Gość dylanowski Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Witam, pilnie potrzebuje sie dowiedziec które swiatła w n16 po lifcie sa swiatlami mijania? Te na zewnatrz czy soczewki przy wewnetrznej czesci lampy? Zalozylem sobie lampy po lifcie do wersji z przed liftu i cos zle podpialem bo mijania (mysle ze zewnetrzne jak w kazdym aucie) swieca wysoko a dlugie - soczewki (tak podpiąlem) nizej.. chyba zrobilem na odwrót?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 soczewki=krótkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dylanowski Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 dzieki kolego! A orientuje sie ktos jak to podpiąc? w starych lampach (pomijajac kierunki i silniczki) to pozycje byly na osobnej kostce z dwoma konektorami (+ i -) natomiast mijania i drogowe na innej z 3 konektorami (2x+ i -), w nowych jest jedna kostaka z 4 konektorami (3x+ i -) Chodzi mi o kolory kabelkow, ktory w ktorym miejscu macie podpiety w duzej kostce.. wiem ze minus u mnie musi isc z pozycji(ale nie wiem gdzie podlaczyc przy lampie) bo ona sie zaswieca pierwsza i dziala w kazdej konfiguracji, jesli ktos dysponuje jakims schematem..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Potrzeba matką wynalazków jest. Zrób sobie próbówkę z żarówki. Podłącz jej jeden koniec do masy a drugim dotykaj przewodów Ustaw sobie manetkę na daną pozycję i badaj kable. Takie to przecież proste, a genialne Kostki to załóż od lampy jaką posiadasz w samochodzie. Tylko prawidłowo wepnij w nie przewody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dylanowski Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Potrzeba matką wynalazków jest. Zrób sobie próbówkę z żarówki. Podłącz jej jeden koniec do masy a drugim dotykaj przewodów Ustaw sobie manetkę na daną pozycję i badaj kable. Takie to przecież proste, a genialne Kostki to załóż od lampy jaką posiadasz w samochodzie. Tylko prawidłowo wepnij w nie przewody. dzieki ale sam na to wpadlem bo innego wyjscia nie widzialem, jedna lampa na chybil trafil a druga podlaczana jest dokladnie odwrotnie tylko teraz nie dziala mi piszczalka alarmujaca o nie wylaczonych swiatlach.. zostal mi jeden wolny kabelek po kazdej stronie od dawnych pozycji (chyba +) i mysle ze to dlatego.. juz nawet zdarzylo mi sie pojsc i swiatel nie wylaczyc ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.