakieś specjalne oznaczenia czy po prostu nissan primera p12 service cable? i czy jest to trudne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Ty masz już skażoną wersję przez francuza heheh, potrzebujesz DDT2000 i kabel VAG poszukaj było o tym na forum, będziesz miał kombajn do nissmo, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony94 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Ty masz już skażoną wersję przez francuza heheh, potrzebujesz DDT2000 i kabel VAG poszukaj było o tym na forum, będziesz miał kombajn do nissmo, DINO zobacz czy to jest ten program http://allegro.pl/diagnoza-interfejs-ddt-2000-renault-nissan-dacia-i1351075729.html ? i czy jest to trudne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Tutaj temat który może Ci pomoże http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/5841-problemy-z-check-engine/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zielony94 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 Dzięki Diabeł pierw sprawdzę masę w tylnych lampach jak to nie pomoże to sprawdzę filtr paliwa (wiecie może gdzie się znajduję filtr paliwa w P12?) i wszystkie kostki pod maską.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej330 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Tutaj znajdziesz http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/61253-primera-instrukcje/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.